Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik heb ondertussen al een vraagje voor alle mensen hier:

 

Bij ons aan de universiteit loopt een onderzoek over de ontwikkeling van internaliserende problemen aan den ene kant en persoonlijkheid aan den andere kant. Dat zal jullie misschien allemaal niet veel zeggen, maar waar het op neer komt is dat ik zeer bruikbare punten kan verdienen voor mijn vak persoonlijkheidspsychologie, door zelf een paar vragenlijsten af te nemen bij de ouders van en bij een kindje tussen 7 en 14 jaar met internaliserende problemen (dit kan gaan om angst, depressie, bedplassen gerelateerd aan mentale problemen, problemen bij echtscheiding, eetproblemen,...) het kind mag ook adhd, autisme,... ofzo hebben maar de nadruk moet liggen op de internaliserende problemen. Het kind moet ook in behandeling zijn of zijn geweest bij een psycholoog/psychiater.

Als jullie iemand zijn of kennen, die mij zou kunnen en willen helpen, zou ik het echt superlief vinden moest je mij kunnen helpen.het is echt heel belangrijk en ik word stillekes aan een beetje wanhopig om iemand te vinden. Als er nog iets niet duidelijk was, mag je mij altijd meer informatie vragen :)

Alvast bedankt;

Sofie

Link to comment
Share on other sites

Ik ben groepsleidster in een Akabegroep en we hebben dus heel wat leden die bij jou beschrijving passen. Maar ze hebben dus wel allemaal een mentale handicap. Misschien zou dat jou onderzoek wat vervormen, maar als het wel mag, mail me dan gerust een vragenlijst ofzo door, dan hoor ik eens of er iemand geïnteresseerd is om je te helpen! Of ik kan eens horen bij een vriendin, die werkt als opvoedster bij kinderen die omwille van dingen die ze hebben meegemaakt geplaats zijn enzo... Maar wel graag eerst wat meer concrete informatie, dan zal ik eens een visje werpen of we je kunnen helpen!

 

Greetz

Link to comment
Share on other sites

hehe elouan er zijn er veel die mij dat hebben voorgesteld maar dat was jammer genoeg geen optie ;):LOL: (internaliseren is trouwens ongeveer alles wat mis kan gaan aan de "binnekant" depressie, angsten, kinderen die problemen ontwikkelen bij een scheiding,... als het maar geen stoute kinderen of hyperactieve of wat dan ook)

 

en Els, superbedankt, ik had hier een beetje eerder moeten terugkomen, maar ik heb ondertussen mn proefpersoontje gevonden :) mensen met een mentale handicap mochten ook niet mee doen omdat de vragenlijsten dan mss niet correct ingevuld zouden worden, maar ik zal er wel aan denken voor als ik nog eens mensen nodig heb, wij worden nogal veel gevraagd om proefpersonen te zoeken als taak :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...