Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Help! weet er iemand waar je NME magazine kan kopen ergens in West-Vlaanderen?

Muse staat er in volgende week, en naar Gent ga ik voorlopig een tijdje niet...:eek:

misschien moet ik maar een paar mensen inschakelen...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Help! weet er iemand waar je NME magazine kan kopen ergens in West-Vlaanderen?

Muse staat er in volgende week, en naar Gent ga ik voorlopig een tijdje niet...:eek:

misschien moet ik maar een paar mensen inschakelen...:cool:

 

Hebben ze NME in gent? :eek:

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is het gewoon een grote kermis/braderij met wat extra randanimatie :$

 

Dat IS het ook gewoon, ni enkel voor u :)

Bij mij is het eigenlijk gewoon een excuus om nekeer met de vrienden door te zakken (zonder extremen) in een ander decor dan de gewoonlijke cafeetjes in de buurt die we al het ganse jaar door doen ;) EN het is ook een manier om mensen tegen te komen die je anders toch nooit ziet in 't weekend omdat ze te ver wonen.

 

Help! weet er iemand waar je NME magazine kan kopen ergens in West-Vlaanderen?

Muse staat er in volgende week, en naar Gent ga ik voorlopig een tijdje niet...:eek:

misschien moet ik maar een paar mensen inschakelen...:cool:

 

Ik weet niet of er ergens een Waterstone's winkel in jouw buurt is, daar hebben ze het sowieso ook (of toch in Brussel).

 

Gaat er veel van hen instaan ofzo? Of gewoon een artikeltje over V, want dan is het mij da geld zeker ni waard, ik vind het eerlijk gezegd een dom boekje, beetje ne Joepie in disguise :)

Link to comment
Share on other sites

Dat IS het ook gewoon, ni enkel voor u :)

Bij mij is het eigenlijk gewoon een excuus om nekeer met de vrienden door te zakken (zonder extremen) in een ander decor dan de gewoonlijke cafeetjes in de buurt die we al het ganse jaar door doen ;) EN het is ook een manier om mensen tegen te komen die je anders toch nooit ziet in 't weekend omdat ze te ver wonen.

 

 

 

Ik weet niet of er ergens een Waterstone's winkel in jouw buurt is, daar hebben ze het sowieso ook (of toch in Brussel).

 

Gaat er veel van hen instaan ofzo? Of gewoon een artikeltje over V, want dan is het mij da geld zeker ni waard, ik vind het eerlijk gezegd een dom boekje, beetje ne Joepie in disguise :)

 

Bwa, kweet nie hoeveel er zal instaan, maar ik zal het toch proberen te kopen denk ik, kvind de NME wel ok, Joepie-niveau is wel al héél laag ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik zaterdag

Ik was te moe om vandaag te gaan na Dublin, The Killers en Editors heb ik al voldoende gezien Mercury Rev zie ik in november en White Lies zie ik in Nottingham in september en waarschijnlijk nog eens in België later op het jaar.

Link to comment
Share on other sites

Ik zaterdag

 

Ik misschien zaterdag :erm:

Waarschijnlijk wordt het toch njet, 82€ vind ik net iets te belachelijk om sigur ros nog eens te zien, Bloc Party was leuk geweest, maar voor 32€ zie ik Sigur Ros in Vorst tegen november...

 

én toch zou ik graag van het PP-gevoel geproefd hebben

Link to comment
Share on other sites

Je woont in Genk, waarom zou je niet gaan? :stunned:

Het is trouwens slechts 76 euro als je nu nog een e-ticket koopt en afdrukt

 

Al speelt Eddy Wally in mijn achtertuin dan zou ik nog nie gaan kijken :LOL:

Dat gezegd zijnde, ik weet het, ik moet 5 minuten de trein pakken of op mijn fiets springen en dan kan ik me een dagje amuseren hmm

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik Uka gespot heb op Pukkelpop :stunned: (Voor/tijdens/na Sigur Ros, Linker 2e vak, tegen de hekken, groene shirt? :$ )

 

haha, da was ik ja! :LOL: waar stond gij ergens mss?

 

we stonden daar voor Bloc Party en Sigur Rós, de 2 beste concerten van die dag vond ik! :)

Link to comment
Share on other sites

Haha en ik heb helemaal niemand gezien/herkend, maja da's dan waarschijnlijk omdat ik jullie sowieso nooit heb gezien :erm: Wel stom eigenlijk want ik zat daar voor de drie dagen en had dus best nog wat meer kunnen socializen :) Anderzijds hebben we daar kennis gemaakt met een bende (vrolijk) zatte Hollanders, da was ook dolle pret!!! :LOL:

 

Anyway, wat Sigur Ros betreft: eindelijk eens gezien en eindelijk weet ik waarom er met zoveel lof over wordt gesproken! Het was echt mooi. The Killers waren dan weer zwak, terwijl ik er zoveel van had verwacht :rolleyes: Maar het beste voor mij was het optreden van de Dresden Dolls, daar heb ik echt van begin tot eind met ne grooooote smile naar staan kijken en luisteren!

