Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Idd, acht jaar was er echt wel over :rolleyes: Maar ja ik heb ze dan uiteindelijk toch nog een keertje gezien, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn ook, snif.

 

Trouwens hebben jullie het ook gelezen/gehoord: Rage Against The Machine in 2008 op Pinkpop... Met een beetje geluk ook op Werchter!?! :eyebrows:

 

Laten we hopen.

 

De combinatie RATM + Muse zou dodelijk zijn (op een positieve manier). ^^

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk geen RATM op Werchter, de kans voor Pukkelpop is wel heel groot.

 

Waarom denkt ge da? Bepaalde geruchten gehoord of zit er een eigen logica achter? Ik zou juist omgekeerd zeggen: eerder Werchter, en in de tweede plaats Pukkelpop. Veel hangt ook wel af van de concurrentie van andere Europese festivals...

 

In ieder geval, 't zal sowieso wel weer een hartverscheurende keuze worden: Pukkelpop of Werchter! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

haha ik denk dat het ook dodelijk kan zijn op een negatieve manier voor de kleine mensjes van voor bij het podium :rolleyes: (ja ik ben een dwerg) :p:LOL:

 

Tja, heb zelf nog nooit helemaal vooraan gestaan op Werchter of Pukkelpop, en al zeker ni bij groepen à la Muse... Ik ben ni moedig genoeg! :)

Link to comment
Share on other sites

haha ik ben overmoeding op die dinge :rolleyes::p:LOL:

 

En, hoe zit het met uw algemeen lichamelijk welzijn intussen? :p

Hoe lang op voorhand moet ge trouwens op werchter bvb, voor een topgroep, al vanvoor gaan staan? Het lijkt mij een veel te grote opoffering voor wat het oplevert... Maar ik kan mij vergissen. Ik heb recent één keer gedaan voor da concert van Aerosmith in Duitsland, stond op een vijftal meter van het podium, was enerzijds de max maar anderzijds... Ik heb den helft van het concert ni eens kunnen zien, omdat het volk zo dicht opeen gepakt zat en ik tussen zo'n bende zatte duitsers toch maar een klein dopke ben :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

En, hoe zit het met uw algemeen lichamelijk welzijn intussen? :p

Hoe lang op voorhand moet ge trouwens op werchter bvb, voor een topgroep, al vanvoor gaan staan? Het lijkt mij een veel te grote opoffering voor wat het oplevert... Maar ik kan mij vergissen. Ik heb recent één keer gedaan voor da concert van Aerosmith in Duitsland, stond op een vijftal meter van het podium, was enerzijds de max maar anderzijds... Ik heb den helft van het concert ni eens kunnen zien, omdat het volk zo dicht opeen gepakt zat en ik tussen zo'n bende zatte duitsers toch maar een klein dopke ben :rolleyes:

Awww :LOL:

 

Als ge écht wilt, kunt ge waarschijnlijk 10 minuten op voorhand op Werchter ook nog wel helemaal vanvoor geraken, maar krijgt ge wel iedereen op u weg ernaartoe op uw dak. Vreselijk vind ik da, van die mensen die zich overal tussen wurmen, en dan vooral als ze mij dan nog eens extra plat duwen (en ik ben al geen brede) of half omver gooien of recht voor mij gaan staan zoda ik nog eens extra weinig zie. Maar ik ben er sowieso gene fan van om helemaal vanvoor te gaan staan op festivals, want het podium is toch veel te hoog om nog serieus iets te kunnen zien... Tweede vak is véle beter :yesey: Veel minder geduw en getrek, ge kunt veel meer zien en er is nog genoeg plaats rond u om nog te ademen!

