Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

hallo,

al een tijdje ben ik lid van dit forum, maar heb nog nie teveel gezegd door andere bezigheden....

ik ben wel een musefan( zeg gerust freak) en gisteren zei een vriendin van mij, dat ik best eens hier kwam zeveren over muse omdat ze het een beetje beu was... maarja

in mijn ogen is muse geen aanbidding, het is een levensstijl :LOL::rolleyes:

 

zijn er nog mensen met die ingesteldheid, of ben ik werkelijk de enige

Link to comment
Share on other sites

tommeke, tis one tree hill, ni tHree! :p en da is echt zoooo goed! man kga hier weer ne ganse avond naar mijn dvds zitte zien nem :p maar das echt zo ontroerend soms en erg en oooh echt de max :D

 

en MEESE, maak je geen zorge over die gefreaktheid, na verloop van tijd ga je wel zeggen 'ja muse is geen slechte groep'

Link to comment
Share on other sites

belgianmuseqe2.jpg

 

*zucht* was het maar waar...

 

Muse in het sportpaleis zoals vorig jaar zou de ideale afsluiter van het jaar zijn.

 

Kheb ook direct gekeken of België er niet bij was, ge weet maar nooit e da ze nog eens zouden komen!:D Zou tof zijn maja, sportpaleis en werchter was super e!

Link to comment
Share on other sites

Kheb ook direct gekeken of België er niet bij was, ge weet maar nooit e da ze nog eens zouden komen!:D Zou tof zijn maja, sportpaleis en werchter was super e!

 

Idd, we kunnen eigenlijk niet klagen voor zo'n klein landje :)

 

Maar toen ik die announcement zag op de main page kreeg ik toch bijna even een adrenaline stoot, mja, kruiske stond nie op Belgie dus was het maar van korte duur :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Idd, we kunnen eigenlijk niet klagen voor zo'n klein landje :)

 

Maar toen ik die announcement zag op de main page kreeg ik toch bijna even een adrenaline stoot, mja, kruiske stond nie op Belgie dus was het maar van korte duur :LOL:

 

Ja inderdaad!:D

 

Jaah ik ook :p En dan keek ek naar Nederland en dan naar de landen die dicht bij België liggen :p

Link to comment
Share on other sites

kijkt er nog iemand naar one tree hill trouwens? ik heb hier al hele zomer dvds zitte kijke, en man das echt zo goed! en ik schaam me er ni voor!

 

ja ikke :$:LOL:

kwas vorige zomer met mne 2e zit beginnen kijke, maar toen hebbe ze alleen seizoen 1 uitgezonden, nu tijdens de exames van juni ofzo wast weer begonnen, op kanaal 2 elken dag en op vt4 alleen de zaterdag, weer zo'n rare regeling

maar kvind dat dus ook goe :happy: kzou wel graag hebbe da ze seizoen 4 hier ook rap beginne uitzenden :LOL:

Link to comment
Share on other sites

huh maar nu zo 2e semester hebben ze op kanaal 2 seizoen 2-4 uitgezonden he! want ik had stage dus ik woonde terug ff thuis en mijn broer was ook een paar weken thuis en die keek daar dus naar en zo ben ik beginne kijke aant einde van seizoen 2 en begin 3.. maar dan moest ik dus terug naar gent en heb ik de rest van seizoen 3 zo af en toe keer gezien, en seizoen 4 zo goed als ni, maar das wel al uitgezonden ze! behalve zo de laatste 2 afleveringen naar t schijnt, da zei mijne maat iig.. nu ben ik op dvd rond met seizoen 1 en 2 en als t nog even slecht weer blijft na mn examens zal ik keer aan seizoen 3 beginne :p maar das ook echt zo goeie muziek he!

en kijk je toevallig ook naar the oc? :D want ik heb dus geen kabel op kot en kan dus enkel kijken als ik nog keer thuis kom mja.. heb gelezen in den humo dat er iets met een schietpartij is en da ryan en marissa van school worde gestuurd?! hihi zo marginaaaaal :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ah oké :$ ik dacht da ze hier maar tot 3 hadde uitgezonde, ik kon er in elk geval ni aan uit toen het ineens stopte, op ne woensdag nog wel :LOL: kunne ze de week toch uit doen é :$

maar ik moet ook alles thuis zien want kheb ook geen tv op kot :rolleyes:

ik kijk maar heeeel heeeel soms naar the oc alsk mij echt verveel en nu kommek juist terug van een weekje nederland bij mn vriendje, dus kheb geen idee wat er allemaal gebeurd is :)

