Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Mensen, ik verkoop mijn twee tickets voor Rage Against The Machine & Serj Tankian op 2 juni in 't Sportpaleis. Het zijn staanplaatsen op het middenplein, is er iemand geïnteresseerd?

 

Reden da'k ze wil verkopen: ik ga beide groepen al zien op Pinkpop...

Link to comment
Share on other sites

Aan allen die hun examens goed gaan doen: proficiat!

Aan allen die hun examens niet goed gaan doen... ook proficiat!

 

Allez nee, gewoon aan alle studenten: doet da goed, VEEL SUCCES!!!!

 

En Andy, ik denk dat da zelfde probleem zich volgend jaar bij mij gaat voordoen; dan wordt het voor mij (hopelijk) Engelse festival-time! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ewwww

 

Engelse festivals zijn vies

Nee echt, waarom naar een Engels festival gaan als je hier Werchter en Pukkelpop hebt?

Beter georganiseerd ga je ze nergens vinden. Naar Benicassim of Roskilde wil ik ooit nog wel eens gaan maar Glastonbury, Reading/Leeds of V spreken me helemaal niet aan. OK, de line-ups zijn meestal wel beter dan Werchter maar de prijzen zijn er ook naar en dat zijn die festivals me echt niet waard.

 

Ik ben blij met Interpol en MUSE in't buitenland deze zomer :happy::p

Link to comment
Share on other sites

Geen idee qua organisatie etc, 't is vooral de sfeer die ik daar weleens wil opsnuiven, en idd de line-ups die mij meer aanstaan, zeker als ge zo'n fan van Britse bands zijt zoals ik. Mijn interesse gaat vooral uit naar Reading uit eigenlijk, 'k wil het eens gedaan hebben. Naar welke festivals zijt gij dan al geweest ginder?

 

Dit jaar was mijn gedacht om V Festival te doen, maar we zijn eigenlijk gewoon aan talmen geweest van "zouden we, zouden we ni?", en uiteindelijk is er dus niks van gekomen :rolleyes:

 

Roskilde moet de max zijn, maar anderzijds vraag ik me toch ook af of da ni té groot is :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ikzelf heb nog geen Engels festival meegemaakt maar een kameraad van mij is in 2004 naar Glastonbury gegaan en die heeft daar zijn tent vernield teruggevonden, moest kilometers door de modder stappen om daar te raken, zijn vriendin is door een security-persoon geslagen geweest omdat ze een flesje water eerst wilde leegdrinken aan de ingang en ze hebben talrijke bekers gevuld met urine zien overvliegen. Gelukkig zijn ze niet geraakt door eentje. Als je dacht dat de toiletten op Werchter smerig waren en het eten maar povertjes....ga gerust naar een Engels festival.

Link to comment
Share on other sites

Mij hoorde ni klagen over de toiletten op Werchter :) 't Vuil dat in en rond die pot hangt, kruipt ni omhoog ze, dus van de moment da ik er nog kan instaan en boven de pot kan hangen zonder besmeurd te raken is er voor mij geen enkel probleem! Festival en 4-sterren accomodatie gaan nu eenmaal ni samen :p

 

Los daarvan is het festival dat ge daar nu noemt (Glastonbury) wel hét voorbeeld van het Engelse festival dat mij ni interesseert :) Het is geweten dat het ongeveer de grootste modderboel van Europa is als het daar regent, maar nu eerlijk gezegd: op Pukkelpop hebben ze ook al overstroomd gezeten en is het ook al gebeurd dat de kampeerders vroegtijdig weggingen omdat hun tenten totaal onder water stonden. Daar kunde weinig aan doen; als het op een Engels festival prachtig weer is zal dat ook allemaal ni zo erg zijn als bij uwe kameraad. Beker urine: twee jaar geleden op mij gekregen op werchter.... :yesey: Had ik toen geweten wie het was, ik had die een patat verkocht van colère, ook al was da ni zo verstandig geweest en ben ik zo imposant dat ge mij waarschijnlijk met twee vingers neerhaalt maar kom :D En bij mijn kameraad is er ne zatlap tegen zijn tent komen pissen. 't Is overal iets, dus al bij al wil ik het er nog steeds op wagen.

 

Maar merci voor de info hoor, ik zal zeker aan u denken als het dan toch fel tegenvalt ;) 'k Wil het gewoon zelf gaan testen.

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik ben ook helemaal ni voor de Engelse festivals, voor zowa dezelfde redenen... Ik kan mij echt ni voorstellen da een Engels festival even veilig en gezellig is als festvals in eender welk ander land. Gewoon omda Engelsen zo ongezellig zijn. Sorry voor mijn pessimisme maar na 3 jaar ertussen te wonen heb 'k het wel zo'n beetje gehad hier ;)

 

Maar dit jaar ga 'k naar Sziget in Hongarije, da's een hele week lang en maar 120€ inclusief camping :happy:

Link to comment
Share on other sites

Roskilde moet de max zijn, maar anderzijds vraag ik me toch ook af of da ni té groot is :unsure:

Nopes, ga er nu voor de vijfde keer heen en het is qua lopen misschien iets meer dan op Werchter....