Link to comment
Share on other sites

En, hoe zit het met uw algemeen lichamelijk welzijn intussen? :p

Hoe lang op voorhand moet ge trouwens op werchter bvb, voor een topgroep, al vanvoor gaan staan? Het lijkt mij een veel te grote opoffering voor wat het oplevert... Maar ik kan mij vergissen. Ik heb recent één keer gedaan voor da concert van Aerosmith in Duitsland, stond op een vijftal meter van het podium, was enerzijds de max maar anderzijds... Ik heb den helft van het concert ni eens kunnen zien, omdat het volk zo dicht opeen gepakt zat en ik tussen zo'n bende zatte duitsers toch maar een klein dopke ben :rolleyes:

 

haha, ik ben nog redelijk goed inorde :p:LOL: ofja dat denk ik zelf dan toch

maar tis zoals Belgian chocolate zegt, ik sta ook liever in het 2e vak daar zie je beter en daar is er minder rumoer. Als ik voor het eerste vak ga, ga ik ook helemaal voor de eerste rij en daar word je niet zo snel verstoten :p dan sta je wel heel lang te wachten... van 's morgens voor de deuren open gaan tot het optreden begint... op werchter hebben we dat alleen gedaan voor placebo en ik vond het toen geweldig, in het sportpaleis lukt dat ongeveer altijd wel en ik vind het altijd de moeite waard... ik ben klein dus ik zie eindelijk iets en ik erger mij niet aan al wie voor mij staat

vanaf de 2e rij kan je je er gewoon tussen vechten, op festivals gaan er veel mensen weg tussen 2 groepen in, als je je er tussen komt vechten als het bezig is of heel bijna gaat beginnen dan zijn mensen daar inderdaad niet blij mee en ja ik heb al meermaals ruzie gemaakt met lange zwabbers die voor mij komen staan :$

maar jaja we doen het voor ons plezier ;):LOL:

Link to comment
Share on other sites

mensen, ik zoek 2 tickets voor Editors op 10/03/08 in de Vooruit!

 

kan iemand mij helpen?

 

zo ni direct, maar ik zal het in't oog houden... Op mijn werk bvb verschijnen regelmatig advertenties op het intranet van mensen die last minute concert tickets verkopen ;)

Link to comment
Share on other sites

Awww :LOL:

 

Vreselijk vind ik da, van die mensen die zich overal tussen wurmen, en dan vooral als ze mij dan nog eens extra plat duwen (en ik ben al geen brede) of half omver gooien of recht voor mij gaan staan zoda ik nog eens extra weinig zie.

 

als je je er tussen komt vechten als het bezig is of heel bijna gaat beginnen dan zijn mensen daar inderdaad niet blij mee en ja ik heb al meermaals ruzie gemaakt met lange zwabbers die voor mij komen staan :$

 

Ja ik weet het, ik erger mij ook aan mensen die net als het optreden begint nog overal komen tussen wringen. Ik moet bekennen dat ik soms ook tijdens een optreden wat naar voor probeer te geraken, maar ik ben meer van het geniepige soort :$ Telkens ik een gat zie, glip ik er snel snel tussen, en zo geraak ik stap voor stap nog wel tot net aan de dichte massa. Daar stop ik wel met wroeten :p Van't jaar tijdens smashing pumpkins op pukkelpop ging mijn kameraad ook tijdens het optreden zo ver mogelijk naar voor, en hij trok mij natuurlijk mee... Ik vond da wel goed, maar anderzijds liet ik hem het werk doen, en liep ik mij erachter constant te excuseren, en te kijken waar ik voor ging staan... Zag ik een kleiner meisje achter mij staan, dan ging ik wat naar links of naar rechts, en toch weer een smileke... Maar zo vermijd ik boze blikken!

 

Awwwwww ik ben toch zo'n watje :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Vrolijk Pasen allemaal

 

Veel gezelligheid en lekker eten toegewenst!;)

 

Jaaa gij ook gefeliciteerd met uwe zilveren bruiloft he

 

Veel eten en lekkere gezelligheid enzo, en ook nog veel jeuk en ne korten arm toegewenst :p

(ok da laatste was ni gemeend ze)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben deze avond " I am Legend " gaan kijken, goeie film! Twas al ff geleden dat ik nog een goeie film in de bioscoop had gezien, maar deze was zéér aangenaam. ( alhoewel, kheb me toch vaak serieus verschoten :erm: ) Anyways, een aanrader, moest je niet weten wat doen voor het eind van dit jaar!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...