Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Dus bijna iedereen komt voor de muziek en heeft geen boodschap aan de gedachte achter het evenement? Klinkt best wel hypocriet eigenlijk.

 

muziek of ni, er zit wel degelijk een boodschap achter eh, al die groepen die meedoen staan achter het idee en ik denk da als je weet waarom het georganiseerd wordt en je gaat kijken je sowieso ook wel een beetje achter het idee staat.

 

het maakt ook helemaal niet uit of je laat zien wat de bedoeling is met een soort festival of met een mars.

 

ik denk dat de meeste mensen die ernaar toegaan toch wel een beetje stilstaan bij wat er in antwerpen (en andere steden) recent gebeurd is.

 

(meeste mensen is dan zonder Nederlanders zoals Lenny die er zich niets van aantrekken omdat ze hier niet wonen ;) )

Link to comment
Share on other sites

Heeft er iemand van hier gisteren panisch met zijn vrienden mijn naam staan roepen? Zo niet, dan word ik echt paranoie.

 

Wat een geweldig sfeertje, en zo verdraagzaam! Leuk, al die gastoptredens, met hooverphonic werd het toch nog een feestje. Alleen is mijn gevoel voor verdraagzaamheid op een gegeven moment toch naar het nul-punt gedaald door een aantal vreselijk vervelende bakvissen die vooraan bij t hek wilden blijven staan omdat ze goed zicht wilden bij dEUS. Het bleef maar door gaan, en toen ik als hint maar flink op mijn tenen ging staan omdat ik niets hoorde en zag, keken ze me aan alsof ik niet spoorde, en toen ik over mijn kookpunt heen was heb ik me er maar doorheen gewurmd en dat vonden ze ook niet leuk. Terwijl ze het te druk hadden met hun rug tegen het podium te staan en met hun mobieltjes te spelen en elkaar de spannendste verhalenn vertellen. Bah. Maar goed, Mauro - god - Pawlowski maakte het weer helemaal goed!

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_
Ach, wat heb je aan een paraplu als het hagelstenen zo groot als m&m's regent...

 

Was op dat moment gelukkig een gezellig Antwerps staminee ingedoken om wat op te drogen en een Duveltje te drinken... :)

Link to comment
Share on other sites

Was op dat moment gelukkig een gezellig Antwerps staminee ingedoken om wat op te drogen en een Duveltje te drinken... :)

 

Ik was net te laat, en toen hagelde het zo hard dat alleen zo stil mogelijk onder de paraplu blijven staan een optie was...

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_

Mja, volgende keer de weergoden ook vragen om wat verdraagzamer te zijn. Zon, regen, zon, hagel, zon, regen. Stelletje extremisten !

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_
extremisten, een woordkeuze waar het ook om ging bij de organisatie van het evenement. Prachtige woordkeuze ...

 

Wel vriendelijk dat je mijn mopjes uitlegt voor de slechte verstaander... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_

Tja. Elk voordeel hep z'n nadeel. Of was het omgekeerd?

 

Anyway, het was mijn derde keer dEUS dit jaar (ook nog in Vorst Nationaal en op het Sziget festival in Budapest gezien) en het was weer een geweldig concert. Ook leuk om Stef Kamil Carlens en Tim Vanhamel nog eens mee op het podium te zien. Vooral de eerste, want Suds & Soda staat of valt met hem als tweede stem. Zonder te willen afdoen aan Mauro natuurlijk, want ik heb de indruk dat ik hier anders iemand op mijn dak ga krijgen... :p

Link to comment
Share on other sites

Tja. Elk voordeel hep z'n nadeel. Of was het omgekeerd?

 

Anyway, het was mijn derde keer dEUS dit jaar (ook nog in Vorst Nationaal en op het Sziget festival in Budapest gezien) en het was weer een geweldig concert. Ook leuk om Stef Kamil Carlens en Tim Vanhamel nog eens mee op het podium te zien. Vooral de eerste, want Suds & Soda staat of valt met hem als tweede stem. Zonder te willen afdoen aan Mauro natuurlijk, want ik heb de indruk dat ik hier anders iemand op mijn dak ga krijgen... :p

 

Wie dan? :D

 

Nee hoor, je hebt gelijk. Maar goed, SKC --> Danny Mommens --> Mauro Pawlowski, na het vertrek van die tweede is het er niet bepaald slechter op geworden ;)

 

En daarnaast moet de Stef maar fijn bij Zita Swoon blijven, want heimelijk ben ik ook verliefd op Tom Pintens, en zs is geen zs zonder skc.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...