Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Wil er iemand mijn twee kaarten voor dat concert overkopen. Mijn vriend en ik zouden samen gaan, maar we zijn nu uiteen. Geen nood, we proberen het terug aaneen te lijmen, maar dan wil ik liever op een romantische vakantie gaan. Aangezien ik Muse al een stuk of 20 keer gezien heb.

Prijs: 135 euro voor de twee staanplaatsen.

Link to comment
Share on other sites

Oww geen probleem hoor, heb de slechte eigenschap om veel in het buitenland te zitten en teveel platen te kopen

 

Ma das daarom geen slecht eigenschap hé :pZo vind je zeker alle platen die je wil :happy:

 

Wil er iemand mijn twee kaarten voor dat concert overkopen. Mijn vriend en ik zouden samen gaan, maar we zijn nu uiteen. Geen nood, we proberen het terug aaneen te lijmen, maar dan wil ik liever op een romantische vakantie gaan. Aangezien ik Muse al een stuk of 20 keer gezien heb.

Prijs: 135 euro voor de twee staanplaatsen.

 

Ik zou normaal ook gaan, maar ik heb examens :(.

Hopelijk komt alles goed met jou en je vriend :)!

Link to comment
Share on other sites

Haha ja :p

En alles goed? JUIJ weekend!! Nog een weekje school en tis vakantie!! :D

 

ik ben ziekjes! ik heb geen krokusvakantie maar doordat ik ziek ben, neem ik ze deze week dus wel :LOL: voor de rest is alles wel c vatjes. en hoe gaat het met jou?

Link to comment
Share on other sites

ik ben ziekjes! ik heb geen krokusvakantie maar doordat ik ziek ben, neem ik ze deze week dus wel :LOL: voor de rest is alles wel c vatjes. en hoe gaat het met jou?

Ziek, jaja er is griep in et land é, of ist gene griep :p

Ja mee mij is ook alles goe, wel strakskes naar school é, maja volhouden tis maar 2 dagen meer!! :p

 

gewoon ter informatie: mensen die dingen stelen hebben geen respect voor andere mensen :(

 

Ja je hebt totaal gelijk!! Waarom, ben je soms bestolen??

Link to comment
Share on other sites

:eek: Uwe laptop!! Ben je al bij de politie geweest?

 

ja, maar die (kunnen) doen toch niks

 

en ik zag de prijsstijging ook :mad: :mad: en als "verantwoording" staat er dan da we nog van geluk mogen spreken dat geen 200 is, mja kdenk ni dak nog ga als het maar duurder blijft worden :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ja, maar die (kunnen) doen toch niks

 

en ik zag de prijsstijging ook :mad: :mad: en als "verantwoording" staat er dan da we nog van geluk mogen spreken dat geen 200 is, mja kdenk ni dak nog ga als het maar duurder blijft worden :rolleyes:

 

200 euro? Wauw da zou wel veel geweest zijn!!

Link to comment
Share on other sites

ge zult ni ver naast 200 euro zitte als ge der nog een campingticket en verzendingskosten bij moet betalen.Maar kheb er vertrouwen in dat programma super ga worde

 

Aja juist ook het campingticket en de verzendingskosten. Anyway, ik alleen den eersten dag dusja ;). Ben es benieuwd voor de andere namen die nog bekend zullen gemaakt worden :)

Link to comment
Share on other sites

Vind het belachelijk duur, Werchter heeft maar 2 podia en is in verhouding per band een van de duurste festivals van Europa, het programma wat ze neerzetten is ontzettend uitgekauwd en heeft de afgelopen jaren al vaak genoeg op Werchter gestaan, tuurlijk zijn er uitzonderingen..

 

idd, en de organisator krijgt een dikke nek en noemt zonder schroom rock werchter "het grootste" "het beste" etc.

 

ik zou liever wat goedkopere en originelere bands zien dan al die grote dure namen

 

en waarom zet je nu bloc party of the kooks op main stage, daar komen ze niet tot hun recht :(

Link to comment
Share on other sites

idd, en de organisator krijgt een dikke nek en noemt zonder schroom rock werchter "het grootste" "het beste" etc.

 

ik zou liever wat goedkopere en originelere bands zien dan al die grote dure namen

 

en waarom zet je nu bloc party of the kooks op main stage, daar komen ze niet tot hun recht :(

precies!!

 

als Werchter echt het grootste en het beste wil zijn moeten er twee of drie podia bij en een fatsoenlijke nachtprogrammering.

 

zelf heb ik hele goede ervaringen met Roskilde en Haldern Pop, twee verschillende festivals maar mocht je de kans krijgen zeker gaan, het opent ogen.

 

(heb jaren Werchter bezocht 2000 tot 2004 en altijd heel veel plezier gehad tot ik meer vergelijkingsmateriaal had)

Link to comment
Share on other sites

kvind de line up tot hiertoe ook ni fantastisch, de helft van wat eropstaat heb ik de voorbije jaren al gezien...

maar ik hoop op nog leuke namen... nu ja werchter is elk jaar opnieuw weer een feestje en als de omstandigheden mij in festivalvierend belgie houden dan ga ik maar gewoon opnieuw naar dat feestje, leuk wordt het zoiezo :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...