Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Je houdt me wel goed in't oog zeg :LOL:

 

Mja, niet onbelangrijk he. Ik moet er tenslotte een maand mee doen.

 

En tja Editors, wat kan ik zeggen? Ik ga ze volgende week 2 keer zien (misschien 3 keer als ik mijn kaart voor Gent niet verkocht krijg) dus dan ben ik verplicht om hen op Werchter ook te gaan zien.

Link to comment
Share on other sites

Valt te begrijpen.

 

Langs de andere kant, alles is opgeslagen. Pukkelpop is ook al 135 euro en is een dag minder lang bijgevolg.......duurder.

 

Ik weet nog de eerste keer dat ik naar Werchter ging (1995) kostte een dagkaart nog 1600 frank en een pintje 50 frank :)

Link to comment
Share on other sites

Het is niet dat ik het een overdreven prijs vind, want zoals je zegt, alle prijzen gaan omhoog tegenwoordig. PP is niet veel goedkoper, het is gewoon een dag minder.

 

Ik zou gewoon moeite hebben om het te betalen dit jaar. Aangezien ik van plan ben nog een weekje naar het buitenland te trekken enzo.

Link to comment
Share on other sites

:( Miss komt RATM wel naar PP ( maar die zie je toch al )

 

Als ze toch nog op een festival komen waar ik naartoe kan, zou ik MISSCHIEN mijn tickets nog wel verkopen hoor, ergens zou ik ze nog liefst van al op een festival zien... Maar ik heb op zeker gespeeld en onmiddellijk tickets besteld!

 

Nee, want tis een jaarwerk voor het vak geschiedenis, dus toekomst mag niet

 

NEUHHH :rolleyes::D

 

Valt te begrijpen.

 

Langs de andere kant, alles is opgeslagen. Pukkelpop is ook al 135 euro en is een dag minder lang bijgevolg.......duurder.

 

Ik weet nog de eerste keer dat ik naar Werchter ging (1995) kostte een dagkaart nog 1600 frank en een pintje 50 frank :)

 

Alles is opgeslagen, OK, maar alles is toch ook ni op enkele jaren tijd VERDUBBELD in prijs he... Gene Verschueren-praat beginnen verkopen he :p

Link to comment
Share on other sites

Ik verdedig hem niet maar langs de andere kant.....ik weet nog de tijd dat een zak Smiths Chips van 150 gram 25 frank kostte. Nu is dat al 1,20 euro als hij niet in reklam staat......of zoiets :erm:

 

:LOL:

Maja, die Smiths zakskes, da's al langer geleden dan pakweg 4-5 jaar he ;-)

 

Puh, das nog niks !:supersad:

 

Vroeger kreeg ik alles gratis van mijn mammie,

Nu moet ik alles zelf betalen :(:mad:

 

Dat noem ik pas serieuze inflatie :eek:

 

:LOL: ni te doen

Link to comment
Share on other sites

Is het riskant om deze tickets te kopen? ( op gevaar tegengehouden te worden door ticketscanners aan de gates.)

 

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.be/search%3Fhl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla%3Anl%3Aofficial%26hs%3DRDF%26sa%3DX%26oi%3Dspell%26resnum%3D0%26ct%3Dresult%26cd%3D1%26q%3Dradiohead+westerpark+amsterdam+tickets%26spell%3D1&url=http%3A//hobby.marktplaats.nl/toegangskaarten-en-tickets-concerten/150896288-1-x-radiohead-westerpark-amsterdam.html%3Fxref%3D1

 

Je kan het nummer wel niet lezen maar toch...ik vind het maar tricky. :(

Tzou ideaal zijn, kerel leeft ergens bij Eindhoven, dus ik kan ff naar daar rijden om ze op te halen.

 

Edit: die kerel heet Merel, dus mijn excuses.

Link to comment
Share on other sites

Mja ik weet ni wat ge er ondertussen mee gedaan hebt maar ik wantrouw zo'n dingen toch ook altijd hoor. Zeker sinds al da gedoe met barcodes, tickets op naam,... is ingevoerd op concerten en festivals. Nu durf ik zelfs amper van betrouwbare mensen tickets over te kopen, gewoon uit angst om tegengehouden te worden omdat de tickets "niet doorverkoopbaar" waren of zoiets... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mensen: op de site van Humo zijn er tickets te winnen voor de screening van HAARP in Kinepolis Brussel. Wie graag gaat: meedoen. Wie ni graag gaat mag voor mijn part nog altijd meedoen en eventuele gewonnen plaatsen aan mij overmaken :D:$

Link to comment
Share on other sites

Erm nee kheb ondertussen nog geen ticket gekocht.

 

Kweet, tis zo ambetant dat ik tickets via deze manier moet kopen, stel u maar es voor dat ge daar tegengehouden wordt...Maar ik zie wel, kheb nog even de tijd.

