Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

pff stomme examens, tijd dant gedaan is!

 

ik heb maar tot 16 juni :D

 

dan 2 weekskes chillen, werchter, keer naar de zee, gentse feesten, reis naar lissabon, wheeeeeee

 

jullie wilde plannen?

Link to comment
Share on other sites

pff ja, kga ook weer zware 2e zit hebben, mja tis mijn eigen fout ze :rolleyes:

 

vorig jaar had ik 6 vakken in 2e zit, kwas er op 4 door

dus nu moest ik die 2 vakken nog meenemen, het eerste ging weer slecht ma het tweede supergoe dus hopelijk kans op deliberatie... :erm:

Link to comment
Share on other sites

Bruut is goed inderdaad.

 

Zat zelf in een hotel vlak bij Marques du Pombal, ook mooi in het centrum. Tips: Het kasteel op de heuvel die je vanuit de hele stad kan zien, naam is me ff ontschoten maar je kan het haast niet missen. Verder kan je in de wijkjes iets buiten het centrum ontzettend lekker eten voor heel weinig geld!Verder is het erg leuk de tram naar Bélem te nemen!

Link to comment
Share on other sites

plannen: kgaan volgend jaar toch veranderen van richting, dus hebben mijn examens nog weinig nut. Mijn ouders verwachten wel dak nog mn best doe veur mijn exaams, dus is da mijn bezigheid tot eind deze maand. dan trekkek naar werchter 4 dage en den dag erop moetek vakantiewerk gon doen. september trekkek op reis. iemand goei tips veur een goeikope reis, ruime feestaccomodatie en nie salou of lloret de mar?

Link to comment
Share on other sites

Bruut is goed inderdaad.

 

Zat zelf in een hotel vlak bij Marques du Pombal, ook mooi in het centrum. Tips: Het kasteel op de heuvel die je vanuit de hele stad kan zien, naam is me ff ontschoten maar je kan het haast niet missen. Verder kan je in de wijkjes iets buiten het centrum ontzettend lekker eten voor heel weinig geld!Verder is het erg leuk de tram naar Bélem te nemen!

 

ok, zal ik es bekijken!

Link to comment
Share on other sites

goh kweenie

- TAB is goed openingsnummer

- SL is poppy leuk, idem voor SMBH

- MOTP

- ASP euhmmmmmm groot contrast met MOTP plots, ennuh, nogal kort?

- Invincible vind ik wel goe, alleen de lyrics zijn een beetje melerig maar het einde is wel tof

- ASS (lol) is nog deftig, ma kvin dat de nadruk zo neig op de drums ligt, de bootleg was beter, meer kracht. Ik heb het ook zo niet voor de meerstemmige refreinen op het ganse album...

- Bij EP mis ik da strumming stukske eigelijk wel vlak voor het refrein, en ook de solo klinkt net iets zwakker... het héle liedje klinkt eigelijk zwakker, bij de live versie zat er opnieuw meer kracht achter

- COD, tof nummer, zit origineel in mekaar

- HD vind ik ook eigelijk wel heel goed

- KOC super, maar refrein heeft irritant hoog stemmetje, ma de riff erna is zalig

Link to comment
Share on other sites

wie doet er mee aan de muse fan meet-up op werchter? der was sprake van ne meet den 30ste om 17u.sta erges in main muse...

 

ah is da op werchter? kdacht dant alleen in engeland ofzo was

 

mja kweenie, kga al me ne ganse nest zijn, kga bij hen blijven denkik :$

Link to comment
Share on other sites

ik lig waarschijnlijk ergens op de A campings, wrs A3 sinds A2 alleen parking is geworden, maar A1 zou ook ne keer fijn wezen

 

en er is een meet?

nuja ik weet niet dat ik daar naartoe zal gaan, kmoet de placeboboarders ook al ontmoeten :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...