Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Just kidding

 

Ik vind het eigenlijk vreemd. Toen ik een jaar of 15 was kon ik met zoiets echt niet lachen. Dan moest het echt subtiel en vergezochte humor zijn maar tegenwoordig is het andersom :stunned:

 

Ik heb me er gisteren op betrapt dat ik echt ongelooflijk hard moest lachen met Johnny English. Dat zou een jaar of 10 geleden niet waar geweest zijn. Zelfs 3 jaar geleden toen ik de film voor het eerst zag moest ik er zelfs niet zo hard om lachen. :$

Link to comment
Share on other sites

Oh ik heb altijd wel met dit soort dingen kunnen lachen, maar wel op een verschillende manier. Toen ik een jaar of 12-13 was vond ik het allemaal ongelooflijk grappig, gewoon het "zotte" op zich, de moves en het hysterisch gedoe enzo. Maar nu zie ik het echt in 't geheel: de mimiek, de flauwe maar goed werkende humor, de blik in hun ogen, en dan tóch ook nog het spastisch gedoe... Resultaat: ik lach er nu nog 10x harder om dan vroeger :LOL:

 

Johnny English: why not? ;)

 

Echt, ik hou van verfijnde, "intelligente" humor... Maar dit soort humor gaat er toch ook altijd makkelijk in he :)

Link to comment
Share on other sites

Oh ik heb altijd wel met dit soort dingen kunnen lachen, maar wel op een verschillende manier. Toen ik een jaar of 12-13 was vond ik het allemaal ongelooflijk grappig, gewoon het "zotte" op zich, de moves en het hysterisch gedoe enzo. Maar nu zie ik het echt in 't geheel: de mimiek, de flauwe maar goed werkende humor, de blik in hun ogen, en dan tóch ook nog het spastisch gedoe... Resultaat: ik lach er nu nog 10x harder om dan vroeger :LOL:

 

Johnny English: why not? ;)

 

Echt, ik hou van verfijnde, "intelligente" humor... Maar dit soort humor gaat er toch ook altijd makkelijk in he :)

 

Uhu

 

Je kan het vergelijken met eten.

 

Niet iedereen lust een heerlijke kreeft die door een 3-sterrenchef is klaargemaakt maar iedereen kan wel eens genieten van een goeie vettige friet :p

Link to comment
Share on other sites

Uhu

 

Je kan het vergelijken met eten.

 

Niet iedereen lust een heerlijke kreeft die door een 3-sterrenchef is klaargemaakt maar iedereen kan wel eens genieten van een goeie vettige friet :p

 

Ik lust beide, maar kreeft is zo'n prutswerk om uiteindelijk niks in uw maag te hebben... Geen loon naar werk als je't mij vraagt :LOL:

 

Maar 'k heb uw vergelijking begrepen hoor... Hoewel ge mij nu ferm zin hebt gegeven in iets vettigs! Straks nen dikken hamburger op de voetbal zi, yay :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oproep: wie iemand kent die tickets voor The Last Shadow Puppets te koop heeft... Of er zelf te koop (te geef!) heeft... Of weet waar ik er nog kan vinden :) LET ME KNOW PLEASE!

 

Ni da ik er nog op hoop maar ik kan op zijn minst proberen ;)

Link to comment
Share on other sites

Oproep: wie iemand kent die tickets voor The Last Shadow Puppets te koop heeft... Of er zelf te koop (te geef!) heeft... Of weet waar ik er nog kan vinden :) LET ME KNOW PLEASE!

 

Ni da ik er nog op hoop maar ik kan op zijn minst proberen ;)

 

Als je er 100 euro voor over hebt :(

Link to comment
Share on other sites

Ja op die Hollandse ticket-sites zeker... Die oplichters hun rekeningen ga'k ni spijzen, dan blijf ik wel mooi thuis zondag :phu:

 

Wilt gij ook gaan ofzo?

 

Nee, ik heb gewoon eBay in't oog gehouden. Ik wilde ook gaan ja. Ik blijf wel thuis en wacht op de DVD. Ik hoop allessinds dat er een DVD van uit komt want van de Arctic Monkeys komt er toch een uit.

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik heb gewoon eBay in't oog gehouden. Ik wilde ook gaan ja. Ik blijf wel thuis en wacht op de DVD. Ik hoop allessinds dat er een DVD van uit komt want van de Arctic Monkeys komt er toch een uit.

 

Er is er ene in Harelbeke die een ticket verkoopt voor 37,50 EUR... Als ge interesse hebt :) Ikzelf vind Harelbeke toch iets te ver om achter die tickets te gaan en opsturen per post lijkt mij te riskant, zo op drie dagen tijd...

 

Ik heb vooral Kapaza in 't oog gehouden, eerlijke prijzen telkens maar als ik mailde was ik altijd te laat... :rolleyes:

 

Weet ni of er een DVD komt... En ik vraag mij ook af wat ze gaan doen met dit project hierna? Er zal wel geen vervolg op komen zeker?

 

Back to Arctic Monkeys ;)

Link to comment
Share on other sites

:D

 

Oh ja, volgende week is er een concert van Bloc Party in de VRT gebouwen.

Je kan kaarten winnen volgende week donderdag. Ik beloof dat als ik een duoticket heb dat jij meemag ;)

 

Ja ik heb het gehoord, in club 69 ofzoiets é,

stom is datk nen hele dag op stage zit en dus ni naar de radio kan luisteren, dus zie maar da gij wint é :D;):p

maar op alle internet dingen zalk ne keer zoeken, ik MOET die zien...

tot zover mijn frustratie :p

 

reeferboy waar kom jij ineens mee uit de lucht vallen?

Link to comment
Share on other sites

Ik wil tickets voor bloc party :mad:

deze week de hele week tickets voor bloc party in rotterdam te winnen op de nl radiozender waar ik werk!

 

iemand hier nog naar The Last Shadow Puppets geweest in brussel? het platenlabel belde vanmorgen dat ze me op de gastenlijst hadden gezet voor de show in amsterdam, ik ben benieuwd!!

Link to comment
Share on other sites

deze week de hele week tickets voor bloc party in rotterdam te winnen op de nl radiozender waar ik werk!

 

onder het motto doe eens moeilijk: ik denk niet datk in rotterdam raak, laat staan er ook weer weg wanneer het afgelopen is...

nederlandse vriendjes waren toch wel praktisch :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
hihi, ik ga naar Bloc Party in februari :happy:

 

en volgend weekend naar Sigur Rós en het weekend nadien naar The Black Keys en Liam Finn :party:

 

Bloc Party lukt ni meer voor mij, Sigur Rós... Tja domweg geen tickets besteld en nu heb ik er spijt van, ik wou ook nog naar AC/DC maar da's ook al ni gelukt... En daar word ik toch allemaal zo happy van ;)

 

Maar 'k ga wel naar Kaiser Chiefs in den AB, da moet toch nog een leuk feestje worden he? :)

 

En zijn er hier mensen die naar Pendulum gaan zien?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...