Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Het is precies een jongensprogramma, aangezien de meisjes hier er niet naar kijken :p

 

Goed opgemerkt! Maar het klopt ni, want als het een jongensprogramma is, zou ik er normaal gezien juist wél naar kijken... Daar ik naar verluidt een halve man in een meisjeslichaam ben, en dat zeker ook wat mijn "kijkgedrag" qua tv en film betreft :LOL:

 

Ik heb nog NOOIT een volledige aflevering van Lost, 24, Desperate Housewives, Prison Break of Heroes bekeken.

 

Ik ben cool :cool:

 

Yesss! Bedankt voor de bevestiging, nu ben ik ook cool... Goed voor mijn zelfbeeld :happy:

 

Bovendien voeg ik aan dat lijstje toe: Sex And The City! Man, ik ben coolER :p

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog NOOIT een volledige aflevering van Lost, 24, Desperate Housewives, Prison Break of Heroes bekeken.

 

Ik ben cool :cool:

Ik ben even cool :D

 

Bovendien voeg ik aan dat lijstje toe: Sex And The City! Man, ik ben coolER :p

Maar zo cool ben ik dan toch ni... Ik heb de hele serie gezien (al was het ook maar omdat mijn huisgenote de dvd's had) en de film op de 2e dag na dat hij uitkwam :$

Link to comment
Share on other sites

Maar zo cool ben ik dan toch ni... Ik heb de hele serie gezien (al was het ook maar omdat mijn huisgenote de dvd's had) en de film op de 2e dag na dat hij uitkwam :$

 

*wijst met de vinger*

Haaa-haa!

(Nelson-style, voor wie COOL GENOEG is om naar The Simpsons te kijken :p)

Link to comment
Share on other sites

meisje :ninja:

 

Limburger :phu:

 

Yesss! Bedankt voor de bevestiging, nu ben ik ook cool... Goed voor mijn zelfbeeld :happy:

 

Bovendien voeg ik aan dat lijstje toe: Sex And The City! Man, ik ben coolER :p

 

Ook nooit naar gekeken

Ally McBeal, Star Trek, Stargate en The X-files mogen er nog aan toegevoegd worden.

 

Eigenlijk, nu ik er over nadenk. De enige langlopende Amerikaanse reeksen die ik wel kan appreciëren zijn The Soprano's, The Simpsons, Friends (vroeger), Family Guy, Boston Legal (soms) en The Office USA

 

Degenen die ik wel zou willen volgen zijn Six Feet Under, Curb Your Enthusiasm en Flight Of The Conchords

Ik zou g

Link to comment
Share on other sites

Ook nooit naar gekeken

Ally McBeal, Star Trek, Stargate en The X-files mogen er nog aan toegevoegd worden.

 

 

Laat mij nu toch gewoon eens cooler zijn :indiff:

 

In ieder geval, uw lijstje "nooit bekeken" komt nog altijd overeen met het mijne. De enige Amerikaanse reeksen die ik ooit gevolgd heb (te rekenen vanaf het einde van mijn puberteit wel te verstaan): The Simpsons, Friends (gedeeltelijk) en Homicide. En met die laatste reeks is Ka2 destijds bruusk gestopt met uitzenden, net terwjil het allemaal echt spannend aan't worden was! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...