Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

woops khad u post ff verkeerd gelezen :LOL:

Wel de nummers van werchter spraken mij meer aan ( PP was nog steeds geweldig hoor), maar op werchter werd ik bijna geplet tijdens hun optreden, terwijl ik op Pukkelpop perfect zicht had op het podium.

 

Oh ja, dan is Werchter veel beter :rolleyes::LOL:

God, ik word oud :(

Link to comment
Share on other sites

Haha, jullie 'discussie' is echt wel compleet de mist in aan't gaan :LOL:

 

Anyway: al die titels van Sigur Ros ken ik ni, dus ik weet al zeker ni welke liedjes ik nu de beste vond, maar algemeen gezien was ik bijzonder aangenaam verrast. En dit was mijn eerste echte kennismaking met de band hun muziek, stel u voor! Verder heb ik enorm genoten van Dresden Dolls zoals gezegd, maar ook van Serj Tankian, Manic Street Preachers, Bloc Party (deels), Hot Chip. Metallica heeft mij het eerste uur eindeloos verveeld, tot ik het uiteindelijk opgaf, kon zelfs de moed ni meer opbrengen om op hun grote hits te wachten (die leken maar niet te komen). Tot ik de weide verliet, dan begonnen ze UITERAARD ineens al mijn favoriete nummers te spelen en precies zelfs vuurwerk ofzo af te schieten... Ik was pissed :mad:

 

Wat die Muser meet betreft: eigenlijk is het idd dom van ons, ik zou het weleens leuk gevonden hebben! Da's eens iets anders dan hier altijd tegen mijn scherm te zitten kletsen ;)

 

Oh btw, domme opmerking van de dag: is het jullie ook opgevallen - voor wie er zaterdag was - dat er die dag BIJZONDER veel mensen met Muse-shirts rondliepen??? Op donderdag en vrijdag heb ik er welgeteld eentje gezien, op zaterdag ineens een stuk of tien! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Haha, jullie 'discussie' is echt wel compleet de mist in aan't gaan :LOL:

 

Anyway: al die titels van Sigur Ros ken ik ni, dus ik weet al zeker ni welke liedjes ik nu de beste vond, maar algemeen gezien was ik bijzonder aangenaam verrast. En dit was mijn eerste echte kennismaking met de band hun muziek, stel u voor! Verder heb ik enorm genoten van Dresden Dolls zoals gezegd, maar ook van Serj Tankian, Manic Street Preachers, Bloc Party (deels), Hot Chip. Metallica heeft mij het eerste uur eindeloos verveeld, tot ik het uiteindelijk opgaf, kon zelfs de moed ni meer opbrengen om op hun grote hits te wachten (die leken maar niet te komen). Tot ik de weide verliet, dan begonnen ze UITERAARD ineens al mijn favoriete nummers te spelen en precies zelfs vuurwerk ofzo af te schieten... Ik was pissed :mad:

 

Wat die Muser meet betreft: eigenlijk is het idd dom van ons, ik zou het weleens leuk gevonden hebben! Da's eens iets anders dan hier altijd tegen mijn scherm te zitten kletsen ;)

 

Oh btw, domme opmerking van de dag: is het jullie ook opgevallen - voor wie er zaterdag was - dat er die dag BIJZONDER veel mensen met Muse-shirts rondliepen??? Op donderdag en vrijdag heb ik er welgeteld eentje gezien, op zaterdag ineens een stuk of tien! :unsure:

 

Er waren er inderdaad een paar

Ik had zin om te gaan stoefen met mijn Dublin ticket dat nog in mijn portefeuille stak :p

Link to comment
Share on other sites

Dat is misschien net iets te optimistisch vrees ik. Ik hoop dat ze nu eens (deftig) werk maken van de nieuwe plaat dat die ergens tegen de zomer uitkomt en dat ze dan eens in België in het Koning Boudewijnstadion of ergens outdoor een headline concert geven.

