Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

helaas geen vakantie deze maanden aangezien ik voor de nederlandse stubru werk en dan moet je de festivalweides af... afgelopen maand trip brighton, volgende week denemarken (roskilde) paar weken later naar duitsland voor haldern en dan eindigen we met het lowlands weekend.. tussendoor nog naar londen voor een interview en dan hoop ik eind november een paar weken naar new york te kunnen...

Link to comment
Share on other sites

Lijkt me niet want die internationale trein van Brussel naar Amsterdam stopt sowieso niet in Buda.

 

 

Ok thanks :)

 

helaas geen vakantie deze maanden aangezien ik voor de nederlandse stubru werk en dan moet je de festivalweides af... afgelopen maand trip brighton, volgende week denemarken (roskilde) paar weken later naar duitsland voor haldern en dan eindigen we met het lowlands weekend.. tussendoor nog naar londen voor een interview en dan hoop ik eind november een paar weken naar new york te kunnen...

 

Moest je de kans hebben om Thom Yorke te interviewen, doe hem de groeten!

Link to comment
Share on other sites

Gewoon daarom al zou ik terug examens willen hebben; om die euforie nog eens te voelen na het laatste examen!

Of overdrijf ik nu? :D

 

JA ;)

 

mijn plannen:

werchter, vakantie in turkije, waarschijnlijk thesis werk, waarschijnlijk herexames en verder een zwart gat wrs

Link to comment
Share on other sites

Yay ze weer eens een "interessant" optreden in België: Last Shadow Puppets in Cirque Royal, hallo vonden ze nog kleiner? Vandaag aankondigingsmail gekregen van Live Nation, 'k ga kijken voor tickets en natuurlijk is alles al uitverkocht; de werkende mens moet weer geen tickets hebben :rolleyes:

 

Waarom boeken ze ni meteen Muse in 't parochiecentrum van Vlezenbeek?

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde ook gaan maar 35 euro voor een band die ocharme 1 CD uit heeft en niet eens een livereputatie heeft vond ik er wat over. Ik wist het wel al een paar dagen :$

Had ik het geweten had ik u gewaarschuwd.

 

Elbow was vanavond zijn geld meer dan waard :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ze komen met een orkest die het label niet wilde betalen. Dus het lijkt mij zeer de moeite waard. Prima album ook.

 

2 violistes (prachtige jongedames for that matter :$) Misschien was het daarom dat de platenfirma niet wilde betalen, ze dachten dat de heren alterior motives hadden :LOL:

 

Nee echt, als ik vandaag niet moest werken ging ik terug naar Amsterdam :happy:

Link to comment
Share on other sites

2 violistes (prachtige jongedames for that matter :$) Misschien was het daarom dat de platenfirma niet wilde betalen, ze dachten dat de heren alterior motives hadden :LOL:

 

Nee echt, als ik vandaag niet moest werken ging ik terug naar Amsterdam :happy:

 

Weekendje amsterdam gedaan?

 

 

Volgens mij gaat het om een 16 koppige band.

Link to comment
Share on other sites

Hoe? Ben je terug single dan?

 

mja, mijn fantastische nederlander (sorry nederlanders, even is de haat groot, tzal wel terug weggaan) vond het fijn om mij vlak voor de exames te laten zitten... geen uitleg, nada, nikske

tis een fantastische examenperiode geweest...

Link to comment
Share on other sites

Oh :(

Die heb ik niet gezien :(

Nee, ik bedoelde dat ik ze vanavond terug ging bekijken in Amsterdam als ik vrijaf had.

 

Huh? Vanavond? Mis ik iets? Ik weet normaal gesproken echt alles dus hebben wij het over dezelfde band?

Link to comment
Share on other sites

mja, mijn fantastische nederlander (sorry nederlanders, even is de haat groot, tzal wel terug weggaan) vond het fijn om mij vlak voor de exames te laten zitten... geen uitleg, nada, nikske

tis een fantastische examenperiode geweest...

 

Oh, dat geeft niet hoor, ik haat belgen ook! Ik weet dus precies hoe je je voelt ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik had het over Elbow

Die spelen vanavond toch in de Paradiso niet?

 

Elouan had het over de Puppets denk ik ;)

 

mja, mijn fantastische nederlander (sorry nederlanders, even is de haat groot, tzal wel terug weggaan) vond het fijn om mij vlak voor de exames te laten zitten... geen uitleg, nada, nikske

tis een fantastische examenperiode geweest...

 

:( Zoiets lees ik echt niet graag, en zeker niet als je op die manier je examens moet doorspartelen... Beetje wachten kon echt ni of wa...

 

Hoe dan ook, ni bij de pakken blijven zitten - 't klinkt cliché maar 't wijst zichzelf allemaal wel uit met de tijd!

 

Ik wist het wel al een paar dagen :$

Had ik het geweten had ik u gewaarschuwd.

 

Ja da's niks hoor, ge kunt ook ni weten welke groepen ons hier allemaal interesseren he ;) 't Is gewoon Live Nation die hunne newsletter altijd versturen daags NA de officiële startdatum van verkoop... Tssss!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...