Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

iemand een uitvlucht om een week les te missen?

 

ik wil in de week van allerheiligen naar mijn vriendin die op erasmus is, maar we hebben die week wel nog les op maandag, dinsdag en wsl ook vrijdag

 

we hebben onze lesserooster of vakantierooster nog nie gekregen maar heeeeeeeeeel waarschijnlijk ga ik verplichte labo's ebben op maandag en vrijdag :eek:

 

pfff!

 

en ik bestel best nu m'n vliegtickets anders wordt het te duur...

Link to comment
Share on other sites

iemand een uitvlucht om een week les te missen?

 

ik wil in de week van allerheiligen naar mijn vriendin die op erasmus is, maar we hebben die week wel nog les op maandag, dinsdag en wsl ook vrijdag

 

we hebben onze lesserooster of vakantierooster nog nie gekregen maar heeeeeeeeeel waarschijnlijk ga ik verplichte labo's ebben op maandag en vrijdag :eek:

 

pfff!

 

en ik bestel best nu m'n vliegtickets anders wordt het te duur...

Zeg da ge dan ziek gaat zijn :LOL:

 

Of misschien toch beter iets een beetje geloofwaardiger...

Link to comment
Share on other sites

of deze keer drakijn wel in uw plaats sture

 

alleen lijken we niet echt op elkaar vrees ik :p + als het labo ontploft zullen ze ook wel snel doorhebben da ik er ni had moeten zijn :LOL:

 

 

 

seeeg ik heb onze tickets nog ni gekregen znn! kheb ze bijna direct besteld! :mad:

ze mogen wel stilaan gaan komen vind ik!

Link to comment
Share on other sites

alleen lijken we niet echt op elkaar vrees ik :p + als het labo ontploft zullen ze ook wel snel doorhebben da ik er ni had moeten zijn :LOL:

 

 

haha hij had ni gezegd dat da moest en ook ni dat het labo ni mocht ontploffen :p

Link to comment
Share on other sites

en merci:D keb trouwens ook kaarte besteld voor 19 dec alleen hoop ik dak dan geen exames meer eb :stunned:

 

hmmmz tis nen dinsdag, mss ebde juist uw laatste examen nog dienen dag? :)

 

pf ik ga slapen, doodmoe

 

daaaag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...