Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

pukkelpop is naar t schijnt veeeeeel beter dan werchter! maar je hebt er gewoon alle soorten bij elkaar.. ik heb er altijd iets tegen gehad omdat de stomste jongens van mijn klas in het middelbaar erheen gingen, maar nu gaan mn beste vrienden er ook heen en die zeggen dat de sfeer echt massas beter is dan op werchter (wat ook niet moeilijk is! verdomme kakwerchter!!!) dus als ik geen tweede zit heb en als ik niet ergens in een ver land zit ga ik ook wel eens een pukkelpopje wagen...

 

werchter zit er sowieso niet voor mij dit jaar, mijn moeder wordt 50 dat weekend en het is groot feest natuurlijk :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

oww ik hoor van heel veel mensen juist het omgekeerde, zelf trekt pukkelpop me niet maar naar afgelopen lowlands (junks uit den haag) wil ik zeker wel eens bij onze buren testen. maar goed musewax, van mij heb je geen last ben toch druk met interviews en duizend en één andere dingen.

 

Opschepper.

 

Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk op Pukkelpop?

Link to comment
Share on other sites

hai mensjes van belgie, zitten jullie ook zo ongeduldig te wachten tot er eens wat nieuws komt van het musefront ivm met festivals..de optredens zelf zullen hopelijk ook nog voor 't eind van 't jaar zijn, ma ik vrees ervoor.

 

hoeveel fans zouden er eigenlijk zijn over heel de wereld? tis toch geschift :eek:

 

en sorry als er mss al over gebabbeld is..56 pag's, kga ze nie amaal beginnen lezen, weet wel, ma wie was er hier aanwezig op de promoshow in den AB in 2003? wa vond ge dervan? of een ander optreden da ge gezien hebt? tevreden?

 

groetjes,

 

eveline

Link to comment
Share on other sites

Je bedoelt DE chocolade baaaaaar?

*stikjaloers*

Hmmm het is er zo lekker :happy:

 

 

 

 

Inderdaad, ik word telkens wakker met de geur van warme chocoladesaus en zo...

 

heel tof als er bezoek bij me komt natuurlijk :) telkens ijsjes, milkshakes, brownies en chocoladefondue :)

 

mjammie

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:

Waarom denk je dat ik niet naar werchter wil ;) Ik heb gehoord dat de sfeer op pukkelpop stukken beter is dan die van lowlands, als ie al n beetje in de buurt komt van haldern ben ik al tevreden. Ik zal de meute thuislaten hoor ;)

 

 

zolang het geen 2de Werchter wordt kan mij da allemaal niks schelen. maar werchter is gewoon veel te crowded. komaan ge kunt ni eens om drank gaan zonder 200mensen te stampen...

 

 

Pukkelpop daareentegen...

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, ik word telkens wakker met de geur van warme chocoladesaus en zo...

 

heel tof als er bezoek bij me komt natuurlijk :) telkens ijsjes, milkshakes, brownies en chocoladefondue :)

 

mjammie

 

hihi kheb gisteren ook nog gechocoladefondued (oei oei is da wel een woord? :erm:)

Link to comment
Share on other sites

Henk! Muse op Werchter? Welke wandelgangen? dit klinkt mij as muziek in de oren!

eej tom!!! leefde gij nog ofwa?!

 

en wa is da hier allemaal over die chocoladebar?! die van sint-pietersnieuwstraat?? mmmmmm tis lang gelede.. moet vandeweek nog maar ies gaan :happy: tis handig dant allemaal ni ver is van school, als er een les tegensteekt met zen alle daarheen :)

Link to comment
Share on other sites

eej tom!!! leefde gij nog ofwa?!

 

en wa is da hier allemaal over die chocoladebar?! die van sint-pietersnieuwstraat?? mmmmmm tis lang gelede.. moet vandeweek nog maar ies gaan :happy: tis handig dant allemaal ni ver is van school, als er een les tegensteekt met zen alle daarheen :)

Alive and kicking Katelijne :D

Link to comment
Share on other sites

en wa hebt gij tege sigur ros?!

 

man man, voor dien ene keer dak dacht kga ni naar werchter staan er van die goeie groepe.. dorie toch!!

eigelijk nie veel, mer der zatter vroeger ene in mijn klas die zei da muse op niks trok, en die von sigur ros hemels. en post rock zegt mij in het algemeen zeer weinig en vind ik zelfs storend op bepaalde momente. en ik ga wel naar werchter! :D kvont wel tof dak u der tege kwam twee jaar geleeje in die massa :)

Link to comment
Share on other sites

eigelijk nie veel, mer der zatter vroeger ene in mijn klas die zei da muse op niks trok, en die von sigur ros hemels. en post rock zegt mij in het algemeen zeer weinig en vind ik zelfs storend op bepaalde momente. en ik ga wel naar werchter! :D kvont wel tof dak u der tege kwam twee jaar geleeje in die massa :)

ja da was keigrappig! ik had u totaal ni gezien! :D (en eerst ook ni herkend:rolleyes: )

 

hoe ist trouwens nog me die ander twee pipo's? en me ulle groepke? of is da er al ni meer?:p

 

man das echt al lang gelede of ni?! wanneer heb ik u t laatst gezien eigenlijk? me mijne 17e verjaardag of ni?

