Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik ben niet echt een fan van Radiohead, maar ik wil ze best een kans geven op Werchter... Soms verander ik van gedacht over een band nadat ik ze live heb gezien. Hoewel ik nooit echt een "superfan" zal worden maar kom.

 

Nog een paar zulke namen en 't zal weer vechten worden voor tickets, 'k voel het al komen. Zucht :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de laatste twee jaar waren op da vlak echt relax, maar ik denk het jaar daarvoor, of twee jaar eerder was het een hel. Volgens mij kwamen Rammstein en Metallica ofzo. Ik weet dat ik wou wachten tot de affiche ongeveer compleet was alvorens te beslissen of ik een combi- of dagticket ging nemen, maar in april was quasi alles al uitverkocht. Ik was echt pissed toen.

Link to comment
Share on other sites

Ja da's ook wel waar van die prijzen, en 't zal er ni op verbeteren hoor. Ik bekijk nu ook véél beter de affiche alvorens te beslissen om te gaan hoor. En als ze dan van die belachelijke dingen als Sean Paul op de affiche beginnen te zetten, kan ik ook ni garanderen dat ik nog elk jaar ga gaan... Maja anderzijds is het de enige manier om zoveel groepen live te gaan bekijken (ipv naar alle concerten apart te gaan), en da weten ze daar goe ze...

Link to comment
Share on other sites

ja en met camping en verzendingskosten erbij maakt dant ongeveer 180 euro :rolleyes:

ik vond het trouwens veel fijner om mn ticketjes gewoon in de winkel te gaan halen, lekker gezellig met zn allen staan wachten om een ticket te bemachtigen en geen verzendingskosten, nah!

Link to comment
Share on other sites

Ja da's ook wel waar van die prijzen, en 't zal er ni op verbeteren hoor. Ik bekijk nu ook véél beter de affiche alvorens te beslissen om te gaan hoor. En als ze dan van die belachelijke dingen als Sean Paul op de affiche beginnen te zetten, kan ik ook ni garanderen dat ik nog elk jaar ga gaan... Maja anderzijds is het de enige manier om zoveel groepen live te gaan bekijken (ipv naar alle concerten apart te gaan), en da weten ze daar goe ze...

 

ter is ook nog altijd Pukkelpop é, moest ik nie telkens herexamens hebben kzou zeker en vast naar Pukkelpop gaan ipv Werchter!

Link to comment
Share on other sites

Is dat dan niet meer mogelijk om ze in de Fnac ofzo te gaan kopen? Ik bestel eigenlijk altijd sowieso via internet, omdat het zo gemakkelijk is... Ik zou eigenlijk beter terug wat meer naar ticket shops of de fnac gaan, want als ik al die concerten die ik bezoek eens optel, dan kom ik toch al aan een heuse som verzendingskosten vrees ik... :rolleyes:

 

Maja wa wilde, van de zomer nog tickets besteld voor een concert in Duitsland, ok dat is al wat duurder, maar wat deed die organisatie: twee kleine shitty tickets in zo'n grote kartonnen envelop van DHL; ja lap 15 EUR verzendingskosten natuurlijk. DEUH.

Link to comment
Share on other sites

Zou Muse weer naar Werchter komen?

Ze staan er nu al een paar jaar na mekaar op het podium (weet niet precies hoeveel) en ik heb ze telkens weer moeten missen.

Hetzelfde geldt voor andere Muse optredens (Sportpaleis o.a.).

