Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

éla!

 

mijn pa rijdt met de trein :mad:

 

hij heeft nog nooit meegestaakt trouwes :p

 

het stond blijkbaar wel in de krant al dat het staking zou zijn...ik zal is horen of hij iets meer weet :)

 

oeps :$ sry :happy:

Link to comment
Share on other sites

Kreeg een persberichtje en heb die ff online gegooit met een link naar de petitie, vond het ontzettend lullig mocht die staking doorgaan. Veel bezoekers van onze website gaan jaarlijks naar Werchter en dat zijn vaak studenten die geen auto hebben..

Henk, waar komt dat persbericht van jou vandaan? De enige site die ik kan vinden over de staking is die van de petitie en die ziet er nou niet zo betrouwbaar uit. :?

Link to comment
Share on other sites

éla!

 

mijn pa rijdt met de trein :mad:

 

hij heeft nog nooit meegestaakt trouwes :p

 

het stond blijkbaar wel in de krant al dat het staking zou zijn...ik zal is horen of hij iets meer weet :)

die gaan da toch nie menen e. der moet 75000 man gerake, en de meesten wel me den trein denkek. en wa is de reden van de staking. de kindertjes die een maand lang geblokt emme wa peste?

Link to comment
Share on other sites

die gaan da toch nie menen e. der moet 75000 man gerake, en de meesten wel me den trein denkek. en wa is de reden van de staking. de kindertjes die een maand lang geblokt emme wa peste?

Tja, het is allemaal een beetje tragisch, maar een staking heeft ook alleen effect als er gedupeerden zijn he..

Link to comment
Share on other sites

Henk, waar komt dat persbericht van jou vandaan? De enige site die ik kan vinden over de staking is die van de petitie en die ziet er nou niet zo betrouwbaar uit. :?
Kreeg het door van Belgische collega's, het stond daar al in de krant geloof ik. Anyway, het komt vast nog wel goed, neem aan dat de Belgische spoormensen ook liever mensen vervoeren ipv chagerijnig maken dus doe een ludieke actie ipv staken.
Link to comment
Share on other sites

Drie jaar terug hebben ze bussen ingezet, ik heb geen idee hoe ze het dit jaar gaan doen, neem aan dat ze voor vervangend vervoer moeten zorgen omdat dit bij het ticket inzit!

 

Zit je in Brighton! Grappig, daar ben ik eind juli nog een vriendin van mijn vriendin opzoeken(zelf zit ik vanaf begin juli in London)! :)

Tja, vervanged vervoer zal er uit de grote Vlaamse steden misschien wel zijn, maar ik denk dat ze geen bussen gaan inzetten vanuit Luxemburg :unsure: Maar ja we zien wel he, we zullen er allemaal wel op een of andere manier geraken. Desnoods moet ik maar eens heel lief naar mijn lieve nonkel kijken (Lieve's vader) ;)

 

Zo zo, wat ga je in Londen doen? :D Brighton is maar op een uurtje van Londen met de trein, én heeft een strand + zee, is minder verstikkend dan Londen maar is zeker even hip (het is dan ook de thuisbasis van Norman Cook alias Fatboy Slim)!

Link to comment
Share on other sites

Kreeg het door van Belgische collega's, het stond daar al in de krant geloof ik. Anyway, het komt vast nog wel goed, neem aan dat de Belgische spoormensen ook liever mensen vervoeren ipv chagerijnig maken dus doe een ludieke actie ipv staken.

Och in 2003 waren de bussen ook perfect geregeld, dus ik maak me geen zorgen (en anders maar een dagje eerder heen)

Link to comment
Share on other sites

Tja, vervanged vervoer zal er uit de grote Vlaamse steden misschien wel zijn, maar ik denk dat ze geen bussen gaan inzetten vanuit Luxemburg :unsure: Maar ja we zien wel he, we zullen er allemaal wel op een of andere manier geraken. Desnoods moet ik maar eens heel lief naar mijn lieve nonkel kijken (Lieve's vader) ;)

ja jammer genoeg mag die ni zomaar zelf beslissen wanneer en waar ie rijdt :p

Link to comment
Share on other sites

Tja, vervanged vervoer zal er uit de grote Vlaamse steden misschien wel zijn, maar ik denk dat ze geen bussen gaan inzetten vanuit Luxemburg :unsure: Maar ja we zien wel he, we zullen er allemaal wel op een of andere manier geraken. Desnoods moet ik maar eens heel lief naar mijn lieve nonkel kijken (Lieve's vader) ;)

 

Zo zo, wat ga je in Londen doen? :D Brighton is maar op een uurtje van Londen met de trein, én heeft een strand + zee, is minder verstikkend dan Londen maar is zeker even hip (het is dan ook de thuisbasis van Norman Cook alias Fatboy Slim)!

ZE regelen vast wel iets hoor!

 

Ga een maandje op een huisje passen midden in London, ook de mogelijk heden onderzoeken of het mogelijk is voor een langere periode daar te wonen. Brighton gaan we zeker bezoeken, is de pier eigenlijk al ingestort??

Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg gisteren een drumstokje van de mooiste belg van de hele wereld. Hij heeft erop geschreven: voor lenny mauro <3

 

Ik durfde het alleen niet zelf te vragen, want ik wilde dat hij mijn onbereikbare god zou blijven. Hij was wel zeer vereerd dat hij zo'n fan was en het was het eerste drumstokje dat hij weggaf en ik kreeg de mooiste!

Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg gisteren een drumstokje van de mooiste belg van de hele wereld. Hij heeft erop geschreven: voor lenny mauro <3

 

Ik durfde het alleen niet zelf te vragen, want ik wilde dat hij mijn onbereikbare god zou blijven. Hij was wel zeer vereerd dat hij zo'n fan was en het was het eerste drumstokje dat hij weggaf en ik kreeg de mooiste!

 

Hallo, ik ben een n00b, Mauro Pawlowski?

Link to comment
Share on other sites

Hey hey!

 

heb is bij mn pa gehoord en een staking is absoluut nog niet zeker hoor :)

blijkbaar weten ze zelf niet waarom er een staking komt...

en moest die er wel komen dan zou die zich meer in wallonie bevinden.

 

Dat is wat hij weet :p

 

het wordt dus mss niet zo moeilijk om op Werchter te geraken!

 

Ik laat het wel weten moest er nieuws zijn :happy:

Link to comment
Share on other sites

Evil Superstars!!! Mauro & the Grooms, dEUS, Love Substitutes.. (zelfs nog een blauwe maandag bas bij millionaire in de studio)

 

En gewoon solo natuurlijk! Eigenlijk maakt het niet uit wat hij doet, met dat haar en dat pruilmondje is hij zowiezo een god :happy:

Link to comment
Share on other sites

ZE regelen vast wel iets hoor!

 

Ga een maandje op een huisje passen midden in London, ook de mogelijk heden onderzoeken of het mogelijk is voor een langere periode daar te wonen. Brighton gaan we zeker bezoeken, is de pier eigenlijk al ingestort??

De oude wel pier wel ja :p De nieuwe staat er nog! Als het mooi weer is, is de zonsondergang vanaf de nieuwe pier fantastisch:

pict26053sg.jpg

Op deze foto zie je trouwens ook de oude pier. Het is eigenlijk best raar, want je kan er gewoon naartoe zwemmen als je wil, en ook de delen die op het strand staan, kan je gewoon naartoe lopen.

Maar een maand in Londen klinkt heel leuk! Net genoeg tijd om heel de Virgin Megastore op Oxford Street te verkennen, hehe. En natuurlijk de typische Londense attracties zoals het London Eye en zo :happy:

 

Hey hey!

 

heb is bij mn pa gehoord en een staking is absoluut nog niet zeker hoor :)

blijkbaar weten ze zelf niet waarom er een staking komt...

en moest die er wel komen dan zou die zich meer in wallonie bevinden.

 

Dat is wat hij weet :p

 

het wordt dus mss niet zo moeilijk om op Werchter te geraken!

 

Ik laat het wel weten moest er nieuws zijn :happy:

Das goe nieuws :happy: Alleen da van Wallonie is iets minder...

 

Jammer dat de nonkel ons ni allemaal met de trein kan komen halen :LOL:

 

Ik vind het nog altijd spijtig da ge ni komt Laajvie :(

Link to comment
Share on other sites

Das goe nieuws :happy: Alleen da van Wallonie is iets minder...

 

Jammer dat de nonkel ons ni allemaal met de trein kan komen halen :LOL:

 

Ik vind het nog altijd spijtig da ge ni komt Laajvie :(

 

ja idd...maar of er nu een staking komt of ni weet niemand blijkbaar :rolleyes:

 

ik vind het ook jammer :( maar al goe da ik ni kom eigelijk, mn baas heeft mij deze week laten weten dat ie van 1 tot 15 juli met verlof is :indiff:

ik moet een half jaar op voorhand laten weten wanneer ik verlof wil, en meneer zegt da doodleuk 1.5 week op voorhand.

dus ik had ni eens kunnen gaan, want hij zou wel geen rekening gehoude hebben met mijn planning! ah nee, ik ben maar het personeel eh, daar moet ge ni aan vragen of ze in 2 weken even 130 uur kunnen komen werken! Idioot :mad:

 

 

maar gelle toch veel plezier op werchter eh :p ik zal wel werken :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ja idd...maar of er nu een staking komt of ni weet niemand blijkbaar :rolleyes:

 

ik vind het ook jammer :( maar al goe da ik ni kom eigelijk, mn baas heeft mij deze week laten weten dat ie van 1 tot 15 juli met verlof is :indiff:

ik moet een half jaar op voorhand laten weten wanneer ik verlof wil, en meneer zegt da doodleuk 1.5 week op voorhand.

dus ik had ni eens kunnen gaan, want hij zou wel geen rekening gehoude hebben met mijn planning! ah nee, ik ben maar het personeel eh, daar moet ge ni aan vragen of ze in 2 weken even 130 uur kunnen komen werken! Idioot :mad:

 

 

maar gelle toch veel plezier op werchter eh :p ik zal wel werken :rolleyes:

:(
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...