Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

mmm veel commentaar , ja ik weet dat mijn nederlands niet perfect is. Maar ik probeer er wel op te letten nu de laatste tijd. En mijn site is nog niet af btw , heb nog een leven buiten internet en muse he en kan ook nie als eerste overal opkomen als die andere site webmasters 24/7 op hun computer zitte.

Vooral in de vakantie zit ik liever buiten dan binnen.

ik probeer mijn best te doen maar als jullie het toch beter kunnen wil ik het toch wel eens zien ?

 

Grtz Geostigma

Link to comment
Share on other sites

Nou zeg, dat zeggen we toch helemaal niet? Maar als je je site hier post mag je toch wat commentaar verwachten? Zie het als goedbedoeld advies, en als je dat niet nodig denkt te hebben, dan moet je hem lekker uit je sig halen. :rolleyes:

 

jep, tuurlijk

tickets zijn besteld, hopelijk gaat het daar wat " rustiger " zijn dan op werchter, daar waren ze al aan het moshen op invincible enzo, da gaater toch okwel over

 

Oi, was dat zo erg? Hoeveel man kunnen er eigenlijk in dat sportpaleis? Heb eigenlijk ook niet zo'n zin in dat moshen, ik zoek wel weer een mooi plaatsje aan de zijkant.

Link to comment
Share on other sites

godverdoemen e!

 

kwas aant bestellen voor sportpaleis, kmoest enkel nog bevestigen en krijg error

ik probeer opnieuw en tis volzet!

 

enkel nog fucking zitplaatsen maar die wil ik nie ze

 

DJUU EEEEEEEEEEE!

Link to comment
Share on other sites

godverdoemen e!

 

kwas aant bestellen voor sportpaleis, kmoest enkel nog bevestigen en krijg error

ik probeer opnieuw en tis volzet!

 

enkel nog fucking zitplaatsen maar die wil ik nie ze

 

DJUU EEEEEEEEEEE!

amai dan emmek chance gad kem gistere besteld en kad nog staanplaatse veur 37 euro

Link to comment
Share on other sites

ik probeer mijn best te doen maar als jullie het toch beter kunnen wil ik het toch wel eens zien ?

 

Grtz Geostigma

Je hoort me nergens zeggen dat ik het beter kan hoor, ben zelf alleen van mening dat als je iets wilt proberen je het goed moet doen en niet met halfbakken werk moet aanzetten.

 

Zelf heb ik die drang niet tot een fansite, dan had ik daarmee moeten komen in 99 of 00 maar nu niet meer. Verder no offence, succes ermee en probeer er iets van te maken.

 

Nederlandse fansites zijn/waren er wel, jarenlang een nederlandse muse.nl.nu ofzo

Link to comment
Share on other sites

godverdoemen e!

 

kwas aant bestellen voor sportpaleis, kmoest enkel nog bevestigen en krijg error

ik probeer opnieuw en tis volzet!

 

enkel nog fucking zitplaatsen maar die wil ik nie ze

 

DJUU EEEEEEEEEEE!

 

:O

 

nog sjance dak 7 julie om 11u 's ochtends al besloot te bellen :LOL:

 

arme jou!!

Link to comment
Share on other sites

Je hoort me nergens zeggen dat ik het beter kan hoor, ben zelf alleen van mening dat als je iets wilt proberen je het goed moet doen en niet met halfbakken werk moet aanzetten.

 

Zelf heb ik die drang niet tot een fansite, dan had ik daarmee moeten komen in 99 of 00 maar nu niet meer. Verder no offence, succes ermee en probeer er iets van te maken.

 

Nederlandse fansites zijn/waren er wel, jarenlang een nederlandse muse.nl.nu ofzo

djeez Henk, ga je frustraties ergens anders botvieren...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb gelukkig ook direct mijn kaartjes besteld!

Het zal mijn eerste Muse concert zijn niet op een festival (kweet et schandalig) dus ik hoop dat er dan minder gemoshed enz ga worden?....

Zou graag eens kunnen genieten ervan zonder geplet te worden tussen zwetende sukkels die denken dat het heavy metal is ofz!

 

Ik herhaal nog eventjes mijn vraagje nog iemand voicemale gekregen van matt na werchter?.....

Link to comment
Share on other sites

Ik herhaal nog eventjes mijn vraagje nog iemand voicemale gekregen van matt na werchter?.....

 

 

ik ken wel nog iemand die het gehad heeft, waarom? hehe..

 

hi this is matt, hoped you enjoyed our gig, blabberabla..nie da ge hem ooit kunt verstaan waar!

 

Hmmm. Iemand ervaring met de acceptgiro die mij toegestuurd zou moeten worden? Nu het uitverkocht is ga ik mij zorgen maken ;)

 

wel, ebt ge zo geen "serienummer" gekregen? kdenk zo langs da ge da hebt, zijde safe wa..(ben geen hollandse sorry)

Link to comment
Share on other sites

trouwens, waarom zijn er maar tickets voor een paar blokken in sportpaleis

als ge uw ticket kiest kunde zo zien waar ge gaat zitten, en tis lijk maar 15% van gans de zaal die gevuld is, wa komt er in de rest dan?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...