Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

vrolijk_pasen.jpg

 

haha dankjewel!

 

ik hoop nog steeds op de terugkeer van de paasklokken, want tegenwoordig is het allemaal paashaas wat de klok slaagt (flauwe woordspeling :p ). As kik klein was, was het weken op voorhand uitkijken naar de paasklokken, met de mooi uitkomende fabel dat op zaterdag de klokken niet luidden omdat ze in Rome waren. Tegenwoordig wordt de paashaas constant in de media opgevoerd, terwijl aan de paasklokken geen aandacht meer besteed wordt. Kem vandaag zelfs gehoord da da beest verjaart om 13u33. Vanwaar komt da gebruik eigenlijk? Ik vind het een beetje onnozel. Daarom pleit ik voor een heropwaardering van de paasklokken.

Link to comment
Share on other sites

I love you my belgian friends! :happy:

 

we love you 2 sylvie :happy:

 

 

ik hoop nog steeds op de terugkeer van de paasklokken, want tegenwoordig is het allemaal paashaas wat de klok slaagt (flauwe woordspeling :p ). As kik klein was, was het weken op voorhand uitkijken naar de paasklokken, met de mooi uitkomende fabel dat op zaterdag de klokken niet luidden omdat ze in Rome waren. Tegenwoordig wordt de paashaas constant in de media opgevoerd, terwijl aan de paasklokken geen aandacht meer besteed wordt. Kem vandaag zelfs gehoord da da beest verjaart om 13u33. Vanwaar komt da gebruik eigenlijk? Ik vind het een beetje onnozel. Daarom pleit ik voor een heropwaardering van de paasklokken.

 

ge hebt wel gelijk eigenlijk en dan op paasmorgen, uw ouders en grootouders maar bezig van: ik heb de klokken zien vliegen ze, gij niet enzo aaaahh waar zijn de tijden :D maar de paashaas heeft dus zelfs een verjaaruur, de officiele start van de eierenzoektocht ofzo? wel een beetje laat voor kinderen die overenthousiaste kinderen die jelemaal opgefokt uit hun bed rollen :D

maar als je wil weten waar het gebruik omtrent de paashaas vandaan komt moet je de laatste nieuwe southpark aflevering bekijken ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
kheb het hier precies doodgemaakt met mne paaszever :rolleyes:

 

:LOL: Nee hoor :p

 

random news dan maar: kdoe zondag mee aan de 10 mijl van antwerpen. nog gegadigden?

 

Ahaa lopen.. Nee ik ga daar nie naartoe, daar heb ik trouwens een beetje (veel) te weinig conditie voor :p

Link to comment
Share on other sites

Ik loop wel graag, ik kan het alleen ni langer dan 5 minuten uithouden... :erm: Ik ga toch echt eens wa minder op mijn achterste moeten gaan zitten!

 

Jaah ik ook :p Twas Scheldeloop op m'n school enkele weken geleden, kzag er zo tegenop.. Kwas er al zeker van da ik laatste ging zijn want de leerlingen van et 6de middelbaar deden ook mee.. Ma uiteindelijk was ik toch nie laatste :D

Ma toch haatek lopen :p

Link to comment
Share on other sites

:LOL: das waar ja :p

 

Ma alst nie zo plezant is waarom doe je dan mee? :p

 

de ervaring op zich is eel plezant, de pijn en vermoeidheid die toeslaat rond kilometerpunt 12 minder, maar weerhoudt mij er ni van om volgend jaar terug mee te doen. Het volk da langs de weg staat is fantastisch en de solidariteit onder de deelnemers is ook leuk. En natuurlijk de opbouw en training naar dit evenement toe. Ik kan het iedereen aanraden :p

Link to comment
Share on other sites

de ervaring op zich is eel plezant, de pijn en vermoeidheid die toeslaat rond kilometerpunt 12 minder, maar weerhoudt mij er ni van om volgend jaar terug mee te doen. Het volk da langs de weg staat is fantastisch en de solidariteit onder de deelnemers is ook leuk. En natuurlijk de opbouw en training naar dit evenement toe. Ik kan het iedereen aanraden :p

 

:D

 

Loopt ge dan mee muziek in?? Da ga meestal wel wa beter dan (vind ik toch ;) )

Link to comment
Share on other sites

:D

 

Loopt ge dan mee muziek in?? Da ga meestal wel wa beter dan (vind ik toch ;) )

 

nee ik kan da ni verdrage, mer das natuurlijk mn bescheiden mening. Tis trouwens wetenschappelijk beweze da het beter ga me muziek te lope, da da zelfs een soort doping is, omda da stoffen losmaakt, om maar even de wetenschappelijke toer op te gaan. Maar kdenk da da me Muse moeilijker is :)

Link to comment
Share on other sites

nee ik kan da ni verdrage, mer das natuurlijk mn bescheiden mening. Tis trouwens wetenschappelijk beweze da het beter ga me muziek te lope, da da zelfs een soort doping is, omda da stoffen losmaakt, om maar even de wetenschappelijke toer op te gaan. Maar kdenk da da me Muse moeilijker is :)

 

Aah is da wetenschappelijk bewezen? Tklopt wel ze want toen dak Muse opzette bij et lopen ging et heel wa beter :D Den meester zei nog concentreert u op u muziek dan zal et beter gaan en kmoe zeggen theeft geholpen :p:D

Link to comment
Share on other sites

de ervaring op zich is eel plezant, de pijn en vermoeidheid die toeslaat rond kilometerpunt 12 minder, maar weerhoudt mij er ni van om volgend jaar terug mee te doen. Het volk da langs de weg staat is fantastisch en de solidariteit onder de deelnemers is ook leuk. En natuurlijk de opbouw en training naar dit evenement toe. Ik kan het iedereen aanraden :p
hier nog een loopgek, afgelopen weekend meegedaan met de grootste studenten estafette hardlooprace ter wereld, 9000 studenten (hoger en universitair) vanuit de hele wereld die samen een afstand van 180 km lopen, zelf mijn 8 km in 29:34, best voldaan mede doordat het ontzettend warm was!
Link to comment
Share on other sites

hier nog een loopgek, afgelopen weekend meegedaan met de grootste studenten estafette hardlooprace ter wereld, 9000 studenten (hoger en universitair) vanuit de hele wereld die samen een afstand van 180 km lopen, zelf mijn 8 km in 29:34, best voldaan mede doordat het ontzettend warm was!

 

da vink best wel ne straffen tijd, op mijn best denkek dak een minuut of 43 over 8 km doe. Dan zijt ge der wel deftig mee bezig, me dunkt. Enige tips zijn steeds welkom natuurlijk

Link to comment
Share on other sites

da vink best wel ne straffen tijd, op mijn best denkek dak een minuut of 43 over 8 km doe. Dan zijt ge der wel deftig mee bezig, me dunkt. Enige tips zijn steeds welkom natuurlijk
jaar of 14 op aardig niveau aan atletiek gedaan, nu valt het niet met mijn werk en studie te combineren maar een keer of 3/4 per week loop ik braaf mijn rondjes door Amsterdam.

 

Tips: Goed drinken, schoeisel, leefritme en eet en drink patroon..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...