Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Thx! 'k Heb de pompoenen zien vliegen, amai! 't Was geweldig gewoon, de Corgan was in form en precies wel goedgeluimd :)

Er was zowaar ergens halverwege 't concert wel een minder goed stuk, té hard gezien de slechte akoestiek van Vorst Nationaal, maar in totaal hebben ze meer dan 2u30 gespeeld, zaaalig :happy:

 

Oh en btw het voorprogramma was triestig: Tim Vanhamel en 't trok echt op niks vond ik :$

Link to comment
Share on other sites

Nog nieuws: Muse treedt ergens in april op in de Royal Albert Hall, voor het goede doel (jonge mensen met kanker)... Dus moet ik ni eind augustus, maar in april naar Londen gaan? Pffffffffff nu wordt het écht ingewikkeld ze! :p

 

Wat ik wel grappig vond in dat bewuste artikel: de hele blabla dat Muse niet meer zou optreden en rustpauze nam etc etc..., "maar voor het goede doel maken we uiteraard een uitzondering, aldus Matthew Bellamy".

 

DUS: uitzonderingske Londen, uitzonderingske V Festival dag 1, uitzonderingske V Festival dag 2, en uitzonderingske Dublin... Tot dusver!

 

Toch sympathieke mannekes he, die mjoeskes :rolleyes:;)

Link to comment
Share on other sites

oh, twee dagen te laat :$ Maar ook van mij vooralsnog ne gelukkigen! :yesey:

Wist eigenlijk ni eens wanneer ge verjaarde ze, maar ben gauw nog eens naar uw profieltje gaan kijken... :ninja:

 

Mercikes! En ja, ik zou ook nie kunnen zeggen wanneer de andere forummers hier verjaren...(misschien overal stiekem eens gaan kijken)

Link to comment
Share on other sites

Waar kun je in België in feite het goedkoopst aan de HAARP special edition dvd geraken? Want in Free record shop kost hij al 31€ en andere sites zweven ook rond die prijs. Terwijl het in Engeland mssn 10€ minder is.

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk zal hij bij Bilbo het goedkoopst zijn. Ik schat rond de 28 euro.

 

Bij mij in de PC staat de gewone versie al aan promo-prijs 16,99 Euro en de Special Edition 30.99 Euro :eek:

 

Edit: Bij Extrazone en Bilbo verkopen we hem al de 14e :p

Link to comment
Share on other sites

Naar ik heb begrepen bevat de special edition wel extra "backstage footage", terwijl de standaard versie enkel de cd + dvd met het concert bevat. En dan denk ik dat er nog eens een speciale verpakking apart is, wat special edition EN die kaarten etc is... Zo heb ik het begrepen, maar het is mij ook ni echt duidelijk; ik ga dus afwachten. Die extra footage interesseert mij, maar zo'n kartonnen doos en postkaarten echt ni.

 

Wat prijs betreft: HMV! Zelfs met verzendkosten erbij is dat het goedkoopste wat ik heb gezien. Special edition zou met verzendkosten inbegrepen, op £17.99 komen, da's nog geen 25EUR. De gewone met verzendkosten inbegrepen op £13.99. De euro staat sterk he mannen... :p

Mijn Hullabaloo dvd heb ik destijds ook daar besteld, da heeft mij maar 16EUR gekost.

 

Maar ik ga wel ff wachten, als alles goed gaat zit ik begin mei in Londen... Dan stap ik gewoon zelf naar den HMV, nog eens 2 pond bespaard!

 

EDIT: Media Markt ook in 't oog houden, die gooien er soms ook mee. Alleen moet ge dan wel geduld hebben tot de dvd populair is en goe verkoopt, dan nemen ze die op in hun 'selectie' populaire cd's/dvd's.

Link to comment
Share on other sites

Special edition is toch die waar het meeste inzit he?

Btw, Tickets Werchter besteld!

 

Ik ben een beetje ontgoocheld in de affiche :( Ik ga nog altijd afwachten, maar als er ni snel wa Ilse-namen bijkomen, zal 't ne Werchter zonder mij worden en zet ik al mijn hoop op Pukkelpop...

Link to comment
Share on other sites

http://www.demorgen.be/dm/nl/1007/Muziek/article/detail/186833/2008/02/27/Zanger-Radiohead-lanceert-klimaatcampagne-in-Brussel.dhtml

 

Waarom wist ik hier niets van :( Khad willen gaan :supersad:

 

(zulke artikels kom je dus tegen op zoek naar info over Katleen Van Brempt voor je jaarwerk geschiedenis.)

 

:eek: Amai ik kom hier ook uit de lucht gevallen moet ik zeggen... Kunt ge geen jaarwerk over de toekomst maken ipv geschiedenis, dan zult ge die dingen misschien op tijd ontdekken en ons kunnen doorgeven ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben een beetje ontgoocheld in de affiche :( Ik ga nog altijd afwachten, maar als er ni snel wa Ilse-namen bijkomen, zal 't ne Werchter zonder mij worden en zet ik al mijn hoop op Pukkelpop...

 

Uhu, voor mij idem maar ik heb toch al 2 tickets besteld. Die raak ik toch altijd wel kwijt op e-bay binnen 2 maand of zo. Voorlopig spreekt enkel de zaterdag mij aan met Editors, Sigur Ros en Radiohead.

 

Wat de DVD betreft, ik ga hem hier bestellen: http://www.music-wow.com/

 

Daar staat hij zelfs goedkoper dan mijn personeelsprijs :eek: en verzendkosten zijn gratis.

Link to comment
Share on other sites

Uhu, voor mij idem maar ik heb toch al 2 tickets besteld. Die raak ik toch altijd wel kwijt op e-bay binnen 2 maand of zo. Voorlopig spreekt enkel de zaterdag mij aan met Editors, Sigur Ros en Radiohead.

 

Wat de DVD betreft, ik ga hem hier bestellen: http://www.music-wow.com/

 

Daar staat hij zelfs goedkoper dan mijn personeelsprijs :eek: en verzendkosten zijn gratis.

 

Oewww, interesting :) Bedankt voor de link.

Zou die site wel betrouwbaar zijn?

Link to comment
Share on other sites

Mja, ze werken met PayPal en dan moet je toch geverifieerd worden. Het enige wat kan gebeuren is dat ze goedkope Oost-blok exemplaren opsturen maar die zijn ook officieel. Enkel de doosjes zijn meestal van heel lichte kwaliteit.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben een beetje ontgoocheld in de affiche :( Ik ga nog altijd afwachten, maar als er ni snel wa Ilse-namen bijkomen, zal 't ne Werchter zonder mij worden en zet ik al mijn hoop op Pukkelpop...

 

:( Miss komt RATM wel naar PP ( maar die zie je toch al )

 

:eek: Amai ik kom hier ook uit de lucht gevallen moet ik zeggen... Kunt ge geen jaarwerk over de toekomst maken ipv geschiedenis, dan zult ge die dingen misschien op tijd ontdekken en ons kunnen doorgeven ;)

 

Nee, want tis een jaarwerk voor het vak geschiedenis, dus toekomst mag niet

 

Uhu, voor mij idem maar ik heb toch al 2 tickets besteld. Die raak ik toch altijd wel kwijt op e-bay binnen 2 maand of zo. Voorlopig spreekt enkel de zaterdag mij aan met Editors, Sigur Ros en Radiohead.

 

 

Goed he!! :D:yesey:

 

ooh en dan nog op dezelfde dag :happy: (En nu nog op main stage zetten aub Herman, dan kan ik mooi vooraan blijven staan voor Radiohead, Dank u wel)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...