Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

waahaa de max!

 

hey funkylord of funklord, zijt gij da zeker dat het maar de single was? want op microcuts zeggen ze pertan dat het album is ze..

ik kwam in den bilbo en der hing een papierke van de luistersessie binne waar da op stond da ge een gratis vinyl picture disc kreeg, mee dernaast een afbeelding van de vinyl van smbh. dus ja kdenket...

Link to comment
Share on other sites

man a zoen onnozel vrage, dan stelde ies een originele vraag (kzen zeker van mijn eige :LOL: ) en dan komt ze der nie op! :mad:

ik denk da het verplicht is oppervlakkige vrage te stelle... :rolleyes:

 

ja, zo van die domme ja/nee vragen, ge weet toch da ge zoiets nie moe vragen, dan zijn ze direct uitgepraat...

Link to comment
Share on other sites

raar, van mij staanter al 25 vragen op als ge er ne tijd doorzoekt.

die van mij zijn zeker geen oppervlakkige vragen.

 

en over die vinyl in de bilbo-store: hoe kunnen we het nu al wete als nog niemand die vinyl in handen heeft?

en waarom zouden ze DIT dan zegge? : The first 100 people who turn up and reserve the new album will receive a FREE EXCLUSIVE VINYL PICTURE DISC VERSION OF THE ALBUM !!

 

even gekopieerd van Microcuts.net.

ik denk dat ze de foto van die vinyl gebruikt hebbe gewoon omdat het de enigste is die we tot nu toe kenne.

en om die speciale vinyl nog niet "bloot" te geve.

(allé ik hoop het toch)

Link to comment
Share on other sites

jep zo'n vrage mochte ze er ookwel uitlate, zijn duidelijk mense waarvoor het allemaal niet hoeft. belachelijk in feite.

Een meet & greet is bedoeld voor echte fans die echt wel kunnen meepraten over iets met muse, en niet voor mense die rap een handtekening willen en dan dat op ebay vr 300€ gan verkopen. Zo'n mensen zitte er blijkbaar veel op spijtig genoeg.

Link to comment
Share on other sites

jep zo'n vrage mochte ze er ookwel uitlate, zijn duidelijk mense waarvoor het allemaal niet hoeft. belachelijk in feite.

Een meet & greet is bedoeld voor echte fans die echt wel kunnen meepraten over iets met muse, en niet voor mense die rap een handtekening willen en dan dat op ebay vr 300€ gan verkopen. Zo'n mensen zitte er blijkbaar veel op spijtig genoeg.

wa zen uw vrage dan?

kem er zeker al 10 gepost en kvin der geen ene trug... :(

Link to comment
Share on other sites

en ivm diene picture disc. ik heb da bericht zelf verspreid en kem da letterlijk uit de zondagskrant (:)) gehaald, en daar stond in da da ne picture disc van het album was. nu stond er op die papierkes die aan den bilbo hinge da ge ne vinyl picture disc, zonder derbij te zegge dagget ene vant album is. ach ja volgende week wete wet se

Link to comment
Share on other sites

wa zen uw vrage dan?

kem er zeker al 10 gepost en kvin der geen ene trug... :(

 

twilt ni zegge da u vrage der ni opkome da die ni geregistreerd zijn denkek :)

Int begin had ik da ook voor , maar bvb nen dag nadien staan die er wel op. En dan weer wa later weer nimeer, enz...

 

idd, we wete het volgende week he van die vinyl ;)

Link to comment
Share on other sites

jep zo'n vrage mochte ze er ookwel uitlate, zijn duidelijk mense waarvoor het allemaal niet hoeft. belachelijk in feite.

Een meet & greet is bedoeld voor echte fans die echt wel kunnen meepraten over iets met muse, en niet voor mense die rap een handtekening willen en dan dat op ebay vr 300€ gan verkopen. Zo'n mensen zitte er blijkbaar veel op spijtig genoeg.

Inderdaad. Er staan zoveel onnozele vragen op da ik 90% (misschien wel meer) als brol bestempel. Het zijn ook altijd dezelfde vragen die terugkomen... :noey: De meeste van die vragen zouden ook gewoon beantwoord kunnen worden als ge de (onofficiele maar grondige) biografie getitled Muse: Inside The Muscle Museum leest. Vragen als "Zijn jullie getrouwd?" kan ik echt missen als kiespijn... Elke gemiddelde fan weet dat alleen Chris getrouwd is!

 

Warner is er een beetje een potje van aan t maken heb ik den indruk!

Link to comment
Share on other sites

Warner is er een beetje een potje van aan t maken heb ik den indruk!

Klopt.

 

Ze zaten voor de Benelux veel beter bij [pias] die in samenwerking met Taste-Media alles regelde. Bij een major krijg je geen persoonlijke behandeling alleen een zak met geld, Warner is ook nog een van de meest onpersoonlijke platenmaatschappijen en goed in fratsen eromheen..

Link to comment
Share on other sites

Klopt.

 

Ze zaten voor de Benelux veel beter bij [pias] die in samenwerking met Taste-Media alles regelde. Bij een major krijg je geen persoonlijke behandeling alleen een zak met geld, Warner is ook nog een van de meest onpersoonlijke platenmaatschappijen en goed in fratsen eromheen..

Zoiets dacht ik al. Ze krijgen een zak met geld en ze moeten waarschijnlijk een nog grotere zak met geld opleveren. En daar horen al die commerciële promotieacties bij, jammer genoeg... :(

Link to comment
Share on other sites

Zoiets dacht ik al. Ze krijgen een zak met geld en ze moeten waarschijnlijk een nog grotere zak met geld opleveren. En daar horen al die commerciële promotieacties bij, jammer genoeg... :(
Inderdaad en als de eerste single flopt krijgen ze en tweede tegen een lager budget en hierna worden ze waarschijnlijk gedumpt.
Link to comment
Share on other sites

jep zo'n vrage mochte ze er ookwel uitlate, zijn duidelijk mense waarvoor het allemaal niet hoeft. belachelijk in feite.

Een meet & greet is bedoeld voor echte fans die echt wel kunnen meepraten over iets met muse, en niet voor mense die rap een handtekening willen en dan dat op ebay vr 300€ gan verkopen. Zo'n mensen zitte er blijkbaar veel op spijtig genoeg.

Dan moeten die echte fans maar met een goede vraag komen toch?? Iedereen heeft even veel kans.

 

Wel grappig jaartje of twee terug op de Pinkpop backstage stonden Elouan en ik een biertje te drinken met Muse en komt er een horde meet en greet winnaars aan die zich massaal op Matt storten, of ze Dom en Chris niet kenden of niet interessant genoeg vonden weet ik niet maar ze keken behoorlijk beteuterd.. Na 2 minuten mochten ze weer weg trouwens..

Link to comment
Share on other sites

Dan moeten die echte fans maar met een goede vraag komen toch?? Iedereen heeft even veel kans.

 

Wel grappig jaartje of twee terug op de Pinkpop backstage stonden Elouan en ik een biertje te drinken met Muse en komt er een horde meet en greet winnaars aan die zich massaal op Matt storten, of ze Dom en Chris niet kenden of niet interessant genoeg vonden weet ik niet maar ze keken behoorlijk beteuterd.. Na 2 minuten mochten ze weer weg trouwens..

het is wel zo dat de laatste 3 dagen dezelfde stomme oppervlakkige vragen blijven circuleren, wat wel insinueert da nie iedereen dezelfde kans krijgt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...