Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

waarom heeft een grote zaal als het Sportpaleis dan ook zo 1 miezerig klein vestiairetje??

Je moest zelfs je eigen jas zelf nog aan een domme hanger hangen, luiaards!

 

:rolleyes:

 

 

 

en wa ebde daarmee bereikt? :rolleyes:

De toorn van alle belgische en nederlandse musers hier op het bord, denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Joew, en neen, ik ben hier niet nieuw, ik kom hier al aaaaaages op dit forum, maar er was eigenlijk iets mis met mijn vorig account waardoor ik niet kon posten enzo (rare boel), en nu heb ik toch maar eens het initiatief gepakt om een nieuw accountje te vervaardigen :rolleyes:

Anyway: JA! ik was er ook in Antwerpen (en Ook op Werchter) en JA! ze waren geweldig, ze bliezen ons zowaar omver

 

en het stoorde me dan ook helemaal niet dat er geen vestiaire was :happy:

 

 

Wanneer komen ze terug? :D

Link to comment
Share on other sites

Hallo!! Ik ben ook nieuw, was ook in Antwerpen en vond het ook faaaaaaantaaaaaaaastisch! Heb wel niet gehoord dat matt zei dat ze zouden terugkomen volgend jaar... maar misschien was ik nog teveel in trance ofzo :) Hoop dat het waar is, ben nog altijd aan het afkicken van vorige week... Misschien wel terug werchter ofzo als afsluiter van hun BH&R toer.. al zou ik liever terug sportpaleis hebben, veel leukere sfeer en klank en spektakel!!

 

Heb trouwens vraagje in deze examentijden: wat is zo het favoriete nummer van de gemiddelde belgische hevige muse fan? :) Bij mij verandert het nogal veel naargelang gemoedstoestand enzo, op dit moment is het take a bow omdat ik het zo nog voor mij zie van vorige week.. Maar over het algemeen denk ik... Butterflies & Hurricanes

Link to comment
Share on other sites

Neuh, dat is natuurlijk ook niets, maar het feit dat ik er al 3 kwartier over had gedaan om mijn jas te krijgen en dat ik de volgende dag checkbook journalism zou hanteren voor een interview met de nederlandse dj's stimuleerde mij toch niet echt ;)

 

wij deden er even lang over en ik moest ook gaan werken de volgende morgen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ken het niet, maar ik checkte de site ff en precies wel nog enkele leuke bands! hoe was het?

 

Oooh, Neo was er ook, ik ken die van de soundtrack van Kontroll

 

 

Het was absoluut geweldig, met als hoogtepunten Patrick Wolf, Larrikin Love (helaas zonder Patrick Wolf en 10 minuten te kort, maar toch een zeer goed optreden) , en de NME afterparty! Ook verassingen gezien als Dune. The Young Knives waren ook goed te pruimen, net als Bromhead Jackets. Lo-Fi-Fnk was ook een zeer aangename verassing. Tegenvaller was Lapko, maar dat lag deels ook aan het geluid in de zaal.

Leningrad was ook erg vermakelijk, deed mij alleen wat teveel aan Gogol Bordello denken en die kende ik daarvoor al. Tungg akoestisch gezien, ook erg mooi. The Broken Beats waren vooral saai. Helaas Das Pop en Goose moeten missen, maar ik ga voor de herkansing!

Alleen ook een beetje jammer dat ik de dj-set van Larrikin Love tijdens Club NME totaal heb gemist, ik kan me niet voorstellen dat ik zo dronken was dat ik het niet opmerkte, er was namelijk geen hond.

Link to comment
Share on other sites

Heb nog niet veel van Goose gehoord, bewust, ik luister zelden nog naar radio, maar ik hoorde es een liedje en ze zijn zeker niet slecht

 

das pop zag ik in oktober op rock ternat, was super! :yesey:

 

Ik heb das pop de laatste jaren (ook al was dat wel een tijdje terug) zo vaak gezien, dat ik het zonde vond hier Larrikin Love voor te laten schieten. Overigens zeer terecht. Das Pop zie ik wel een keer met een tour in Ekko.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...