Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Wel, ondanks het feit dat dit forum bijna dood is, toch nog aan die enkele gasten het volgende meegeven: niet vergeten op http://www.tmf.be te stemmen voor Muse he ;)

 

Ola, kwist zelfs niet dat ze genomineerd waren :eek: Bij deze dan maar ff gestemd, tis te hopen dat ze winnen, ze zouden het dubbel en dik verdienen, EN er komt dan eens wat degelijke muziek op tmf :p

Link to comment
Share on other sites

Ja, da's inderdaad triestig op TMF tegenwoordig... En da's dan waarschijnlijk nog ver de beste muziekzender die we nog hebben, ge moet ni vragen :erm:

 

Eerlijk gezegd zijn zelfs de TMF awards een ware klucht voor mij, maar kom, als Muse iets wint krijgen we misschien toch nog een klein dankwoordje van hen te zien dat god-weet-waar is opgenomen... Dat op zich is al een heuse meerwaarde voor de show :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, da's inderdaad triestig op TMF tegenwoordig... En da's dan waarschijnlijk nog ver de beste muziekzender die we nog hebben, ge moet ni vragen :erm:

 

Eerlijk gezegd zijn zelfs de TMF awards een ware klucht voor mij, maar kom, als Muse iets wint krijgen we misschien toch nog een klein dankwoordje van hen te zien dat god-weet-waar is opgenomen... Dat op zich is al een heuse meerwaarde voor de show :)

 

Hmm, je weet zeker niet op voorhand wie gewonnen heeft? Want zo een hele TMF awards uitkijken, das wat te veel van het goede ja:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben van plan de live show netjes aan mij voorbij te laten gaan, om dan op de site te gaan kijken of ze gewonnen hebben. En indien ja, dan zal ik wel naar één van de 638 herhalingen kijken die ze achteraf gewoonlijk uitzenden ;) (hoewel ik er ook weer geen half uur op ga zitten wachten...)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ah, ze hebben niks gewonnen hoor, zo las ik de dag erna in de krant :) Maar als ik dan kijk naar wie allemaal wél awards heeft gewonnen, is het wel lachen hoor :)

 

Als ik me niet vergis, is de award voor "best alternative rock international" naar Fall Out Boy gegaan, en "best live international" Tokio Hotel dacht ik. Ben niet zeker.

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...