Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

heerlijke he!! het fijne aan werchter vind ik altijd wel de gastvrijheid, de werchter camping met alle belgjes is altijd zalig!

 

:happy:

 

ben echt heel blij dat damien rice komt, ik was te laat voor tickets voor zijn concert maar nu ga ik hem dus toch kunnen zien :)

 

klaxons kijk ik ook naar uit!

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, moeilijke vraag, ik ben nie goe in schatten, misschien iemand anders?? :)

 

Waarom heb je er nog geen kunnen bestellen??

Tja, ik woon een klein beetje in het buitenland, aangezien ik in Engeland studeer, en mijn Engelse bankkaart wordt zeer waarschijnlijk niet geaccepteerd op de site.. Ik kan ze dus waarschijnlijk pas in de paasvakantie (half maart) bestellen :)

Link to comment
Share on other sites

Tja, ik woon een klein beetje in het buitenland, aangezien ik in Engeland studeer, en mijn Engelse bankkaart wordt zeer waarschijnlijk niet geaccepteerd op de site.. Ik kan ze dus waarschijnlijk pas in de paasvakantie (half maart) bestellen :)

 

Aaah!! Zouden ze die kaart niet aanvaarden?? Hmm, khoop da je aan jouw tickets komt :happy:

Link to comment
Share on other sites

:happy:

 

ben echt heel blij dat damien rice komt, ik was te laat voor tickets voor zijn concert maar nu ga ik hem dus toch kunnen zien :)

 

klaxons kijk ik ook naar uit!

cool! zag hij een tijdje terug en heb genoten! het is wel jammer dat je hem in een festivaltent moet zien omdat het binnen stukken intiemer is!!
Link to comment
Share on other sites

Is er toevallig iemand die in april naar't concert van Zornik gaat? Ik ga, maar ben voorlopig maar alleen, want vriendinnen die wilden gaan kunnen niet. Als ik hier een gelijkgestemde ziel tref die ook gaat, moet ik mij misschien niet alleen amuseren?

 

steek uw licht ne keer hier op: http://www.zornik.com/phpBB2/

ik ben er zelf als heel lang niet meer geweest, misschien moet ik nog eens een kijkje gaan nemen om te kijken of er nog bekenden rondhangen, maar daar vind je vast iemand die ook gaat ;)

Link to comment
Share on other sites

steek uw licht ne keer hier op: http://www.zornik.com/phpBB2/

ik ben er zelf als heel lang niet meer geweest, misschien moet ik nog eens een kijkje gaan nemen om te kijken of er nog bekenden rondhangen, maar daar vind je vast iemand die ook gaat ;)

 

Mja, had ik al eens geprobeerd, maar mijn registratie is nog altijd (na meer dan een maand ofzo...) niet geregistreerd, dus ik kan niets posten op dat forum. Bovendien heb ik de indruk dat daar meer ruzie gemaakt wordt dan wat anders, wel grappig om te lezen, maar toch redelijk puberaal...

Dus dacht ik, ik probeer het hier eens!

Link to comment
Share on other sites

Is er toevallig iemand die in april naar't concert van Zornik gaat? Ik ga, maar ben voorlopig maar alleen, want vriendinnen die wilden gaan kunnen niet. Als ik hier een gelijkgestemde ziel tref die ook gaat, moet ik mij misschien niet alleen amuseren?

 

ik ga naar Zornik :p maar ik heb wel zitplaatsen

Link to comment
Share on other sites

Mja, had ik al eens geprobeerd, maar mijn registratie is nog altijd (na meer dan een maand ofzo...) niet geregistreerd, dus ik kan niets posten op dat forum. Bovendien heb ik de indruk dat daar meer ruzie gemaakt wordt dan wat anders, wel grappig om te lezen, maar toch redelijk puberaal...

Dus dacht ik, ik probeer het hier eens!

 

mja tis daar enorm veranderd op 5 jaar tijd, hoe kan het ook anders...maar je hebt gelijk ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...