Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

niemand naar de wembley dan?

 

hey ukaatje, weete nog, die placebosmiley? hinthint

 

 

geen haast bij ze..ma 'k wou't u gewoon nog keer helpen herinneren

 

eve (hazeve)

 

oeioei haha, al compleet vergeten ze

 

je zult nog ff geduld moeten hebben vrees ik :$

 

 

 

 

 

 

:xmas::rudolph:ZALIG KERSTFEEST BELGJES EN NEDERLANDERTJES! :xmas::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: Oh, dat zal de reden dan wel zijn. :p

 

Het is ook wel drie jaar gelden dat ik jou voor het laatst gezien heb geloof ik, en ook al heb ik 30-40 minuten naast je in de trein gezeten ik zal toch moeite hebben je te herkennen. :p

 

 

 

waarschijnlijk wel :LOL:

 

:eek: weet je wat ik trouwens heb terug gevonden! fotos van de utrecht meetup métingeborg!

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al naar verschillende concerten geweest, maar in Nederland (omdat ik daar vandaan kom :happy:)

 

Maar omg wat maken belgen er een feestje van :ohmy:! Ik was de 19e in sportpaleis en mijn complimenten, dit had ik nog nooit meegemaakt!

 

Bedankt dus ook aan jullie voor deze leuke avond ;)

Link to comment
Share on other sites

Na-apers. Die van 3fm bracht zeker 200.000 meer op ;)

 

Dat klopt ja ... aleen vergeet jij een klein detail . Er zijn 6 miljoen Vlamingen en 16 miljoen nederlanders ... Nog altijd zo blij met MAAR 200.000 euro meer ?

 

Trouwens dit was het eerste jaar dat ze meededen , en het is een solidariteits actie dus wat heeft na-apen hiermee tedoen het geld gaat naar hetzelfde doel.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

inderdaad welkom in " Belgie " :p Er zullen waarschijnlijk wel enkele waalse vrienden geweest zijn die geld gestort hebben maar aangezien het aantal walen dat ook maar een woord nederlands begrijpt op 2 handen te tellen is lijkt het me zeer sterk dat het er veel zijn geweest.

 

In dit land hebben de 2 landsdelen gewoon geen idee met wat de ander bezig is ... jammer genoeg. Al heb ik wel gehoord dat er mischien een waalse zender mee zou doen volgend jaar.

Link to comment
Share on other sites

omg!

 

de Music For Life campagne van Stu Bru heeft 2.419.426 euro opgebracht! :eek: :eek: :eek:

 

maar dat zal niet dankzij de musers in het sportpaleis geweest zijn!! ik vind dat er echt weinig is opgehaald na het optreden!

 

1 euro is toch ni te veel gevraagd dacht ik....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

je hebt een punt maar ik vond dat elke en sofie niet echt opvielen in de inkom hal , ze hadden meer mensen nodig en hadden beter buiten voor het sportpaleis gaan staan . ik ben zo ook toevallig tegen het lijf gelopen tussen de massa , ik heb op de site van stubru meerdere mensen geizen die hun geld klaar hadde maar tussen de massa geen stubru hadden gezien

Link to comment
Share on other sites

maar dat zal niet dankzij de musers in het sportpaleis geweest zijn!! ik vind dat er echt weinig is opgehaald na het optreden!

 

1 euro is toch ni te veel gevraagd dacht ik....:rolleyes:

 

hoeveel bracht het dan op?

 

Ik heb 2 euro gegeven :happy:

Link to comment
Share on other sites

Dat klopt ja ... aleen vergeet jij een klein detail . Er zijn 6 miljoen Vlamingen en 16 miljoen nederlanders ... Nog altijd zo blij met MAAR 200.000 euro meer ?

 

Trouwens dit was het eerste jaar dat ze meededen , en het is een solidariteits actie dus wat heeft na-apen hiermee tedoen het geld gaat naar hetzelfde doel.:rolleyes:

 

 

Man, wind je niet zo op.

 

Als we toch zo gaan beginnen, enig idee hoeveel Nederlanders er naar stu bru luisteren?

Link to comment
Share on other sites

maar dat zal niet dankzij de musers in het sportpaleis geweest zijn!! ik vind dat er echt weinig is opgehaald na het optreden!

 

1 euro is toch ni te veel gevraagd dacht ik....:rolleyes:

 

Dat kan ik me best voorstellen, wat een zooi daar zeg, ik kan me voorstellen dat mensen ZO geirriteerd waren dat ze ze zo voorbij gelopen zijn, net als ik overigens. Daarnaast blijft het zowiezo een hypocriete en commerciele actie natuurlijk.

 

Mensen zouden moeten geven om te geven, niet omdat een bedrijf best 500 euro kan missen zodat hun naam even op de radio komt, blijft goedkoper dan reclame natuurlijk. Desalniettemin wordt het geld aardig besteed natuurlijk, maar alleen daarom al luister ik er liever niet naar.

Link to comment
Share on other sites

hoeveel bracht het dan op?

 

Ik heb 2 euro gegeven :happy:

 

3000 euro en zoveel maar....khad toch verwacht dat we gemakkelijk aan die 12 000 zouden geraken...

 

en ik was ook geirriteerd en die andere mensen die wel iets gegeven hebben ook wss...kan ook moeilijk anders als je platgedrukt wordt langs alle kanten door veel te dikke zweterige mensen.....:stunned: maar dat heeft die anderen niet belet wel iets te geven.

 

nu ja, 1 euro is ook veel he om het aan een goed doel te schenken :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Neuh, dat is natuurlijk ook niets, maar het feit dat ik er al 3 kwartier over had gedaan om mijn jas te krijgen en dat ik de volgende dag checkbook journalism zou hanteren voor een interview met de nederlandse dj's stimuleerde mij toch niet echt ;)

Link to comment
Share on other sites

Neuh, dat is natuurlijk ook niets, maar het feit dat ik er al 3 kwartier over had gedaan om mijn jas te krijgen en dat ik de volgende dag checkbook journalism zou hanteren voor een interview met de nederlandse dj's stimuleerde mij toch niet echt ;)

 

waarom heeft een grote zaal als het Sportpaleis dan ook zo 1 miezerig klein vestiairetje??

Je moest zelfs je eigen jas zelf nog aan een domme hanger hangen, luiaards!

 

:rolleyes:

 

ik heb mijn hand op die doos gelegd, maar er zat niks in mij hand. tkind was wel eel vriendelijk :LOL:

kweetet sni netjes e

 

en wa ebde daarmee bereikt? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...