Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Moede gij ni studeren nu? :p

 

Ik heb gehoord dat Linkin Park ook komt?

 

Pfff studeren ga nie goe, kem statistiek morgen ma ksnap er nie veel van :(

Kga voortdoen nu !

 

en van LP weet ik nix, hebben die nieuwe cd mss binnekort? :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Henk! Muse op Werchter? Welke wandelgangen? dit klinkt mij as muziek in de oren!
:) ze spelen twee dagen voor werchter in frankrijk aan de waalse grens, verder maakte ik een reportage op een groot showcase festival met ongeveer de hele europese muziekwereld en dan vang je wel eens iets op. het zijn maar geruchten trouwens maar niet hele gekke.
Link to comment
Share on other sites

Pfff studeren ga nie goe, kem statistiek morgen ma ksnap er nie veel van :(

Kga voortdoen nu !

 

statistiek :rolleyes: volgend semester ist mijn beurt :erm:

 

in de wandelgangen wel iets over muse gehoord voor werchter...

 

would be suuuuuuuper:D

Link to comment
Share on other sites

:) ze spelen twee dagen voor werchter in frankrijk aan de waalse grens, verder maakte ik een reportage op een groot showcase festival met ongeveer de hele europese muziekwereld en dan vang je wel eens iets op. het zijn maar geruchten trouwens maar niet hele gekke.

 

Zeg dat nou niet, straks moeten we nog naar Belgie.

Link to comment
Share on other sites

Stel je voor zeg, is ons landje weer onveilig :p

 

Dat is het toch wel, zolang jij daar zit ;)

 

Het is niet zozeer dat ik echt lowlands moe ben, maar na dat gezeur van vorig jaar, wat heb ik me geirriteerd aan die irritante lui, overal waar je kwam, om maar niet te zwijgen van de buren zeg. Nu begin ik enigszins te snappen waar belgen het vandaan halen dat hollanders aso zijn, alhoewel ze er zelf ook wat van kunnen natuurlijk. En aangezien de lineup toch altijd bijna t zelfde is en het in t zelfde weekend is, miss hebben jet & co ook wel ns zin in iets anders.

Link to comment
Share on other sites

trek maar allemaal naar Werchter, daar zijn we nu toch al gewoon om geen stap te kunnen zetten zonder op iemands handen te staan.

 

maar aub, laat Pukkelpop zijn wat het is en maak er nu ook geen overrompeling van...

 

:rolleyes:

Waarom denk je dat ik niet naar werchter wil ;) Ik heb gehoord dat de sfeer op pukkelpop stukken beter is dan die van lowlands, als ie al n beetje in de buurt komt van haldern ben ik al tevreden. Ik zal de meute thuislaten hoor ;)

Link to comment
Share on other sites

oww ik hoor van heel veel mensen juist het omgekeerde, zelf trekt pukkelpop me niet maar naar afgelopen lowlands (junks uit den haag) wil ik zeker wel eens bij onze buren testen. maar goed musewax, van mij heb je geen last ben toch druk met interviews en duizend en één andere dingen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...