Gewoon niet meer in het Sportpaleis zou al goed zijn :p

 

ksnap ni wat iedereen tegen het sportpaleis heeft :rolleyes:

vanop de eerste rij is daar altijd alles helemaal inorde :p

 

en ils, als niets van sigur ros kennende medemens, moogt ge blij zijn dat ge hebt kennis gemaakt op pp want op werchter ben ik in slaap gevallen :$ nu was het echt veel beter

sorry aan elke sigur ros fan

Link to comment
Share on other sites

:stunned: Saeglopur live is iets van de meest intense dingen die ik ooit al live gehoord heb

 

kvon da ook echt prachtig live, gewoon da begin is al prachtig!

 

khad toch graag es Vaka live gehoord :(

 

Oh btw, domme opmerking van de dag: is het jullie ook opgevallen - voor wie er zaterdag was - dat er die dag BIJZONDER veel mensen met Muse-shirts rondliepen??? Op donderdag en vrijdag heb ik er welgeteld eentje gezien, op zaterdag ineens een stuk of tien! :unsure:

 

kem eentje gezien zaterdag :p

 

tis altijd fijn om mensen te zien met oude muse shirts, die respecteer ik toch altijd wa meer dan die nieuwe muse fans, die verzekerst de oude platen nie eens kennen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Als extra motivatie-punt: ik zal er in Vorst ook bij zijn \( ^___^ )/

 

Trust me....not helping :p

 

Nee, er gaan al redelijk wat vrienden van mij dus het kan best zijn dat ik gewoon meega voor bij de hoop te zijn en tussendoor ook wat van de muziek genieten natuurlijk. :D

Link to comment
Share on other sites

kem eentje gezien zaterdag :p

 

tis altijd fijn om mensen te zien met oude muse shirts, die respecteer ik toch altijd wa meer dan die nieuwe muse fans, die verzekerst de oude platen nie eens kennen :unsure:

 

Ja, dat heb ik ook wel. Maar ik was aangenaam verrast door het feit dat al die mensen met Muse-shirts, gewoon mannen waren en zelfs vooral "oudere" mannen, dus géén domme pubers die per se een Muse-shirtje willen dragen omdat ze toevallig "diene zanger" knap vinden.

 

Recent was ik nog bezig tegen zo'n zelfverklaarde mega-fan, ik vertelde over een groepje dat ik had gezien in Brussel, en dat die een nummer hadden dat nogal weg had "Knights Of Cydonia", zonder er "Muse" bij te vermelden. Ineens werd ze stil en bekeek ze mij gewoon eens met ne "mhm". Ik denk dat ze op het punt stond te vragen wie de 'Knights Of Cydonia' zijn :LOL: En zo heb ik nog véél anekdotes, echt gieren soms.

 

ksnap ni wat iedereen tegen het sportpaleis heeft :rolleyes:

vanop de eerste rij is daar altijd alles helemaal inorde :p

 

Sportpaleis: ikzelf heb iets tegen de akoestiek daar, maar veel heeft ook te maken met de geluidsmannen zelf. 99% van de groepen die daar spelen maken namelijk de fout véééél te luid te spelen. Dat in een zaal dat al ni echt geweldig is qua akoestiek, da's om miserie vragen he.

 

Dat was overigens ook mijn grootste punt van ergernis op Pukkelpop: zo f*cking LUID, op enkele uitzonderingen na! Het doet niet enkel pijn in de oren en je wordt er ni enkel doof van, maar op de koop toe verneuken ze een heel concert daarmee. Ben ik blij dat ik geïnvesteerd heb in speciale oordopjes :)

Link to comment
Share on other sites

Sportpaleis valt wel mee qua geluid...het is in ieder geval hard gebeterd maar ik wil hen gewoon eens ergens anders zien dan daar. Dat is ook de reden waarom ik niet naar Coldplay ga en omdat ik geen kaarten kon krijgen toen het nog betaalbaar was

Link to comment
Share on other sites

bwa ik zou toch nog altijd liever muse in het sportpaleis zien dan in 't koning boudewijnstadion... 1/ da stadion is spuuglelijk :), 2/ ik hou ni van zo'n massa volk, zeker aangezien ik ni van de grootste ben en nog meer omdat ik geen zin heb er van 's morgensvroeg te gaan zitten, om dan te beginnen lopen en vechten voor een goed plaatsje als de deuren eindelijk opengaan, en 3/ ik hou sowieso ni van stadionconcerten... Het bombastische eraan is wel eens leuk, maar toch nog steeds ni "mijn ding".

