Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

:stunned:

Maar waren jullie niet al sinds mensenheugnis samen?

Ik ga me er niet over uitspreken want als het ooit terug aan raakt tussen jullie heb ik de bonen gevreten natuurlijk maar dat is echt wel een crappy situatie :(

 

mensenheugnis is een groot woord, wel meer dan 3 jaar

spreek u uit wa ge wilt, de kans da we terug bij elkaar komen is nogal klein, meneer heeft al een andere...

 

Oh, dat geeft niet hoor, ik haat belgen ook! Ik weet dus precies hoe je je voelt ;)

 

oh gelukkig dan ;)

 

:( Zoiets lees ik echt niet graag, en zeker niet als je op die manier je examens moet doorspartelen... Beetje wachten kon echt ni of wa...

 

Hoe dan ook, ni bij de pakken blijven zitten - 't klinkt cliché maar 't wijst zichzelf allemaal wel uit met de tijd!

 

nee ik weet het allemaal wel, tis gewoon dat dien tijd zolang duurt, achja, het komt wel goed ;)

 

oh elbow had ook wel willen zien in paradiso, da zaaltje is geweldig

Link to comment
Share on other sites

Wel, als je het zo stelt.

 

Dat je het uitmaakt net voor de examens zuigt sowieso. Dat je het dan nog eens doet zonder een reden te geven is echt laag. Als je een reden weet ga je jezelf nog altijd sufpiekeren maar niet in die mate dat je je op niks anders kan concentreren en dat was hier wel het geval denk ik. Ik heb het iets meer dan een jaar geleden zelf meegemaakt en ik ben zelfs uit pure miserie terug thuis gaan wonen. :$ Dat hij dan nog eens een ander heeft niet zolang nadat jullie uit elkaar zijn gegaan doet vermoeden dat hij al langer iets had met het meisje en dat hij zelf niet echt onder de breuk heeft geleden. Dat je hier al van op de hoogte bent wil ook zeggen dat hij dit al heeft laten merken aan u en dat maakt van hem gewoon een grote klootzak.

 

Sorry :$

Link to comment
Share on other sites

Wel, als je het zo stelt.

 

Dat je het uitmaakt net voor de examens zuigt sowieso. Dat je het dan nog eens doet zonder een reden te geven is echt laag. Als je een reden weet ga je jezelf nog altijd sufpiekeren maar niet in die mate dat je je op niks anders kan concentreren en dat was hier wel het geval denk ik. Ik heb het iets meer dan een jaar geleden zelf meegemaakt en ik ben zelfs uit pure miserie terug thuis gaan wonen. :$ Dat hij dan nog eens een ander heeft niet zolang nadat jullie uit elkaar zijn gegaan doet vermoeden dat hij al langer iets had met het meisje en dat hij zelf niet echt onder de breuk heeft geleden. Dat je hier al van op de hoogte bent wil ook zeggen dat hij dit al heeft laten merken aan u en dat maakt van hem gewoon een grote klootzak.

 

Sorry :$

 

 

Mja 't is er een beetje met mannelijke takt uit gesmeten ;), maar ik denk wel dat ge gelijk hebt. Zo iemand zijt ge beter kwijt dan rijk, en overigens: als die nieuwe chick dit weet is ze ofwel heel naïef, ofwel gewoon op zoek naar avontuurtjes. Want als ge iets serieus wilt, dan probeert ge da ni te vinden bij iemand die nog maar net zijn lief heeft gedumpt, na drie jaar nota bene en daar schijnbaar geen enkel probleem mee heeft. Wat voor toekomst hebde daarmee, als hij dit kon, kan hij dat ook met de volgende. Maar we gaan er ava ni verder mee kwellen...

 

Dus meisje, tijd heelt wonden en uwen tijd komt nog dubbel en dik!!! Zoals ge zelf zegt: het komt wel goed, en als 't toch ni direct lukt, zorg dan dat ge bij vrienden of ouders ofzo eens goed kunt uithuilen. En probeer intussen het beste te maken van het vrijgezellenleven, stort u maar ni te rap in iets nieuws.

Link to comment
Share on other sites

Ik moet zeggen dat dat wel een enorme zak is ja. Ik heb ooit soort van in zijn schoenen gestaan (ene relatie snel na de andere), maar dat heb ik ivm de vriendschap en respect toch wel ff stil gehouden. En dat bleek later alleen maar goed want ik ben er nu nog vrienden mee. Hij weet het nu ook ;) Het is trouwens wel een gevaarlijke uitspraak om te zeggen dat iemand een zak is omdat hij zo snel iemand anders heeft. Het is inderdaad niet erg netjes, maar soms word je gewoon ineens ontzettend verliefd op iemand anders. Toch blijft het raar als je dacht dat je iemand kende hij er zo plotseling vandoor gaat met een ander en je behandeld als grof vuil.

