Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

totaal ni, kvind alleen da ge ni zo moet zitte zage over dinge waar ge toch ni aan kunt doen of dinge die toch nog ni zeker zijn

 

dat stoort nu toch niemand? En daarbij frustraties uiten is best gezond, anders houd je dat allemaal binnen en ineens poef! ontplof je :LOL:

Als je het zo lastig vind moet je het maar niet lezen é, leef en laat leven zeggen ze dan :p

 

Ok ik ga nu stoppen met onzinnige dingen te zeggen :rolleyes:

 

x

Link to comment
Share on other sites

dat stoort nu toch niemand? En daarbij frustraties uiten is best gezond, anders houd je dat allemaal binnen en ineens poef! ontplof je :LOL:

Als je het zo lastig vind moet je het maar niet lezen é, leef en laat leven zeggen ze dan :p

 

Ok ik ga nu stoppen met onzinnige dingen te zeggen :rolleyes:

 

x

Laat haar dan ook haar zegje doen :) Leef en laat leven ;)

Link to comment
Share on other sites

allright, sommige mensen zijn gewoon heel heel heel ongeduldig en beginnen al ver op voorhand te speculeren over dingens. ze moeten het maar nie zo vroeg bekendmaken :p

 

 

MUUUSE!! *hyper*

 

zou wel heel lame zijn om ze den 28ste te laten komen, zet daar dan pearl jam ofzo wa, who cares? :rolleyes:

 

 

welke andere bands hadden jullie graag gezien op werchter dit jaar? ik heb zo'n donkerbruin vermoeden da de klaxons wel gaan komen.. hiephoi!

Link to comment
Share on other sites

Ok laten we er dan maar over zwijgen :p

Juij nog 1 dagje school en tis weekend!!:D

 

hihi kben na een vermoeiende examen periode al van woensdag thuis, maar weekend is zoiezo iets om naar uit te kijken :D

 

gaat er iemand iets speciaal doen? :happy:

Link to comment
Share on other sites

hihi kben na een vermoeiende examen periode al van woensdag thuis, maar weekend is zoiezo iets om naar uit te kijken :D

 

gaat er iemand iets speciaal doen? :happy:

 

Ooh gelukzak, al van woensdag thuis, maarja je hebt dan ook wel examens gehad :happy:

Bwah int weekend ga ik nie zoveel doen denkek, kheb wel redelijk veel huiswerk, ma voor derest gaak lui zijn!! :p En jij?

Link to comment
Share on other sites

totaal ni, kvind alleen da ge ni zo moet zitte zage over dinge waar ge toch ni aan kunt doen of dinge die toch nog ni zeker zijn

 

ik antwoord gewoon op de vragen die men aan mij stelt. Dus er is niks zagen aan.

en ik ben inderdaad iemand die graag dingen op voorhand plant. Ge moet het weten voor de tickets that's all. Want voor ge't weet, kunt ge idd thuis blijven zitten!

Verder heb ik hier niets aan toe te voegen... kga me klaarmaken voor etentje in stereo sushi :D

veel plezier nog allemaal

Link to comment
Share on other sites

ik antwoord gewoon op de vragen die men aan mij stelt. Dus er is niks zagen aan.

en ik ben inderdaad iemand die graag dingen op voorhand plant. Ge moet het weten voor de tickets that's all. Want voor ge't weet, kunt ge idd thuis blijven zitten!

Verder heb ik hier niets aan toe te voegen... kga me klaarmaken voor etentje in stereo sushi :D

veel plezier nog allemaal

 

Ja das wel waar da ge et moet wete voor de tickets.. Maja laten we erover zwijgen en afwachten:happy: En niemand zaagt ier!!:D En hebben jullie nu allemaal vakantie??

Link to comment
Share on other sites

tlaatste dak erover zeg: ik plan ook graag alles op voorhand, maar ge gaat het op voorhand heel goe weten allemaal ;)

 

 

en kheb geen idee of iedereen vakantie heeft nu, er zijn hoge scholen die nu geen vakantie hebben maar wel gewoon met het middelbaar, er zijn hoge scholen die nu wel vakantie hebben en niet tijdens die van het middelbaar

en mijn universiteit gunt ons blijkbaar van alles een beetje want kheb nu nog een weekje en 2 dagen wanneer het middelbaar ook vakantie heeft om carnaval te vieren :D

Link to comment
Share on other sites

tlaatste dak erover zeg: ik plan ook graag alles op voorhand, maar ge gaat het op voorhand heel goe weten allemaal ;)

 

 

en kheb geen idee of iedereen vakantie heeft nu, er zijn hoge scholen die nu geen vakantie hebben maar wel gewoon met het middelbaar, er zijn hoge scholen die nu wel vakantie hebben en niet tijdens die van het middelbaar

en mijn universiteit gunt ons blijkbaar van alles een beetje want kheb nu nog een weekje en 2 dagen wanneer het middelbaar ook vakantie heeft om carnaval te vieren :D

 

Aha, ik eb nu nog 2 weken school ofzo. Aja das bijna carnaval!! Vorig jaar wassek ziek, nie leuk :p Ma kzal mijn schade van vorig jaar wel inhalen:D. Kheb al zo van die spuitbussen mee zo die slierten(of oe da ge da ook zegt:happy: )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...