Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ja zeker als ze die woordjes probeert te gebruiken die haar goedhartige lief haar aanleert!!!

 

Dat was eerder toevallig

Iemand was bezig over the Foo Fighters en kortte die dan af naar de foofs en dan zijn er ook nog een paar hier op't forum die altijd maar LULZ gebruiken in plaats van lol dus heb ik daar dan maar de draak mee gestoken. Zij vroeg dan wat er zo grappig was en toen ik het dan uitlegde kwam ze met die zin op de proppen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Dat was eerder toevallig

Iemand was bezig over the Foo Fighters en kortte die dan af naar de foofs en dan zijn er ook nog een paar hier op't forum die altijd maar LULZ gebruiken in plaats van lol dus heb ik daar dan maar de draak mee gestoken. Zij vroeg dan wat er zo grappig was en toen ik het dan uitlegde kwam ze met die zin op de proppen :LOL:

 

super :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Als je uitgaat in Soho, goed opletten dat je geen homo-bar binnenstapt (tenzij het de bedoeling is natuurlijk)... :)

 

Qua shoppen: als je 'alternatiever' bent idd zoals Andy zegt: Carnaby St en Camden Town. En ook nog een toffe markt op zondag maar ik weet ni meer waar het weeral was :erm: Ik DENK dat het Spitalfields Market was!

 

Uitgaan, maar geen zin in 'hippe' clubs: ook Camden, bvb The Barfly of 'Koko', daar zijn regelmatig optredens van beginnende bands etc en het publiek is er naar mijn mening meestal aangenamer dan het "blitse" (lees: nep) volk in Soho.

 

Leuke musical: We Will Rock You (op voorwaarde dat je van de muziek van Queen houdt). En voor eender welke musical die je eventueel zou doen: koop je tickets niet op voorhand via het agentschap ofzo, maar ga bij voorkeur op een maandag of dinsdag naar Leicester Square en omliggende straten, het krioelt daar tegenwoordig van de winkeltjes die tickets voor de populaire musicals van die dag opkopen, en ze dan doorverkopen aan prijzen die in functie zijn van de verkoop. DUS: op maandag en dinsdag zijn weinig musicals uitverkocht --> tickets aan bvb 22 ipv 55 pond! Je moet dan wel last minute gaan, wij kochten onze tickets bvb om 18u voor musicals die rond 19u-19u30 begonnen.

 

Wat zijn anders zoal je interesses? Alvorens ik hier een heleboel dingen opsom die je ding niet zijn...

 

 

EDIT: ook wat tickets voor grote bezienswaardigheden zoals bvb de Tower betreft een goeie tip, wat weinig mensen weten: vermijd de belachelijk lange files aan de kassa's, koop je tickets voor de grote attracties aan het metrostation 'Tower Hill'. De tickets zijn niet goedkoper, maar je mag dan wel via een speciale ingang binnen, niks aanschuiven!

Link to comment
Share on other sites

Oja en laat je ivm dat vervoer ook niet zomaar een 'Oyster Card' aansmeren, het is niet zo interessant als ze overal altijd laten uitschijnen, ook in reisbureau's etc wordt da volop gepusht en ik zie ni waarom. Ikzelf ben tot nu toe altijd voordeliger geweest met een "Travel Card", géén Oyster Card!

 

En daarenboven - als 't nog ni te laat is - koopt ge best die travel card ter plaatse daar in 't station, en NIET op voorhand via uw reisbureau, want momenteel hebt ge groot voordeel met de euro die zo sterk staat ;) De prijzen in de boekskes van de touroperatoren zijn daar uiteraard ni aan aangepast...

Link to comment
Share on other sites

Oja en laat je ivm dat vervoer ook niet zomaar een 'Oyster Card' aansmeren, het is niet zo interessant als ze overal altijd laten uitschijnen, ook in reisbureau's etc wordt da volop gepusht en ik zie ni waarom. Ikzelf ben tot nu toe altijd voordeliger geweest met een "Travel Card", géén Oyster Card!

 

En daarenboven - als 't nog ni te laat is - koopt ge best die travel card ter plaatse daar in 't station, en NIET op voorhand via uw reisbureau, want momenteel hebt ge groot voordeel met de euro die zo sterk staat ;) De prijzen in de boekskes van de touroperatoren zijn daar uiteraard ni aan aangepast...

 

Wanneer je tot 7 dagen reist is een travelkaart goedkoper - vanaf dan kun je aan een oyster denken.

Link to comment
Share on other sites

Wanneer je tot 7 dagen reist is een travelkaart goedkoper - vanaf dan kun je aan een oyster denken.

 

Daar zal het idd op neerkomen. Laatst ben ik voor 7 dagen gegaan, en dan was het toch nog altijd een stuk goedkoper met de travelcard, tenzij ik maar max 2 ritten per dag ofzo zou doen. Maar dat is out of the question bij mij :)

Link to comment
Share on other sites

Daar zal het idd op neerkomen. Laatst ben ik voor 7 dagen gegaan, en dan was het toch nog altijd een stuk goedkoper met de travelcard, tenzij ik maar max 2 ritten per dag ofzo zou doen. Maar dat is out of the question bij mij :)

 

 

Ik kreeg een 7-dagen kaart in de vorm van een oysterkaart, die precies hetzelfde werkte als een dagkaart, dus onbeperkt voor 7 dagen.

Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg een 7-dagen kaart in de vorm van een oysterkaart, die precies hetzelfde werkte als een dagkaart, dus onbeperkt voor 7 dagen.

 

Ja idd, ik ook de laatste keer dat ik in Londen was. Ik dacht eerst dat ze mij toch een oyster kaart aangesmeerd hadden :) Maar de kartonnen travel cards verdwijnen gewoon, nu laden ze het bedrag op die magnetische oyster-achtige kaarten die je kunt doorgeven en telkens heropladen etc. Maar je kan er blijkbaar geen oyster kaart van maken, daarvoor moet je namelijk een soort van waarborg betalen.

 

En yay, in Brussel voeren ze dat systeem nu ook eindelijk in!

Link to comment
Share on other sites

Gewoon daarom al zou ik terug examens willen hebben; om die euforie nog eens te voelen na het laatste examen!

Of overdrijf ik nu? :D

 

En, wat zijn de vakantieplannen? Bij mij geen al te grote plannen: wa festivallekes links en rechts, dan nog eens voor een weekske naar Londen en vervolgens Pukkelpop. En voor de rest, gewoon werken werken werken... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ik nog 3 examens, tot woensdag

elke dag eentje dus :eek:

 

ma enkele leuke vooruitzichten: dagje werchter, dagje cactusfestival, kommil foo, dagje gent jazz festival, gentse feesten en hopelijk een klein reisje in september!

 

kzou ook een paar daagjes naar engeland willen gaan, paar musers ontmoeten enzo :happy:

 

maar ook rijlessen/examen, potentiele herexamens, stage :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...