Link to comment
Share on other sites

haha, da was ik ja! :LOL: waar stond gij ergens mss?

 

we stonden daar voor Bloc Party en Sigur Rós, de 2 beste concerten van die dag vond ik! :)

 

Zo'n 4 -5 mensen voor u :D Ik heb zeker een dikke minuut ( niet aan één stuk door hoor :p) stiekem zitten te gapen naar jullie groepke omdat ik maar nie zeker was of dat je echt dé Uka was :unsure:

 

Iig, deze groepen heb ik gezien:

 

Lykke Li

The Black Box Revelation

The Rones, ik waande me even op een QOTSA concert

The Heavy ( 1 nummer )

The National

A Storm of Light ( even binnen geweest om te tent gezien te hebben )

Plain White T's

MGMT ( 1 nummer )

Manic Street Preachers

Bloc Party ( bibi heeft Kele's schouder 2 maal aangeraakt :cool: )

Sigur Ros

We Are Scientists ( 3-4 nummers)

Soulwax ( eerste helft van hun set )

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik Uka gespot heb op Pukkelpop :stunned: (Voor/tijdens/na Sigur Ros, Linker 2e vak, tegen de hekken, groene shirt? :$ )

 

Wel, ik dacht ook op een gegeven moment dat ik hem gespot had maar ik weet niet meer waar of wanneer

 

ik was er ook de zaterdag

twas fijn :happy:

 

Het had een Muser meet kunnen zijn :(

 

haha, da was ik ja! :LOL: waar stond gij ergens mss?

 

we stonden daar voor Bloc Party en Sigur Rós, de 2 beste concerten van die dag vond ik! :)

 

Bloc Party zeker en vast. Ik vond MSP wel goed :$ Misschien omdat ik daar al 12 jaar naar uitkeek om ze eens live te zien.

 

Haha en ik heb helemaal niemand gezien/herkend, maja da's dan waarschijnlijk omdat ik jullie sowieso nooit heb gezien :erm: Wel stom eigenlijk want ik zat daar voor de drie dagen en had dus best nog wat meer kunnen socializen :) Anderzijds hebben we daar kennis gemaakt met een bende (vrolijk) zatte Hollanders, da was ook dolle pret!!! :LOL:

 

Anyway, wat Sigur Ros betreft: eindelijk eens gezien en eindelijk weet ik waarom er met zoveel lof over wordt gesproken! Het was echt mooi. The Killers waren dan weer zwak, terwijl ik er zoveel van had verwacht :rolleyes: Maar het beste voor mij was het optreden van de Dresden Dolls, daar heb ik echt van begin tot eind met ne grooooote smile naar staan kijken en luisteren!

 

Setlist was toch beter dan in Werchter op het eerste zicht. Saeglopur live was briljant.

 

Zo'n 4 -5 mensen voor u :D Ik heb zeker een dikke minuut ( niet aan één stuk door hoor :p) stiekem zitten te gapen naar jullie groepke omdat ik maar nie zeker was of dat je echt dé Uka was :unsure:

 

Iig, deze groepen heb ik gezien:

 

Lykke Li

The Black Box Revelation

The Rones, ik waande me even op een QOTSA concert

The Heavy ( 1 nummer )

The National

A Storm of Light ( even binnen geweest om te tent gezien te hebben )

Plain White T's

MGMT ( 1 nummer )

Manic Street Preachers

Bloc Party ( bibi heeft Kele's schouder 2 maal aangeraakt)

Sigur Ros

We Are Scientists ( 3-4 nummers)

Soulwax ( eerste helft van hun set )

 

MGMT moet ik ondertussen niet meer zien

 

Vanaf dan loopt het bij ons min of meer gelijk

Manic Street Preachers

Bloc Party

Sigur Ros (na Saeglopur vertrokken om nog een stukje M83 te zien maar die begonnen veel te laat dus ik terug naar de main)

We Are Scientists

de laatste 5 nummers van Elbow

 

Het was goed :happy:

Link to comment
Share on other sites

ja het had inderdaad een meet kunnen zijn

volgende keer beter afspreken allemaal :p:LOL:

maar tegen dat het weer ne keer pukkelpop is hebben we mss al een muse concertje gehad, of ben ik te veel aan wishful thinking aant doen :p

Link to comment
Share on other sites

ja het had inderdaad een meet kunnen zijn

volgende keer beter afspreken allemaal :p:LOL:

maar tegen dat het weer ne keer pukkelpop is hebben we mss al een muse concertje gehad, of ben ik te veel aan wishful thinking aant doen :p

 

Dat is misschien net iets te optimistisch vrees ik. Ik hoop dat ze nu eens (deftig) werk maken van de nieuwe plaat dat die ergens tegen de zomer uitkomt en dat ze dan eens in België in het Koning Boudewijnstadion of ergens outdoor een headline concert geven.

Gewoon niet meer in het Sportpaleis zou al goed zijn :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...