 

Enne die HAARP ticketjes zijn wél énorm interessant :LOL:

( They are Mine :ninja: )

Link to comment
Share on other sites

Enne die HAARP ticketjes zijn wél énorm interessant :LOL:

( They are Mine :ninja: )

 

DJU TOCH :D

Nee, ge hebt gelijk ze... :(

 

Ik vraag mij wel af: zou ge die tickets ook gewoon kunnen KOPEN? Op de site van Kinepolis zie ik niks staan, zou da enkel op uitnodiging of met gewonnen tickets zijn? Want in da geval weet ik zo al da'k op mijn kinne mag kloppen... Ik win alleen dingen die ik ni wil of waar ik ni naartoe kan!

 

Die newsletter van de site werkt overigens ook goe: 'k heb toevallig moeten ontdekken dat er dinsdag ook bij ons zo'n screening is :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb blijkbaar zo'n screening gewonne :p

Ben toevallig op die wedstrijd (van Belgacom Skynet) gestoten toen ik op internet aan het zoeken was naar de goedkoopste versie van HAARP. Gewoon snel meegedaan, en voila ^^

Link to comment
Share on other sites

DJU TOCH :D

Nee, ge hebt gelijk ze... :(

 

Ik vraag mij wel af: zou ge die tickets ook gewoon kunnen KOPEN? Op de site van Kinepolis zie ik niks staan, zou da enkel op uitnodiging of met gewonnen tickets zijn? Want in da geval weet ik zo al da'k op mijn kinne mag kloppen... Ik win alleen dingen die ik ni wil of waar ik ni naartoe kan!

 

Die newsletter van de site werkt overigens ook goe: 'k heb toevallig moeten ontdekken dat er dinsdag ook bij ons zo'n screening is :rolleyes:

 

Hoe, zijn er verschillende screenings?! En ja, ik zou direct men tickets kopen moest dat gaan...

 

Ik heb blijkbaar zo'n screening gewonne :p

Ben toevallig op die wedstrijd (van Belgacom Skynet) gestoten toen ik op internet aan het zoeken was naar de goedkoopste versie van HAARP. Gewoon snel meegedaan, en voila ^^

 

:supersad:

 

( ffmeedoen :ninja:)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb blijkbaar zo'n screening gewonne :p

Ben toevallig op die wedstrijd (van Belgacom Skynet) gestoten toen ik op internet aan het zoeken was naar de goedkoopste versie van HAARP. Gewoon snel meegedaan, en voila ^^

 

En wa hebt gij ingevuld voor de schiftingsvraag dan? :$

 

Hoe, zijn er verschillende screenings?!

 

Ja, screenings in Londen en Parijs; daarvoor sturen ze wel ne newsletter. Ma Brussel? MEH!

Link to comment
Share on other sites

En wa hebt gij ingevuld voor de schiftingsvraag dan? :$

 

 

 

Ja, screenings in Londen en Parijs; daarvoor sturen ze wel ne newsletter. Ma Brussel? MEH!

 

Schiftingsvraag? Ooei die heb ik nie zien staan

Ah, ik dacht dat er verschillende in België waren ._.

Link to comment
Share on other sites

Ah, die screenings, zag dat een tijdje geleden geprogrammeerd staan in Portsmouth, waar mijn vriendje vlakbij woont, daar kun je wel gewoon kaarten kopen. Maar weer eens checken, misschien voor over een paar weken als ik ein-de-lijk weer terug mag, joehoe!

Link to comment
Share on other sites

Z0MG, ik heb 2 tickets via http://www.cuttingedge.be/contests/50210-win-een-duoticket-voor-muse

 

gewonnen! :eek:

 

Ilse doe hier als de bliksem aan mee!! :stunned:

 

 

Edit: uhm, waar zou ik het beste afstappen om daar te geraken, stationbrussel Noord? Zuid? Dan metro 1A zeker

 

Oh f*ck ik had ook nog snel meegedaan (sorry had geen tijd meer om te waarschuwen toen ik het ontdekte), maar heb wéér niks gewonnen :(

 

In ieder geval bedankt.

 

Het handigste is denk ik aan centraal af te stappen, dan lijn 1A richting Boudewijn. Afstappen aan Heizel OF Koning Boudewijn (weet ni zeker meer wat het dichtste bij is). Als ge aan Noord of Zuid afstapt gade nog moeten overstappen.

Link to comment
Share on other sites

Oh f*ck ik had ook nog snel meegedaan (sorry had geen tijd meer om te waarschuwen toen ik het ontdekte), maar heb wéér niks gewonnen :(

 

In ieder geval bedankt.

 

Het handigste is denk ik aan centraal af te stappen, dan lijn 1A richting Boudewijn. Afstappen aan Heizel OF Koning Boudewijn (weet ni zeker meer wat het dichtste bij is). Als ge aan Noord of Zuid afstapt gade nog moeten overstappen.

 

Boehoe :(

 

Maar merci voor de tip! We gaan mee met iemand die daar les volgt aan de unief, dus we hoeven al geen trein tickets meer te kopen. Hopelijk is dat daar een beetje goed geregeld aan de kinepolis, kheb enkel een mail met proficiat bla bla gehad, en that's it. Geen kaartjes, geen barcode...hopelijk ist op naam ofzo, anders heb ik geen idee hoe ze het gaan controleren of iemand gewonnen heeft:$ Voor zekerheid die mail uitprinten.

1A naar Heysel, Boudewijn, got it. Moet lukken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...