Link to comment
Share on other sites

ja da was keigrappig! ik had u totaal ni gezien! :D (en eerst ook ni herkend:rolleyes: )

 

hoe ist trouwens nog me die ander twee pipo's? en me ulle groepke? of is da er al ni meer?:p

 

man das echt al lang gelede of ni?! wanneer heb ik u t laatst gezien eigenlijk? me mijne 17e verjaardag of ni?

ja tis schandalig :$ veel te lang geleeje. Die ander twee pipos trekken oek uldere plan :) en der zen planne veur jamsessies mer die zen nog nie concreet omda onze lesseroosters en werkuren zo drastisch deur mekaar lope. en de leste keer was idd daar in de muze, waar we mauro nog zen tegegekome!!!!

Link to comment
Share on other sites

ja tis schandalig :$ veel te lang geleeje. Die ander twee pipos trekken oek uldere plan :) en der zen planne veur jamsessies mer die zen nog nie concreet omda onze lesseroosters en werkuren zo drastisch deur mekaar lope. en de leste keer was idd daar in de muze, waar we mauro nog zen tegegekome!!!!

jaaah hij heeft mij toen gelukkige verjaardag gewenst :p

 

wa studeert gij nu soms? en waar? tschool, tis een merde he! zoooveel massas werk seg!! ik heb mijn bas lek nog alleen om ermee te stoefe :$:p speel er echt zelden op..

Link to comment
Share on other sites

jaaah hij heeft mij toen gelukkige verjaardag gewenst :p

 

wa studeert gij nu soms? en waar? tschool, tis een merde he! zoooveel massas werk seg!! ik heb mijn bas lek nog alleen om ermee te stoefe :$:p speel er echt zelden op..

communicatiewetenschappen aan de unief in Antwerpen, echt saai :( . Mor wa studeerde gij, en waare :) en kspeel nog veel gitaar zenne, ik maak der wel tijd veur ;)
Link to comment
Share on other sites

communicatiewetenschappen aan de unief in Antwerpen, echt saai :( . Mor wa studeerde gij, en waare :) en kspeel nog veel gitaar zenne, ik maak der wel tijd veur ;)

ik doe sociaal werk in hent wè :p tis vrie wijs mo weeerk da wider èn ni normoal! maandag heb ik mn rapport.. oh dear..:$

 

en wa di gitaar betreft; overdag zit ik meestal in de les en savonds tja.. kotleven.. :rolleyes:

amai da klinkt echt zo alsof dak zo massas veel wegga, totaal ni dus :LOL: ma ons mure zijn keidun dus savonds kank ni echt spele want dan hebbe mijn kotgenote klacht..

 

morgen ga k na zita swoon in de vooruit :happy: spannend!!!

Link to comment
Share on other sites

ik doe sociaal werk in hent wè :p tis vrie wijs mo weeerk da wider èn ni normoal! maandag heb ik mn rapport.. oh dear..:$

 

en wa di gitaar betreft; overdag zit ik meestal in de les en savonds tja.. kotleven.. :rolleyes:

amai da klinkt echt zo alsof dak zo massas veel wegga, totaal ni dus :LOL: ma ons mure zijn keidun dus savonds kank ni echt spele want dan hebbe mijn kotgenote klacht..

 

morgen ga k na zita swoon in de vooruit :happy: spannend!!!

 

 

Heh?? Nu hek n hele domme vraag maar ik ga ook morgen naar Zita Swoon maar dan in Paradiso! Wie van ons vergist zich in de datum?

Link to comment
Share on other sites

mijn buurmeisje hier op kot doet ook sociaal werk hier in gent

kent ge ene soraya mss?

hmm nee maar er zijn 2scholen he.. ik zit op artevelde.. en plus, wij zitte me 500 int eerste jaar.. ik ken enkel die van mijn eigen klas, da zijn er al 50!

waar zit gij op kot soms? doe gij geen psychologie?

Link to comment
Share on other sites

hmm nee maar er zijn 2scholen he.. ik zit op artevelde.. en plus, wij zitte me 500 int eerste jaar.. ik ken enkel die van mijn eigen klas, da zijn er al 50!

waar zit gij op kot soms? doe gij geen psychologie?

 

aah ik wist ni da er 2 ware

de soraya die ik ken zit op hoge school gent ;)

ik zit op kot in de buurt van de rozemarijnbrug dicht bij de faculteit van de psychologie ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...