 

Betreft Rage tickets, helaas, doe dit weekend een interview met ze voor de Nederlandse radio op Pinkpop.

Link to comment
Share on other sites

Nopes, ga er nu voor de vijfde keer heen en het is qua lopen misschien iets meer dan op Werchter....

 

Betreft Rage tickets, helaas, doe dit weekend een interview met ze voor de Nederlandse radio op Pinkpop.

 

Valt daar naar te luisteren in België, internet ofzo? ( Hoe laat? )

 

Edit: Stom: hij zit waarschijnlijk al op de wei :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Edit: Stom: hij zit waarschijnlijk al op de wei :LOL:

 

:LOL:

 

Heb RATM dan eindelijk gezien gisteren (Pinkpop), en ik moet er niet veel woorden voor zoeken: het was gewoon GOED, Tom Morello... :rolleyes: Love him! En de sfeer zat er dik in, tot achteraan op de wei, super! En ik denk dat ze er zelf ook van genoten hebben, ge moest ze zien smilen op het einde toen ze hun applaus in ontvangst namen :)

 

Los daarvan - in het kader van onze festival-discussies - ja, qua organisatie was Pinkpop al direct een stuk minder dan wat wij gewoon zijn op Werchter en Pukkelpop! Op een aantal punten was het beter dan bij ons, maar voor de rest heb ik vééééél minpuntjes gevonden... Maar ik klaag nog niet hoor, de affiche en de optredens waren goed, en die Hollanders zijn dik OK! :p

Link to comment
Share on other sites

Ooh ohh ik denk dat ik je op TV gezien heb!:eek:

 

Had je zo'n roos hoedje op?

 

..

 

ahum, ben je alleen zondag geweest of combi?

Hadden ze een zak op hun kop toen ze opkwamen? khad zoiets opgevangen

 

Zo'n roos hoedje had ik zelfs niet eens, ik wist niet waar ik er eentje moest halen terwijl ik er eigenlijk wel eentje wou :shifty:

 

Ik ben alleen zondag geweest, combi's waren al uitverkocht. En ja ik heb ook zoiets opgevangen maar guess what, dankzij de geweldige organisatie van Pinkpop (NOT!) heb ik het begin van hun optreden gemist!

Link to comment
Share on other sites

Zo'n roos hoedje had ik zelfs niet eens, ik wist niet waar ik er eentje moest halen terwijl ik er eigenlijk wel eentje wou :shifty:

 

Ik ben alleen zondag geweest, combi's waren al uitverkocht. En ja ik heb ook zoiets opgevangen maar guess what, dankzij de geweldige organisatie van Pinkpop (NOT!) heb ik het begin van hun optreden gemist!

 

:( Das balen. Dat hoedje is wel essentieel voor pinkpop, maar die intro van RATM leek me echt waanzinnig cool.

Link to comment
Share on other sites

http://www.muselive.com/index.php

 

:LOL:

 

Mr.X op muselive post een soundclip van een "nieuw Muse nummer", of toch, dat denkt men. Uiteindelijk blijkt het Black Hope Shot Down van Zornik te zijn.

 

Edit:Samenvatting die ik even met dank aan Spankyham op Muselive pik:

 

"Page 1: "Oh I hope it's Muse! It sounds awesome!

Page 2: "It's not Muse. It's Zornik"/"I want new Muse!"

Page 3-5 "What a Muse rip-off!"/"These guys suck! They are ripping off Muse!"

 

ooh, als het geen Muse is dan is het slecht :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

http://www.muselive.com/index.php

 

:LOL:

 

Mr.X op muselive post een soundclip van een "nieuw Muse nummer", of toch, dat denkt men. Uiteindelijk blijkt het Black Hope Shot Down van Zornik te zijn.

 

Edit:Samenvatting die ik even met dank aan Spankyham op Muselive pik:

 

"Page 1: "Oh I hope it's Muse! It sounds awesome!

Page 2: "It's not Muse. It's Zornik"/"I want new Muse!"

Page 3-5 "What a Muse rip-off!"/"These guys suck! They are ripping off Muse!"

 

ooh, als het geen Muse is dan is het slecht :rolleyes:

 

 

OMG :eek:

 

Man ik lig hier toe van 't lachen... Zieligaards! Ten eerste moet ge al zielig zijn om Zornik voor Muse te nemen, maar om dan ook nog eens te zeggen "waauuuuw", en vervolgens ":eek: geen Muse? Bleeuurrrghhh!"... TJA.

 

Ik heb ook zo'n vriendin ze, die keert gelijk de wind, da's soms echt lachen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...