Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

moh? is da daar zoveel makkelijker? :stunned:

Tja, in een land waar Beauty Studies en Football Studies richtingen zijn aan de unief... En waar ge maar 40% moet halen om erdoor te zijn (tis nu ook wel zo da ze echt ni snel boven de 70-75% geven)...

 

Tis ni da ge niks moet doen, maar toch echt wel veel minder als in Belgie! Om een voorbeeld te geven, ik heb dit jaar geen examens gehad. Alleen testen en opstellen...

 

Dus ja, tis hier toch wel simpeler denk ik :)

Link to comment
Share on other sites

Tja, in een land waar Beauty Studies en Football Studies richtingen zijn aan de unief... En waar ge maar 40% moet halen om erdoor te zijn (tis nu ook wel zo da ze echt ni snel boven de 70-75% geven)...

 

Tis ni da ge niks moet doen, maar toch echt wel veel minder als in Belgie! Om een voorbeeld te geven, ik heb dit jaar geen examens gehad. Alleen testen en opstellen...

 

Dus ja, tis hier toch wel simpeler denk ik :)

 

whoa! the bastards! :eek:

Link to comment
Share on other sites

kzou echt den exacten datum moete weten. tis namelijk zo da in antwerpen den tweede zit tot 8 september duurt. maar aangezien ik verander van richting en hogeschool ga doen, beginne mijn lesse vroeger. als den tweede zit in gent ook maar dure tot 8 september is er geen probleem, dan kan ik de week tss tweede zit en het begin van het schooljaar op verlof trekke. assem langer duurt ben ik geschete en moet de vriendin thuis blijve.

Link to comment
Share on other sites

kzou echt den exacten datum moete weten. tis namelijk zo da in antwerpen den tweede zit tot 8 september duurt. maar aangezien ik verander van richting en hogeschool ga doen, beginne mijn lesse vroeger. als den tweede zit in gent ook maar dure tot 8 september is er geen probleem, dan kan ik de week tss tweede zit en het begin van het schooljaar op verlof trekke. assem langer duurt ben ik geschete en moet de vriendin thuis blijve.

 

goh ja, kpeis toen ik vorig jaar achter mijnen uitslag ging in juli kreeg ik ook al examenrooster mee voor 2de zit, dus dan wete exacte datum e ;)

Link to comment
Share on other sites

treinstaking op de eerste werchterdag...

 

staat me iets van bij dat ze in 2003 staakte op de maandag na afloop van het festival..

 

mja, is het al officieel? ik geloof er niet veel van tot het in een deftige belgische krant staat of op de werchter site

 

iemand stuurde me gisteren deze petitie:

http://stakingnmbs.oudoepnief.be/index.asp?page=3

 

mja, doet toch niks uit :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

mja, is het al officieel? ik geloof er niet veel van tot het in een deftige belgische krant staat of op de werchter site

 

iemand stuurde me gisteren deze petitie:

http://stakingnmbs.oudoepnief.be/index.asp?page=3

 

mja, doet toch niks uit :rolleyes:

Kreeg een persberichtje en heb die ff online gegooit met een link naar de petitie, vond het ontzettend lullig mocht die staking doorgaan. Veel bezoekers van onze website gaan jaarlijks naar Werchter en dat zijn vaak studenten die geen auto hebben..
Link to comment
Share on other sites

Kreeg een persberichtje en heb die ff online gegooit met een link naar de petitie, vond het ontzettend lullig mocht die staking doorgaan. Veel bezoekers van onze website gaan jaarlijks naar Werchter en dat zijn vaak studenten die geen auto hebben..

 

pfff wat een losers, alsof treintje rijden zo'n zwaar beroep is :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

treinstaking op de eerste werchterdag...

 

staat me iets van bij dat ze in 2003 staakte op de maandag na afloop van het festival..

Hoe ga ik daar dan in godsnaam geraken? Mijn ouders gaan mij nooit hun auto laten gebruiken, hoewel het wel handig zou zijn om al da gerief mee te krijgen. Argh stomme NMBS! Ze moeten weer moeilijk doen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ah kwist nie da gij in engeland studeerde? is da daar wa plezant?

(:$ ik ben uwe naam vergete! lotte? klopt da? )

Ja ik ben Lotte, inderdaad ;)Officieel plakt er nog 'Liese' voor maar da vergeten we liever...

 

En sinds oktober studeer ik dus inderdaad in England, Brighton om meer precies te zijn, en nog preciezer aan de universiteit van Sussex. En het is er ook plezant, ja! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Hoe ga ik daar dan in godsnaam geraken? Mijn ouders gaan mij nooit hun auto laten gebruiken, hoewel het wel handig zou zijn om al da gerief mee te krijgen. Argh stomme NMBS! Ze moeten weer moeilijk doen :rolleyes:
Drie jaar terug hebben ze bussen ingezet, ik heb geen idee hoe ze het dit jaar gaan doen, neem aan dat ze voor vervangend vervoer moeten zorgen omdat dit bij het ticket inzit!

 

Zit je in Brighton! Grappig, daar ben ik eind juli nog een vriendin van mijn vriendin opzoeken(zelf zit ik vanaf begin juli in London)! :)

Link to comment
Share on other sites

pfff wat een losers, alsof treintje rijden zo'n zwaar beroep is :rolleyes:

éla!

 

mijn pa rijdt met de trein :mad:

 

hij heeft nog nooit meegestaakt trouwes :p

 

het stond blijkbaar wel in de krant al dat het staking zou zijn...ik zal is horen of hij iets meer weet :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...