Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

aaah Lotte! Indochine vorige week in Luik was weer geweldig znn!

en zon cool scherm dat die achter zich hadde hangen! reuzegroot en dan van die toffe filmkes da ze daarop speelden!

en die zijn populair in wallonie! iedereen liep daar rond me zon t-shirt dervan!

zo spijtig da we ni tot het einde gebleven zijn....

 

en jammer da ze nooit dichterbij huis spelen!

Link to comment
Share on other sites

aaah Lotte! Indochine vorige week in Luik was weer geweldig znn!

en zon cool scherm dat die achter zich hadde hangen! reuzegroot en dan van die toffe filmkes da ze daarop speelden!

en die zijn populair in wallonie! iedereen liep daar rond me zon t-shirt dervan!

zo spijtig da we ni tot het einde gebleven zijn....

 

en jammer da ze nooit dichterbij huis spelen!

Leuk leuk, klinkt inderdaad goe! :happy: Die nieuwe cd is ook best goe!

Die zijn populair bij alle franstaligen denk ik... Op Dour zag ik ne man met da teken (da een da op de voorkant van Paradize staat) op mijn borst getatoeëerd... Ik weet ni of het per se da van Indochine moest voorstellen maar het leek er toch wel verdacht veel op.

 

Maar waarom zijt ge ni tot het einde gebleven? Moest ge nen trein halen? :(

Link to comment
Share on other sites

Leuk leuk, klinkt inderdaad goe! :happy: Die nieuwe cd is ook best goe!

Die zijn populair bij alle franstaligen denk ik... Op Dour zag ik ne man met da teken (da een da op de voorkant van Paradize staat) op mijn borst getatoeëerd... Ik weet ni of het per se da van Indochine moest voorstellen maar het leek er toch wel verdacht veel op.

 

Maar waarom zijt ge ni tot het einde gebleven? Moest ge nen trein halen? :(

hahahaha freak :LOL: zon tattoo gaat er toch echt wel over!

 

nee we ware met de auto :p en das nog zon 1.5 uur naar huis en kmoest Lijn nog afzetten;... en kwas echt kapot, dus om in slaap vallen tijdens het rijden te voorkomen zijn we wa vroeger doorgegaan.

Ze moesten spelen tot half 1, en ze waren al later begonnen door die stomme finale van de voetbal!!

en kmoest de volgende dag gaan werken :p

had uiteindelijk 3 uurtjes geslapen en was doodmoe voor de rest van de dag :LOL:

Link to comment
Share on other sites

hahahaha freak :LOL: zon tattoo gaat er toch echt wel over!

 

nee we ware met de auto :p en das nog zon 1.5 uur naar huis en kmoest Lijn nog afzetten;... en kwas echt kapot, dus om in slaap vallen tijdens het rijden te voorkomen zijn we wa vroeger doorgegaan.

Ze moesten spelen tot half 1, en ze waren al later begonnen door die stomme finale van de voetbal!!

en kmoest de volgende dag gaan werken :p

had uiteindelijk 3 uurtjes geslapen en was doodmoe voor de rest van de dag :LOL:

Ja lap, ik had een hele reply geschreven en toen kreeg ik een foutmelding van t board... Reply weg :mad:

 

Maar anyway:

Ja, da gaat er echt over he! En da was nog in t groot ook...

 

Die voetbal komt ook overal tussen he! Gelukkig hebt ge dan nog een stuk kunnen zien, en nog een beetje kunnen slapen.. Als ga later waart gebleven had ge misschien geen slaap meer gehad :eek: Ook wel ni slim om naar een festival te gaan als ge de volgende dag moet werken he :p Maar allez, zolang alles maar goe komt he ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja lap, ik had een hele reply geschreven en toen kreeg ik een foutmelding van t board... Reply weg :mad:

 

Maar anyway:

Ja, da gaat er echt over he! En da was nog in t groot ook...

 

Die voetbal komt ook overal tussen he! Gelukkig hebt ge dan nog een stuk kunnen zien, en nog een beetje kunnen slapen.. Als ga later waart gebleven had ge misschien geen slaap meer gehad :eek: Ook wel ni slim om naar een festival te gaan als ge de volgende dag moet werken he :p Maar allez, zolang alles maar goe komt he ;)

de tickets waren al besteld voor mn baas me vertelde dat ie met vakantie ging :happy:

 

de rotzak :mad::indiff::p

Link to comment
Share on other sites

heeft iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt om tickets te ontvangen via Tele Ticket? Dit stond namelijk niet bij mijn reservering.

duidelijk heel lang want ik heb ze ook nog ni :D

 

blijkbaar volgens zeer (on)betrouwbare bronne (;)@Lotte) kan dit nog even duren :p soms sturen ze die pas enkele weken voor het optreden/evenement/whatever op :)

 

volgens mij zullen we nog even moeten wachten dus :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...