Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

haha :LOL: mja er zijn er betere inderdaad :LOL:

 

saw 4 willek ook wel zien en de golden compass misschien ook wel,maar nog nen alien film van will smith kan er echt ni meer bij :rolleyes:

 

en tis al te laat, maar als ge echt nen hele lieve film wilde zien, dan had ge naar stardust moeten gaan kijken, awwww :happy:

Link to comment
Share on other sites

tis Dag Van De Download vandaag

 

een protestactie tegen de idiote lage limieten van belgische internetproviders Telenet en Belgacom

 

ge kunt een petitie tekenen of actief protesteren door zodanig veel te downloaden vandaag da ge over uwe limiet zit

(best nie doen als het nog lang duurt voor ge weer op nul gezet wordt :p)

Link to comment
Share on other sites

Maar het is niet de zoveelste Alien film met Will Smith :(

Die jongen heeft da echt goed gedaan. Er zit zelfs een hele brave hond in, en ge herkent Will Smith bijna niet meer. (Oké, hij krijgt wel een minuutje ofzo om zijn trademark frasten te tonen, maar that's it )

 

Als je goed kijkt zie je mij toevallig als figurant! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

serieus? hoe kom je daar terecht?

 

beschrijf es waar, dan let ik er op :p

 

Als het de nieuwe Will Smith film is waar de Brooklyn Bridge in voor komt dan kan je mij heel klein zien lopen, het kan ook een andere film zijn want ik had geen alien pak aan.

 

Op een zonnige januari-morgen in New York besloot ik eens vroeg op te staan en lekker te gaan wandelen, door Brooklyn en over de brug richting Manhattan. Eenmaal op de brug bleek er overal gefilmd te worden, bleek het een Will Smith film te zijn en gingen ze de brug filmen met passanten en auto's. Ze vroegen iedereen ook om toestemming maar de titel van de film heb ik niet onthouden/opgeschreven.

Link to comment
Share on other sites

Als het de nieuwe Will Smith film is waar de Brooklyn Bridge in voor komt dan kan je mij heel klein zien lopen, het kan ook een andere film zijn want ik had geen alien pak aan.

 

Op een zonnige januari-morgen in New York besloot ik eens vroeg op te staan en lekker te gaan wandelen, door Brooklyn en over de brug richting Manhattan. Eenmaal op de brug bleek er overal gefilmd te worden, bleek het een Will Smith film te zijn en gingen ze de brug filmen met passanten en auto's. Ze vroegen iedereen ook om toestemming maar de titel van de film heb ik niet onthouden/opgeschreven.

 

haha nice one, kzal es op letten!

 

prettig nieuwjaar iedereen hier! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ey, "sexy beast", proficiat met uw awards :LOL:;)

 

Hoewel ik voor de rest geen idee heb wat da allemaal is van die "Muser awards" enzo, ben maar ne newbie hier op dees bord maar 'k vind het allemaal wel leutig :)

 

Vergeet de fotograaf nie!

 

België doet het niet slecht:happy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...