Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

hmm manu chao, ben harper, eels, sigur ros, mogwai, dEUS, ... vind ik toch niet om te zeggen zooooo slecht.. en ja uiteraard zijn er ook nog starsailor, muse, placebo, ...

uiteraard ontbreken er nog steeds namen zoals radiohead, damien rice, bright eyes, nada surf, yann tiersen, wim mertens, zita swoon,.. maar als we moeten wachten tot al je persoonlijke favorieten op 1festival tegelijk spelen dan zal je mogen wachten tot Godot al lang gepasseerd is..

Link to comment
Share on other sites

Meest slechte programma sinds een jaar of 5. Leuke uitschieters maar daar blijft het ook bij..

 

!

 

komaan, kvinnet veel beter als vorig jaar ze

 

kwil zien:

 

manu chao, tool, deftones, the streets, roger sanchez, muse, 2 many dj's, tiga, soulwax, mogwai, elbow, clap your hands say yeah, sigur rós, arctic monkeys, eels, absynthe minded, editors

 

:p

 

mja, en uiteindelijk is werchter wa ge der zelf van maakt aja ;)

Link to comment
Share on other sites

!

 

komaan, kvinnet veel beter als vorig jaar ze

 

kwil zien:

 

manu chao, tool, deftones, the streets, roger sanchez, muse, 2 many dj's, tiga, soulwax, mogwai, elbow, clap your hands say yeah, sigur rós, arctic monkeys, eels, absynthe minded, editors

 

:p

 

mja, en uiteindelijk is werchter wa ge der zelf van maakt aja ;)

De line-up is een bijeengeraapt zooitje zonder uitschieters, de helft van de acts heb je de afgelopen jaren al heel vaak kunnen zien. Watertanden zit er voor het grootste deel van de werchter doelgroep niet meer bij.

 

Werchter is inderdaad wat je er zelf van maakt maar goed vorig jaar stuurde mijn hoofdredacteur(ja, ik schrijf) me naar Roskilde om een verslag te schrijven plus enkele interviews, sinds ik dat festival heb gezien wil je niet meer anders.

Link to comment
Share on other sites

Leuke uitschieters maar daar blijft het ook bij..

 

De line-up is een bijeengeraapt zooitje zonder uitschieters...

 

kon het nie laten :p

 

mja, gebt mss wel gelijk, ma dan nog, ook al zijn die groepen een gans jaar te zien, da wil nie zeggen da iedereen een gans jaar naar concerten gaat é,

 

ma bon, ik respecteer u mening wel ze ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja ik meende het.

Laat het gewoon zo

 

Laat jij het dan ook gewoon zo :rolleyes: Henk heeft ook zijn mening. Ja, ik meen het.

 

En wat is er nou leuker dan om naar concerten te gaan? Dat doe ik liever dan met de grote massa bandjes kijken hoor.

Link to comment
Share on other sites

kon het nie laten :p

 

mja, gebt mss wel gelijk, ma dan nog, ook al zijn die groepen een gans jaar te zien, da wil nie zeggen da iedereen een gans jaar naar concerten gaat é,

 

ma bon, ik respecteer u mening wel ze ;)

die laatste 'uitschieter' moet hoogtepunt zijn ;)

 

verder ben ik het met lenny eens, ik ben een muzieknerd en ga het hele jaar door, lenny ook en die kom ik vaak tegen, :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

die laatste 'uitschieter' moet hoogtepunt zijn ;)

 

verder ben ik het met lenny eens, ik ben een muzieknerd en ga het hele jaar door, lenny ook en die kom ik vaak tegen, :rolleyes:

 

Is dat :rolleyes: ? ;) Volgens mij ga ik de laatste tijd vaker als jij ;)

Maar het gaat goed komen, ik heb net besloten toch naar LC te gaan en de Infadels zijn ook binnen nu!

Link to comment
Share on other sites

het hangt er gewoon vanaf welk soort festivalmens ge bent denk ik

ik ga naar festivals om de groepen te zien die ik ken, waarvan ik weet/hoop dat ze de moeite zijn om naar te kijken (en ja ik weet het wel een festivaloptreden is meestal minder dan een gewoon optreden)

 

ik denk, zeg het maar als ik verkeerd ben, dat ok_computer eerder naar een festival gaat om nieuwe dingen te ontdekken, daarvoor is werchter idd niet geschikt en ik kan aannemen dat je dan liever naar dingen als pukkelpop gaat waar er 8 (denk ik) podia zijn en veel dingen die je nog niet kent of niet zo goed kent

ik ontdek groepen liever op de radio en internet omdat ik snel verveeld ben op een optreden als ik de liedjes niet ken

Link to comment
Share on other sites

De line-up is een bijeengeraapt zooitje zonder uitschieters, de helft van de acts heb je de afgelopen jaren al heel vaak kunnen zien.

1. groot gelijk dat er geen echte waaaaaw-bands bij zijn

2. niet iedereen gaat 100x naar hetzelfde festival, ik heb veel van die bands die zogezegd elk jaar op het festival staan nog nooit gezien, dus voor het iets jongere publiek is het altijd wel leuk om ook de kans te krijgen die groepen te zien..

 

 

 

voor de rest is werchter 1 commerciële boel, als ik erheen ga is het om groepen te zien, en ik vind de affiche persoonlijk toch wel weer te verleidelijk.. als je een leuk festival wil moet je dranouter gaan. maar dit is MIJN mening uiteraard.. hihi

Link to comment
Share on other sites

voor de rest is werchter 1 commerciële boel, als ik erheen ga is het om groepen te zien, en ik vind de affiche persoonlijk toch wel weer te verleidelijk.. als je een leuk festival wil moet je dranouter gaan. maar dit is MIJN mening uiteraard.. hihi

 

Voor zover je die nog mag hebben ;) Ik ga voor Haldern! <3

 

Waar & wanneer is Dranouter? Ik ken het van naam, maar wat voor sfeer heeft het zelf?

Link to comment
Share on other sites

Voor zover je die nog mag hebben ;) Ik ga voor Haldern! <3

 

Waar & wanneer is Dranouter? Ik ken het van naam, maar wat voor sfeer heeft het zelf?

folkfestival dranouter :) is hetzelfde weekend als haldern denk ik.. maar dat is al augustus, dus ik moet heel die maand vrijhouden voor eventuele herexamens.. mss last minute nog wel, dranouter is meestal niet uitverkocht denk ik..

 

vorig jaar heb ik er Yann Tiersen, Zita Swoon, Absynthe Minded en Novastar gezien.. voor de rest is er ook nog cabaret, boombal, wereldmarktdingen enzo.. is echt enorm gezellig!!

Link to comment
Share on other sites

ik em er zaterdag 2 gereserveerd via internet, ter sta zelfs al op "betaling ontvangen" ma tis nog nie van mijn rekening gegaan, beetje raar, hopelijk ist allemaal in orde...

 

welke camping zitten jullie meestal?

 

Wij op B1 al 2 jaar, was wel goe :)

Link to comment
Share on other sites

Ik ga mijn tickets in de Fnac kopen... Fingers crossed da ik er op tijd ga geraken!

er is sprake van da er dees jaar ni verkocht wordt op vvk-punten. as ge de werchtersite checkt vindt ge ook niks trug over voorverkoop in winkels. dus tbeste is telefonisch, sms of internet bestelle.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...