Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

zaterdag 24 juni is er een exclusieve pre-listeningsessie in alle bilbo-filialen. de cd die afgespeeld zal worden in de winkels zal persoonlijk door iemand van Warner music worden afgeleverd en bewaakt worden tijdens het afspelen. de sessies gaan door van 13u30 tot 14u30 in de filialen van gent en antwerpen, daarna worden de cd's overgebracht naar de filialen van brugge en leuven, waar de luistersessies omstreeks 16u zullen beginnen. de eerste 100 aanwezigen die een exemplaar van de nieuwe cd reserveren zullen oa gratis een exclusieve vinyl picture disk versie van het album bij de cd bijgeleverd krijgen.

ik zal aanwezig zijn! Jullie ook?

Link to comment
Share on other sites

collector's item... als je 'm niet wilt, kunt ge hem op ebay verkope, voor veel geld me dunkt

 

mja kzal zien, ma kvin da dom da je em dan moe bestellen, mja wel logisch anders heeft den bilbo er zelf ook nie veel aan

 

mss als ik toevallig in gent ben spring ik efkes binnen ;)

Link to comment
Share on other sites

pff, een cd reserveren is zo stom, ik koop hem wel als ie uit is

 

wat ben ik met een vinyl ik heb niet eens een speler :)

ow ow ow... hoe kan je nu zonder platenspeler!! ;)

 

denk niet dat die dingen veel gaan opbrengen, het zal een 7inch zijn en die geven ze in elk land weg..

Link to comment
Share on other sites

Dan gaat ie te snel of te langzaam... Ik moet aan de onderkant ergens met een schroevedraaier aan draaien om t goed af te stellen, maar dan kan ik de grote niet meer afspelen :rolleyes:
ah, het is inderdaad wel handig bij aanschaf van een platenspeler te zorgen dat je het aantal toeren kan regelen. 10" vaak op 33 ipv 7" op 45..

 

maar goed belgen, het is jullie topic.

Link to comment
Share on other sites

ah, het is inderdaad wel handig bij aanschaf van een platenspeler te zorgen dat je het aantal toeren kan regelen. 10" vaak op 33 ipv 7" op 45..

 

maar goed belgen, het is jullie topic.

 

Ja, maar ik kan m alleen afstellen dat ik 12" of 7" kan spelen, en aangezien ik meer 12" heb... Ik heb m niet aangeschaft, mijn pa heeft hem eens van een kennis geleend en toen heb ik m gehouden ;)

Link to comment
Share on other sites

ah, het is inderdaad wel handig bij aanschaf van een platenspeler te zorgen dat je het aantal toeren kan regelen. 10" vaak op 33 ipv 7" op 45..

 

maar goed belgen, het is jullie topic.

of je kan er 2 kopen...dan hoef je dat niet te regelen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

zal persoonlijk door iemand van Warner music worden afgeleverd en bewaakt worden tijdens het afspelen. de sessies gaan door van 13u30 tot 14u30 in de filialen van gent en antwerpen, daarna worden de cd's overgebracht naar de filialen van brugge en leuven

 

nog nie lichtjes overdreven lol

 

den bilbo ey?

 

24 juni? hmmm...kan niet komen sorry!

Link to comment
Share on other sites

uka klein vraagske kem begrepen da gij op unief gent zit. kunde mij zegge wanneer den tweede zit daar gedaan is, omda een vriendin van mij da nie weet en tis van essentieel belang om ons reis te kunne regele.danku

 

kzit op hogeschool :)

 

ma 2de zit op unief zal wel wa gelijkvallen me die van hogeschool, ik gok zo van half augustus tot half september :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...