Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Als Werchter tegen de 8e februari niks laat weten of ze RATM hebben of niet, dan zullen wij hier ook tickets voort sportpaleis bestellen.:)

 

Maar nogmaals, héél domme datum voor ons ( vlak voor examens) én dan nog eens op een maandag :D Och ja, voor zo'n Legendarische band mag dat wel een keertje.

 

Ja zoiets gade natuurlijk altijd voorhebben, da's typisch. Ik heb mezelf ook regelmatig in zulke situaties bevonden :rolleyes: Maar zoals ge zegt: zo'n band ziet ge ni elk jaar, dus kunt ge evengoed proberen een beetje extra te blokken op andere dagen om u dees te kunnen permitteren ;)

Link to comment
Share on other sites

Jay-Z :noey:

 

Zolang Herman Schueremans zo'n flaters maar niet begaat

 

Bwa ik vind dat hij het al gedaan heeft, bvb met diene Sean Paul of wa was't weer, 2006 geloof ik. Maar hij zou het achteraf ook zelf toegegeven hebben in een interview, dat die rappers een vergissing waren en dat zoiets niet meer voor herhaling vatbaar was. OEF!

Link to comment
Share on other sites

Ja zoiets gade natuurlijk altijd voorhebben, da's typisch. Ik heb mezelf ook regelmatig in zulke situaties bevonden :rolleyes: Maar zoals ge zegt: zo'n band ziet ge ni elk jaar, dus kunt ge evengoed proberen een beetje extra te blokken op andere dagen om u dees te kunnen permitteren ;)

 

Cursusje op de trein meenemen om te leren. ( Door de opwinding en adrenaline zal er dan waarschijnlijk toch niet veel geleerd worden, makom :p -- trouwens, dan moet ik daar nog mee zeulen in de zaal, no way dat is uitgesloten:LOL: ) Of vanaf nu elke zondag een uurtje vrijmaken om 2 bijvakken te leren, dan ken ik dat al tegen de examens.:uka:

Link to comment
Share on other sites

Cursusje op de trein meenemen om te leren. ( Door de opwinding en adrenaline zal er dan waarschijnlijk toch niet veel geleerd worden, makom :p -- trouwens, dan moet ik daar nog mee zeulen in de zaal, no way dat is uitgesloten:LOL: ) Of vanaf nu elke zondag een uurtje vrijmaken om 2 bijvakken te leren, dan ken ik dat al tegen de examens.:uka:

 

Haha, ik heb zo ooit eens mijn Spaans geleerd onderweg naar het Sportpaleis, en dan de ochtend erop nog snel doornemen op de bus alvorens de test te beginnen: 10/20, slag thuisgehaald :) Maar 't had evengoe net een buis kunnen zijn, hmm... (Bwoaaaa who cares, nu kan ik da wel zeggen :))

 

Ja kweetni, ge vindt er in ieder geval wel iets op ;)

Link to comment
Share on other sites

Jay-Z :noey:

 

Zolang Herman Schueremans zo'n flaters maar niet begaat

 

Het zit er natuurlijk dik in want is Glastonbury ook geen Clearchannel event?

Meestal lijken de festivals die deel uitmaken van Clearchannel heel hard op elkaar.

 

Ik heb een slecht voorgevoel over Werchter dit jaar :(

Link to comment
Share on other sites

Het zit er natuurlijk dik in want is Glastonbury ook geen Clearchannel event?

Meestal lijken de festivals die deel uitmaken van Clearchannel heel hard op elkaar.

 

Ik heb een slecht voorgevoel over Werchter dit jaar :(

 

Met Radiohead kan Werchter dit jaar 'amper misgaan' voor mij. Alleen misschien Muse of een andere onhaalbare band zou Radiohead kunnen overtreffen ( op papier natuurlijk, valt altijd af te wachten hoe het concert zelf zal zijn). Alles wat er nu bijkomt op de affiche is mooi meegenomen ( maar dan liefst een paar dégelijke bands als het kan ;) ). Bv: Feist, onlangs "ontdekt" op Later....with Jools Holland, Editors zou ik ook graag zien.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gevoel dat véél goeie bands net gestopt zijn met touren en aan nieuwe muziek werken, hoewel ik waarschijnlijk al evenveel bands over het hoofd zie en toch nog redelijk wat goeie namen op de affiches zal zien verschijnen... Maar 'k ben toch al ongeduldig om te zien wie allemaal dan, kan echt niks bedenken!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gevoel dat véél goeie bands net gestopt zijn met touren en aan nieuwe muziek werken, hoewel ik waarschijnlijk al evenveel bands over het hoofd zie en toch nog redelijk wat goeie namen op de affiches zal zien verschijnen... Maar 'k ben toch al ongeduldig om te zien wie allemaal dan, kan echt niks bedenken!

 

Dat is ook zo

 

Alle goede CD's zijn in 2007 uitgekomen

Er schiet bijna niets meer over voor dit jaar.

Link to comment
Share on other sites

Dat is ook zo

 

Alle goede CD's zijn in 2007 uitgekomen

Er schiet bijna niets meer over voor dit jaar.

 

Mja 2006 en 2007 waren wel twee goeie jaren... Ik hoop dat het nu geen te flauwe festivalzomer wordt... Want ondanks het grote enthousiasme van velen, maakt Radiohead mijn festivalzomer nog ni ze! ;)

Link to comment
Share on other sites

Mja 2006 en 2007 waren wel twee goeie jaren... Ik hoop dat het nu geen te flauwe festivalzomer wordt... Want ondanks het grote enthousiasme van velen, maakt Radiohead mijn festivalzomer nog ni ze! ;)

 

:eek::eek::eek::pope:

 

...Maar je hebt wel gelijk, als festivalganger kom je niet voor 1 grote naam.

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

Sorry voor het grote schok-effect he, ik hoop dat ik uw leven nu ni met tien jaar heb verkort :p

 

:supersad:

 

jongens jongens, we zien wel é! het jaar is nog maar juust begonnen :)

 

ja, Radiohead kan nog altijd een gig int sportpaleis aankondigen, of miss nog eentje in Nederland, dicht bij de grens...:fear:

Link to comment
Share on other sites

jongens jongens, we zien wel é! het jaar is nog maar juust begonnen :)

 

ja how jong, jaagt mij nog ewa meer op ja!!! "Jaar is nog maar just begonnen"... Da's dus nog maar enkele maanden voor het nieuwe festivalseizoen !?! :eek::p

 

Euuuu ja, niveau gekelderd... :$

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...