Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
hoe vonden jullie het concert op Rock Werchter?

Ik heb er allesinds zwaar van genoten!

Vooral de oude nummers vond ik heerlijk om live nog eens te horen!

En vooral sunburn en Unintended!!!

Ik heb wel enkele foto's en filmpjes intresse: nampsiepamsie@hotmail.com

leuk optreden, al was het sportpaleis beter. Ik betrapte mezelf er ook op dat er enige gewenning was ontstaan wat zeer waarschijnlijk aan het feit te wijten valt dat de belgische musefans in de watten zijn gelegd met 3 concerts op een jaar tijd.

Link to comment
Share on other sites

ja lichte gewenning was er bij mij ook. Ook al heb ik de optredens telkens anders meegemaakt. Werchter 2006 op 10m , sportpaleis zittend ( een vriendin tijdelijk in rolstoel), en Wercher 2007 derde rij. Uit dit alles was de 10m het beste toen zag ik best, maar de sfeer was er niet (ja mensen kende Feeling Good niet eens), Sportpaleis en Werchter 2007 natuurlijk voor de sfeer, niets zo goed als omringd te zijn met fans die alle nummers kennen. Ja tuurlijk nog mensen die Man of Mystery niet kennen, maar dat is te begrijpen :)

 

I love Rock Werchter btw :)

Link to comment
Share on other sites

Werchter was echt zalig. En Muse ook. Maarja niks kan het Sportpaleis overtreffen hé. En je kan een zaal concert en festival niet met elkaar vergelijken... In een zaal is het sowieso altijd intiemer en je gaat echt speciaal voor die ene band. Buiten op een festival sta jij dan naar JOU favoriete band te kijken, terwijl een ander het dan maar niks vind. Maar Muse & werchter waren dit jaar ZALIG!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

oooh da valt keigoe mee! dan wete toch wel al beetje da je er wel door zal zijn ie :)

man ik heb hier keilekker brood gekocht! puur genieten! maar dat geheel terzijde..

ga je nog naar festivals ofzo deze zomer? of op reis? of zit jij alleen maar online te wezen hele zomer lang? :p

Link to comment
Share on other sites

We duimen opdat ik erdoor zal zijn, maar van die 3 tweedezits zijn er 2 enorme taken bij waar ik echt geen zin heb om aan te beginnen. En ik dacht om na den tweedezit op reis te trekken naar een of ander goeikope bestemming, maar er zouden enkel koppels meegaan, waar ik als vrijgezel toch wel vrij hard tegenop zie.maar we zien wel...

Link to comment
Share on other sites

tja met zo'n nicknames op msn zou ik me ook ni meteen late verleiden :p heb jij geen vrienden die zonder partner op reis kunne/wille ofwa?! das ook best wel zielig.. van di vrienden dan welteverstaan

pff misschien kunnen we er vandaag beter muse message bored van make :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ik zit dan ook me ne writer's block als het op nicknames aankomt...ge moet mij der ene helpe vinde. En ik heb inderdaad maar enkele vrienden die op reis willen en het dan ook nog eens kunnen betalen. En het zijn blijkbaar mensen die geen week zonder lief kunne, het betreft hier dan ook meestal meisjes.en den Belgium scene iss ook niemeer wattem gewist is, we hebben dringend nood aan nieuw bloed

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...