Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ja 'k heb het ook gezien gisteravond, heb snel snel staanplaatsten van 42EUR besteld (middenplein), had er eigenlijk meer moeten bestellen en dan verkopen voor 't dubbele van de prijs ;)

'k Ben e watje! :rolleyes::p

 

Das foei:mad: Flink dat je het niet gedaan hebt :happy:

Maarja wij gaan niet naar RATM: toch net iets te dicht bij examens :( Ach ja, zo is er meer plaats voor de echte fans

 

:' (

Link to comment
Share on other sites

Ai da's spijtig!

Ja ondertussen zal het wel uitverkocht zijn veronderstel ik. Ge kunt nog altijd hopen dat ze toch nog op één van de festivals komen, of naar Pinkpop gaan in Landgraaf als ge daar geraakt?

 

Ja dat was ook een mogelijk plan van ons, Landgraaf ligt zelfs dichter bij Genk dan Antwerpen, maar das dan de zondag voor het sportpaleis, dus even goed vlak voor de examens:rolleyes: Och ja, ik vind het niet ZO erg, maar voor een kameraad van mij, een véél grotere RATM fan dan mij, is het wel balen.

 

nu heb ik wel lekker meer geld voor extra radioheadconcerten :eyebrows:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat was ook een mogelijk plan van ons, Landgraaf ligt zelfs dichter bij Genk dan Antwerpen, maar das dan de zondag voor het sportpaleis, dus even goed vlak voor de examens:rolleyes: Och ja, ik vind het niet ZO erg, maar voor een kameraad van mij, een véél grotere RATM fan dan mij, is het wel balen.

 

nu heb ik wel lekker meer geld voor extra radioheadconcerten :eyebrows:

 

Ja ik ben nu ook ni ZO'n fan da mijn wereld zou instorten als ik geen kaarten had maar kom, ben toch blij da'k ze is ga zien! :happy: Maar er zijn idd wel andere bands waar ik veel meer centjes aan kan uitgeven... En ik had daar als student indien nodig zelfs een (kleine) tweede zit voor over! Hoewel het gelukkig nooit zover is moeten komen; sommige leraars zijn zo lief een deliberatie te geven :party:

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ben nu ook ni ZO'n fan da mijn wereld zou instorten als ik geen kaarten had maar kom, ben toch blij da'k ze is ga zien! :happy: Maar er zijn idd wel andere bands waar ik veel meer centjes aan kan uitgeven... En ik had daar als student indien nodig zelfs een (kleine) tweede zit voor over! Hoewel het gelukkig nooit zover is moeten komen; sommige leraars zijn zo lief een deliberatie te geven :party:

 

En waar ben jij naar school geweest?:D:p

Link to comment
Share on other sites

Ik betaal hier in Engeland £337,50 (453€) per maand zonder rekeningen voor mijn kamer, en dat is nog een vrij goeie prijs ook omdat het huis in heel goede staat is. Ik ken hier mensen die evenveel betalen voor een kamer die veel kleiner en in slechtere staat is... :erm:

 

Da's gewoon te zot, daarvoor hebde hier een heel appartement... Ok, niet in of rond Brussel/Gent/Antwerpen/whatever, maar een beetje meer naar den buiten toe: absoluut!

Link to comment
Share on other sites

Da's gewoon te zot, daarvoor hebde hier een heel appartement... Ok, niet in of rond Brussel/Gent/Antwerpen/whatever, maar een beetje meer naar den buiten toe: absoluut!

Ik weet het, ge wordt hier echt in 't zak gezet. Vorig jaar zat ik in een huis da letterlijk bijna uiteen viel en ik betaalde nog ongeveer £220 (300€) per maand zonder rekeningen... Gelukkig is dit mijn laatste jaar hier ;)

Link to comment
Share on other sites

zat in het centrum van amsterdam voor 150 euro alleen viel dat huis zo goed als uit elkaar en was het heeeeel klein..

 

nu zit ik groter in het centrum van utrecht voor 227 en deel ik keuken en douche, niks te klagen..

 

Jammer dat je daar dan straks weer uit moet :)

 

Betaal nu 245 voor 12 m2, alles inclusief.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het, ge wordt hier echt in 't zak gezet. Vorig jaar zat ik in een huis da letterlijk bijna uiteen viel en ik betaalde nog ongeveer £220 (300€) per maand zonder rekeningen... Gelukkig is dit mijn laatste jaar hier ;)

 

Ja ze profiteren van 't feit dat ge toch érgens daar een kot moet hebben, ze weten goe genoeg dat ze't met gemak verhuurd krijgen, zelfs tegen zo'n prijs...

 

En wa is 't da ge daar dan studeert?

Link to comment
Share on other sites

Ja ze profiteren van 't feit dat ge toch érgens daar een kot moet hebben, ze weten goe genoeg dat ze't met gemak verhuurd krijgen, zelfs tegen zo'n prijs...

 

En wa is 't da ge daar dan studeert?

Jep inderdaad! Maar ja, alles is hier ook wel gewoon duur. £1.70 (2,30€) voor een enkele rit met de bus! Al is da natuurlijk ook omda ze weten da iedereen die geen auto heeft toch de bus moet nemen om ergens te geraken (fietsen is hier ni bepaald een optie me al die steile heuvels)...

 

Ik doe hier een BA Linguistics & English Language :) En ik heb hier van de week voor 't eerst in 2,5 jaar Vlaamse studenten gehoord :eek:

Link to comment
Share on other sites

ik zit in hartje Gent hier aan Graslei en Gravensteen, goeie 16 m² voor 170 euro per maand (elektriciteit en gas komen er wel nog apart bij), eigen keukentje en lavabootje

 

kwestie van wa sjans te hebben é ;)

 

Is dat niet vrij normaal zo goedkoop in Belgie? Ik zat in Antwerpen aan de Nationale Straat :)

Link to comment
Share on other sites

Is dat niet vrij normaal zo goedkoop in Belgie? Ik zat in Antwerpen aan de Nationale Straat :)

 

nee hoor, dat is goedkoop en je moet veel geluk hebben om iets deftig te vinden aan die prijs

ik betaal nu 275 voor een kamer gewoon met niets van mijzelf

Link to comment
Share on other sites

Na V Festival in Engeland zou Muse nu ook ergens in Dublin een Festival spelen...

 

http://www.muselive.com/index.php?m=single&id=3693

 

"After winning Best International Live Performance (for their appearance at Oxegen 2007 at last night's Meteor Music Awards, Muse allegedly announced that they would be playing Dublin's Marlay Park in the summer.

 

Could we be looking forward to another summer of scattered Muse dates?"

 

Nu begin ik toch een beetje te dromen van werchter....:stunned:

Link to comment
Share on other sites

Op Werchter moeten we ni hopen ze, da zou mij hééél sterk verbazen. En het enige andere festival met genoeg budget om Muse binnen te halen, is Pukkelpop veronderstel ik. Maar ook dat is onmogelijk want da valt samen met V Festival...

 

Ik dacht naar Chelmsford te gaan omdat ik sowieso al lang eens één van de Britse festivals wou doen, maar naar 't schijnt moet ge u dan zo haasten om tickets te kopen etc, 'k heb geen zin in al da gedoe eerlijk gezegd. Ik dacht het te combineren met mijn city trip naar Londen komende zomer, maar ook da wordt een beetje ingewikkeld ivm verlof op 't werk, vervoer, bagage etc. Pffffft.

 

Ofwel ben ik gewoon een beetje te gemakzuchtig :rolleyes::$

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...