Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik hou niet echt van ziekenhuisreeksen

 

ER, Scrubs, Grey's Anatomy, Chicago Hope, Medisch Centrum West, Nip Tuck,....

 

Allemaal 1 pot nat. 3 moeilijke gevallen per aflevering en tussendoor een dokter en een verpleegster die de bezemkast induiken en hun partner bedriegen op het werk.

 

De enige ziekenhuisreeks die ik nog wel wil zien is The Green Wing maar dat is dan ook niet echt een typische ziekenhuisreeks.

Link to comment
Share on other sites

Ik hou niet echt van ziekenhuisreeksen

 

ER, Scrubs, Grey's Anatomy, Chicago Hope, Medisch Centrum West, Nip Tuck,....

 

Medisch Centrum West, waar is den tijd :LOL:

 

Maar ge hebt gelijk, en doe daar voor mij ook maar politiereeksen bij.

De enige die ik ooit heb gevolgd is 'Homicide' maar da was dan ook gene stomme Flikken, Witse of Derrick met één of andere held die alles oplost. De "helden" werden er juist afgemaakt en zaten in dikke shit toen Ka2 ineens stopte met uitzenden :mad:

Link to comment
Share on other sites

Scrubs, da zegt mij precies toch iets ze. Maar ik associeer het met een nogal puberale reeks of zoiets dat op Jim of MTV wordt uitgezonden... Da zal 't wel ni zijn zeker? :)

 

Waarover gaat het?

Wel, ik dacht eerst ook da het weer zo'n typische ziekenhuisserie zou zijn... Maar na een paar afleveringen hebt ge door da da helemaal ni zo serieus is als het lijkt (al zijn er af en toe natuurlijk wel de nodige serieuze momenten).

 

De serie is verteld vanuit het oogpunt van JD die in de allereerste aflevering aan zijn eerste dag als stagiair in het ziekenhuis Sacred Heart begint samen met zijn beste vriend Turk en verwend nest Elliot. Over de 7 seizoenen worden ze dan assistent en dokter enz... en leren ze het andere personeel beter en beter kennen :)

 

De enige ziekenhuisreeks die ik nog wel wil zien is The Green Wing maar dat is dan ook niet echt een typische ziekenhuisreeks.

Green Wing is inderdaad helemaal geen typische ziekenhuisserie, maar ik vind Scrubs toch ook ni echt het typische drama, er zit tenminste ook nog goeie humor in :)

Link to comment
Share on other sites

Hier stond ik op het punt u mijn toch wel zéér hoge plaats op de cool-o-meter af te staan.

 

Hier hebt ge het verbrod.

 

(:p)

 

daaammn :p:LOL:

 

oooh green wing is inderdaad hilarisch

en nip/tuck vindk ook leuk, al is het alleen al voor Julian McMahon :$

Link to comment
Share on other sites

Mensen, we hebben de schuldige gevonden!!!!! :mad:

 

;)

 

Ik moet zeggen dat ik voorlopig ook al minder inlog dan een tijdje terug, maar da kan even snel veranderen als ik weer een aantal topics vind waarover ik één en ander te melden heb; of het nu iets zinvols is of niet :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:stunned: Leuk is anders kan ik aannemen

 

Ach ja, binnen een dik jaar floreert Fortis weer als een bedrijf. Iedereen maakt harde tijden door en het gaat niet direct veranderen. Eerst dacht ik dat het ergste al door was maar nee, ze zeggen nu pas dat er een crisis staat aan te komen. :noey:

Link to comment
Share on other sites

Bwa "leuk is anders", ik bekijk het heel rustig hoor en het werk gaat gewoon door op de diensten. Op tijd.be stond daar nog een artikel van "onbegrip maar geen ongerustheid onder personeel" en da vond ik heel waarheidsgetrouw. Ik heb heel het weekend het nieuws op de voet gevolgd terwijl ik constant dacht "what the????", maar al die paniekzaaierij werkt mij tegelijkertijd danig op de zenuwen. De hele ABN-Amro affaire was ne kemel (hoogmoed!) en het zal in de toekomst nog flink rommelen bij ons, maar eigenlijk is da ook al ni echt nieuw meer... Alleen komt het nu wel tot een flinke climax :rolleyes:

 

Fortis zal zijn wonden likken en er uiteindelijk terug bovenop komen, langzaam maar zeker. Ik hoop alleen dat ik hierna geen Franse werkgever krijg :)

 

Intussen mag ik mooi telefoontjes beantwoorden van mensen die in paniek hun contract willen afkopen :) (ik doe momenteel groepsverzekeringen)

Link to comment
Share on other sites

Geografie - nie gemakkelijk :p

Wel het vak geografie op zich is best leuk, alleen is het werken geblazen aan wiskunde, chemie en vooral fysica.

 

Wiskunde en fysica zou'k nog zien zitten, ik deed da nog graag in 't middelbaar... Die chemie is al iets minder!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...