Link to comment
Share on other sites

amai sjiek, zo lang al, en dan nog wel met nen hollander :p

maar wa is u gewone naam nu weer? ik ben da gans vergete! tis zo massas lang gelede da ik hier nog actief was..

en naar waar ga je nu verhuize toch? ik heb toch na 2 jaar al mijn ideaal kot gevonde, dus ik blijf hier nog wa zitte, hoewel in volgend jaar in principe wel al naar mn laatste jaar ga.. kmoet dringend keer nieuwe richting beginne zoeke :D wa studeer jij toch?

Link to comment
Share on other sites

ik ben sofie en ik ga naar mn 1e master psychologie :happy: (tklinkt toch nog een beetje grappig met die bachelors en masters) ik verhuis nu naar een zijstraat van een zijstraat van de kortrijksesteenweg :) kheb dees jaar in de clementinalaan gezeten, een heel jaar gigantische werken voor mn deur en er is ingebroken in februari en kheb de kotbaas ondertussen nog ni gehoord :rolleyes: khad dus wel nood aan iets anders, khoop dat nu goe zit

 

tlijkt hier wel een of andere introductie :p

Link to comment
Share on other sites

ja juist sofie psychologie, ik herinner t mij weer! ik kende 'ava' nog, maar kon de persoon ni meer goe plaatsen :)

oehoe lekker dicht bij t citadelpark dus :p das zo vreemd, maar zelfs overdag vind ik dat al akelig om daar alleen door te lopen, gewoon van al die vieze verhaaltjes! gelukkig zijn er parken bij de vleet in gent :) ik zit hier echt graag! alles is zo dichtbij in tegenstelling tot da boeregat bij ons thuis :rolleyes:

was je erdoor nu? of ook aant blokke?

Link to comment
Share on other sites

ik ben sofie en ik ga naar mn 1e master psychologie :happy: (tklinkt toch nog een beetje grappig met die bachelors en masters) ik verhuis nu naar een zijstraat van een zijstraat van de kortrijksesteenweg :) kheb dees jaar in de clementinalaan gezeten, een heel jaar gigantische werken voor mn deur en er is ingebroken in februari en kheb de kotbaas ondertussen nog ni gehoord :rolleyes: khad dus wel nood aan iets anders, khoop dat nu goe zit

 

tlijkt hier wel een of andere introductie :p

 

khad vraagje ben jij het meisje dat fotos van muse backstage op werchter op haar space heeft staan, haar nickname is ook ava.

Link to comment
Share on other sites

hehe de nabijheid met citadelpark valt wel mee ze ;) en in mn eentje lopek daar ook ni door :p:LOL:

en voor den eerste keer wask er in eerste zit door :happy:

 

en ik ben niet het meisje met de musefoto's, want ik heb ni eens een space ;) maar er heeft dus iemand mne nick gepikt? :p

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

haha kheb 2 dagen gekeken dus euh korte samenvatting:

 

marissa maakt vrienden op haar nieuwe school, ryan is jaloers en omdat em ook van school gestuurd is wilt em op nen boot gaan werken zoda em ni meer naar school moet en alles kan ontvluchten. maar ja marissa ziet da ni zitten. ondertusse ontdekt summer da de decaan iets heeft met een studente en dan gaan ze de decaan chanteren: ryan mag terug op school en marissa ook blij want ryan ga ni weg :p:LOL:

jaja drama drama en happy endings alom :p:LOL:

 

en na al da gezever, hoeveel herexames hebde mischien?

Link to comment
Share on other sites

khad er maar 2, en ben er alweer vanaf :)

ohja die heeft iets me die taylor! da heb ik geleze in den humo :p maja tzal wel nog ff duren eer ik het nog keer ga zien vrees ik, want morge komt er nen australische vriend 3 weken naar belgie! keiraar dak die morgen voor t eerst ga ontmoeten, terwijl wij elkaar al 5 jaar kennen! maar soit, als je nog naar the oc kijkt mag je me altijd op de hoogte houde ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...