 

De ultieme natte droom zou zijn: concertje in AB (én er tickets voor vastkrijgen) :) Maar da's utopie én ni fair tegenover de vele fans die dan geen ticket vastkrijgen zeker? :)

Link to comment
Share on other sites

bwa ik zou toch nog altijd liever muse in het sportpaleis zien dan in 't koning boudewijnstadion... 1/ da stadion is spuuglelijk :), 2/ ik hou ni van zo'n massa volk, zeker aangezien ik ni van de grootste ben en nog meer omdat ik geen zin heb er van 's morgensvroeg te gaan zitten, om dan te beginnen lopen en vechten voor een goed plaatsje als de deuren eindelijk opengaan, en 3/ ik hou sowieso ni van stadionconcerten... Het bombastische eraan is wel eens leuk, maar toch nog steeds ni "mijn ding".

 

De ultieme natte droom zou zijn: concertje in AB (én er tickets voor vastkrijgen) :) Maar da's utopie én ni fair tegenover de vele fans die dan geen ticket vastkrijgen zeker? :)

 

Inderdaad

Misschien zouden ze zoals Editors eerst de leden van het message board de kans moeten geven om tickets te kopen. Dan is het wel mogelijk maar dan nog....

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad

Misschien zouden ze zoals Editors eerst de leden van het message board de kans moeten geven om tickets te kopen. Dan is het wel mogelijk maar dan nog....

 

ja idd, zelfs dan zou het nog moeilijk zijn om tickets vast te krijgen. En eigenlijk zou ik het nog altijd ni echt "fair" vinden, want dan zjin er een heleboel verliefde Bellamy-pubers die wel tickets zouden hebben omdat ze toch ganse avonden in de PMT zitten, terwijl er veel échte fans/muziekliefhebbers rondlopen die zich gewoon niet bezighouden met message boards en dergelijke, en op die manier al hun kans missen zonder het te weten...

 

Maja, ik weet ook: op die manier is't nooit goe :)

Link to comment
Share on other sites

ik vind ni dat "registreren voor een messageboard" het ultieme teken van toewijding is, of een maatstaf voor iemands "fan-gehalte". Het is gewoon een leuk extraatje en iets dat typisch is voor onze generatie, maar een oudere generatie is daar veel minder aan "gehecht". Ze doen het zelf ni eens... dan tonen ze ook geen "toewijding" aan hun fans? ;)

 

Edit: met "ze" bedoelde ik de mannen van Muse (of vele andere bands-met-messageboard)

Link to comment
Share on other sites

ik vind ni dat "registreren voor een messageboard" het ultieme teken van toewijding is, of een maatstaf voor iemands "fan-gehalte". Het is gewoon een leuk extraatje en iets dat typisch is voor onze generatie, maar een oudere generatie is daar veel minder aan "gehecht". Ze doen het zelf ni eens... dan tonen ze ook geen "toewijding" aan hun fans? ;)

 

Edit: met "ze" bedoelde ik de mannen van Muse (of vele andere bands-met-messageboard)

 

Ik bedoelde eerder dat dat het minste is dat je kan doen

Link to comment
Share on other sites

Ik bedoelde eerder dat dat het minste is dat je kan doen

 

Ja ok, dat is idd geen moeite... Maar dan gaat het nut weeral verloren van die "privileges" op AB-tickets he. Want dan maakt iedereen gewoon een account aan en zijn we alweer met evenveel die aanspraak maken op een ticket :)

 

Maar ja, we zijn hier eigenlijk aan't discussiëren over iets da totaal ni aan de orde is zeker? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...