 

Ah dan zijt ge al even erg als ik! Ik ben erin geslaagd om vier optredens te missen: sportpaleis, werchter 07, luxemburg en pinkpop: vier optredens waar ik dacht te gaan maar om de één of andere reden ging het telkens ni. Ik heb ze dus enkel op Werchter 06 gezien tot nu toe, en ik denk ni dat ze van 't jaar terug op Werchter zullen staan. Ten eerste omdat ze nu al twee jaar op rij zijn gekomen en ik zie de Schuurmans hen ni voor een derde keer op rij boeken (er zijn nog altijd mensen die op den duur zouden zeggen, éééj weer gene Muse he). En vooral omdat ze stilaan aan hun nieuwe cd gaan beginnen werken denk ik, hun toernee loopt ver ten einde ze (we kunnen het hen ni kwalijk nemen zeker? :))

Link to comment
Share on other sites

ter is ook nog altijd Pukkelpop é, moest ik nie telkens herexamens hebben kzou zeker en vast naar Pukkelpop gaan ipv Werchter!

 

Dit jaar voor de eerste keer Pukkelpop gedaan (combi), en het is ZEKER een aanrader! Daarmee heb ik nu dus nog een bijkomend probleem: Werchter of Pukkelpop? Want twee keer met een combiticket zal ni gaan... Dilemma voor mij is: op Werchter staan meer topgroepen die "mijn ding" zijn, maar op Pukkelpop is de sfeer op de weide veel leuker, is er veel meer keuze aan bands en zijn er minder overlappingen in de programmatie vind ik.

Link to comment
Share on other sites

Zou Muse weer naar Werchter komen?

Ze staan er nu al een paar jaar na mekaar op het podium (weet niet precies hoeveel) en ik heb ze telkens weer moeten missen.

Hetzelfde geldt voor andere Muse optredens (Sportpaleis o.a.).

 

Denk ook dat het een paar jaartjes wachten is op een volgend optreden van Muse in België.

 

Miss was Werchter 2007 wel het laatste optreden ooit van Muse in België...:erm:

Link to comment
Share on other sites

Als België straks zou splitsen :rolleyes: ( niet dat ik er op hoop )

 

ah ok op die manier bedoelt ge :) Och, met een beetje chance kunnen we dan elk concert twee keer gaan zien: nekeer in Vlaanderen en nekeer in Wallonië... Ge moet alles van de positieve kant bekijken :p

Link to comment
Share on other sites

nee ge kunt geen tickets ni meer in de fnac gaan halen, alleen online :rolleyes:

en hoewel dak ook denk da ze ni gaan komen dees jaar is het geen reden da ze er al zo dikwijls waren de voorbije jaren, kijk naar metallica :rolleyes:

 

Jama Metallica is toch nog nooit drie jaar op rij op Werchter geweest, of ben ik dat dan al vergeten? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Haha voor u dus vooral géén Metallica meer :LOL: Nu, voor mij hoeft het ook ni ze, pfft. Heb ze altijd al een overschatte groep gevonden. En Muse nog een keer op Werchter, grààg maar als't ni zo is (waarschijnlijk): ook goe. Ik wacht wel, daarmee hebben ze er nog meer nieuwe liedjes bij om live over ons te laten donderen :p (hoewel da dan ook betekent dat we nog minder van de oude liedjes gaan horen, snif)

Link to comment
Share on other sites

Idd, da kan geen kwaad. Zelfs groepen die ik supersupergoe vind, hoef ik ni per se elk jaar te zien. Dan is het leukste eraf. Nu heb ik bvb al een aantal keer Muse gemist (dom dom dom), maar de dag dat ze terugkomen en ik ze eindelijk nog is kan gaan zien, zal het zoveel leuker zijn na al da wachten :happy:

Van 't jaar heb ik ook ongelooflijk veel plezier gehad op een concert van Aerosmith (een andere favoriet van mij, jaja); da was gewoonweg 8 jaar geleden... PARTYYYYY :\mm/::)

Link to comment
Share on other sites

Idd, acht jaar was er echt wel over :rolleyes: Maar ja ik heb ze dan uiteindelijk toch nog een keertje gezien, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn ook, snif.

 

Trouwens hebben jullie het ook gelezen/gehoord: Rage Against The Machine in 2008 op Pinkpop... Met een beetje geluk ook op Werchter!?! :eyebrows:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...