 

Die ander heeft me ondertussen ook gedumpt, en dat vond ik ook heel erg. Dat is nu 2 maanden geleden, en die woonde ook niet echt in de buurt (engeland). En ik kan je zeggen dat dat enorm scheelt. Ik wil niet zeggen dat je er sneller over heen bent, maar je bent niet verplicht contact te houden omdat je hem toch niet zomaar ergens per ongeluk tegen kunt komen. En al zeker niet met die ander. En dat vind ik persoonlijk eigenlijk heel prettig, het maakt het ook een stuk gemakkelijker om gewoon door te gaan en je leven een andere invulling te geven. Dus: zoek afleiding, een nieuwe baan, een nieuwe woonruimte, ga ook vrijwilligen in een concertzaal, het helpt allemaal ;)

Link to comment
Share on other sites

awww jullie zijn lief :)

het is wel een voordeel zoals je zegt dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, ik ben blij dat ik hem nergens tegen het lijf hoef te lopen, hoewel het ook wel praktisch had geweest om ff snel langs te kunnen gaan om een beetje meer uitleg te krijgen, achja

ik weet wel dat tijd de wonden heelt enzo, dat ik nieuwe dingen moet doen en verder gaan en dat doe ik ook, maar wil niet zeggen dat het makkelijk is om een plaats te geven omdat ik ergewoon niks van snap achja :) ik kom er wel overheen, gewoon ff tijd nemen en inderdaad niet te snel iets nieuws, zou zoiezo niet lukken denk ik :) bedankt allemaal

Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan ze ;) Zo'n message board dient tot meer dan alleen maar te kwelen "wiiiiiii MUSE IS DA BEST" :p 't Zal verre van simpel zijn, maar ge komt erdoor!

 

Alé, iets anders nu: weet iemand of ik het mij kan riskeren om een dvd te kopen in ntsc-formaat, dus géén PAL? Heb een zeldzaam concert-dvd'tje gezien op kapaza.be dat ik al lang graag wil hebben, maar als alle kleuren verkeerd worden weergegeven heb ik er ook niks aan... In de handleiding van mijn dvd-speler staat wel dat hij PAL én NTSC afspeelt. Moet dit volstaan of zijn er nog andere factoren die ne rol spelen? :unsure:

 

Iemand die hier meer van kent: let me know ;)

Link to comment
Share on other sites

Ava: maja eigenlijk, nog ni zo stom :LOL: Da'k daar zelf ni aan gedacht heb, ik kijk wel vaker eens op mijn pc :rolleyes::D

 

Shizugatake: gewoon Nederlandse postzegels ter plaate kopen he? Waarschijnlijk hebben ze die zelfs in de winkel waar ge uw kaartje koopt.

Link to comment
Share on other sites

Ava: maja eigenlijk, nog ni zo stom :LOL: Da'k daar zelf ni aan gedacht heb, ik kijk wel vaker eens op mijn pc :rolleyes::D

 

Shizugatake: gewoon Nederlandse postzegels ter plaate kopen he? Waarschijnlijk hebben ze die zelfs in de winkel waar ge uw kaartje koopt.

 

Ze zouden geen hollanders zijn als ze dat niet deden :LOL: ( Maar ze blijven allemaal stuk voor stuk leuke mensen)

tnx.

Link to comment
Share on other sites

paniek:

 

Ik ben dinsdag in Amsterdam en ik zou graag een kaartje naar het thuisfront sturen als herinnering. Maar welke postzegels en hoeveel moet ik op mijn kaartje plakken :( !? Kan ik er gewoon van hier meepakken of hoe zit dat.

 

Hahaha. Gewoon even in de winkel vragen anders, zal miss iets duurder zijn. We spreken gewoon Nederlands he ;)

 

Je kan beter naar the raconteurs gaan dinsdag.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben alleen maar lieve en vriendelijke Hollanders tegengekomen gisteren :happy:

Radiohead was super maar het was véééél te warm. :LOL:

Was het een beetje leuk bij The Raconteurs?

 

 

Ja, en het was ook niet zo warm. Ja ik had het wel warm want Jack keek de hele tijd naar me <3 Ik weet dat ie scheel kijkt maar laat me in die waan.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...