Jump to content

Recommended Posts

Hei Liina onks sulla vielä se mun ilmapatja ja se pumppu siihen? Voisin haluta sen takas täs joskus ku mulla ei oo tulevas kämpäs sohvaa tai mitään missä joku vieras vois nukkuu :yesey:

 

On mulla! Saat millon vaan! Se on ollut aika kauan jo lainassa :chuckle: Mut oon aatellut et ilmotat sitte ku haluat sen. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

O-ou. Jos on iltapulun lööppeihin uskomista, niin hetken päästä saadaan taas kuunnella NSC:n kaltaisia biisejä :(

 

no se siitä juurilleen palaamisesta ja seuraavasta levystä tuleekin guiding light collision (lol is forevörrr) extended edition! :awesome: noei.

 

jos on tullakseen jotain niin paree ois jotain hyper music-tyyppistä. :yesey: koska minähän sanelen kaiken!

Link to comment
Share on other sites

Uh... :eek: Tollaseen en ookkaan törmänny, voisikko linkata?

 

// en viitti tuplapostailla taas, niin lisäys tähän. Muse ei vaan voi oikeesti voittaa nyt kohta alkavassa NME:ssä Worst Bandia :LOL: Kunpa voittais sen Best Fan Communityn. Vaikka periaatteessa samahan se tuo on mitä sieltä voittaa vai voittako yleensä mitään.

 

Muistaakseni täällä oli joku sääntö, että bändin yksityisasioista ei saisi jutustella niin en viitti suoraan linkittää. Iltasanomien sivuilta löytyy ainakin juttua aiheesta :yesey:

 

Miten mulla on menny ihan ohi koko NME? :chuckle:

 

En kykene nyt multiquottaamaan, mut joo Ulpu, ois kyllä paree tulla jotain HM:n kaltaista :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Muistaakseni täällä oli joku sääntö, että bändin yksityisasioista ei saisi jutustella niin en viitti suoraan linkittää. Iltasanomien sivuilta löytyy ainakin juttua aiheesta :yesey:

 

Miten mulla on menny ihan ohi koko NME? :chuckle:

 

En kykene nyt multiquottaamaan, mut joo Ulpu, ois kyllä paree tulla jotain HM:n kaltaista :yesey:

 

Ah aivan. Mä etin sen sieltä : )

 

No eipä sieltä NME:stä mitään tullu, Arctic Monkeys putsas koko gaalan siellä :LOL: Ne oli siellä lavalla ihan vähän väliä. Mut mietin just että vois ehkä tutustua vähän et millasta tää niitten uus musiikki on.

 

Mut eiihh jos poijjaat ei palaakaan juurilleen vaan tulee oikeesti jotain NSC:n kaltasta. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

On mulla! Saat millon vaan! Se on ollut aika kauan jo lainassa :chuckle: Mut oon aatellut et ilmotat sitte ku haluat sen. :yesey:

 

Jee hyvä! :awesome: Liikuks kampis koskaan tai siis pystyisiks tuomaan sen vaikka mulle töihin? Tai sit voidaan mennä kaljalle tai viinille joskus jonneki? :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Jee hyvä! :awesome: Liikuks kampis koskaan tai siis pystyisiks tuomaan sen vaikka mulle töihin? Tai sit voidaan mennä kaljalle tai viinille joskus jonneki? :yesey:

 

Juu kyl mä keskustassa oon melkein joka päivä. Haluaisitko sen nyt tässä kuin pian? Kalja ja viini kuulostaa hyvältä mut mulla on tässä nyt niin huono rahatilanne että ei kyllä millään pystyis!

Link to comment
Share on other sites

Juu kyl mä keskustassa oon melkein joka päivä. Haluaisitko sen nyt tässä kuin pian? Kalja ja viini kuulostaa hyvältä mut mulla on tässä nyt niin huono rahatilanne että ei kyllä millään pystyis!

 

en tarvii mitenkään heti sitä, itse asias luultavasti en ees tarvii sitä maaliskuun aikana :yesey: ja onks rahatilanne parempi esim parin kolmen viikon päästä? mäkään en ehdi lähtemään välttämättä minnekkään kaljalle ihan lähiaikoina ku on nyt muuttoo ja koulu- ja työjuttui hieman liikaa :noey:

Link to comment
Share on other sites

en tarvii mitenkään heti sitä, itse asias luultavasti en ees tarvii sitä maaliskuun aikana :yesey: ja onks rahatilanne parempi esim parin kolmen viikon päästä? mäkään en ehdi lähtemään välttämättä minnekkään kaljalle ihan lähiaikoina ku on nyt muuttoo ja koulu- ja työjuttui hieman liikaa :noey:

 

Juu no joo sopii oikeen hyvin. Ja on kai sitten parempi rahatilannekin, kai. Opintotuella yritän elellä ni tuntuu ettei mihinkään ikinä riitä mikään :noey: mut hei katsellaan! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Voi miks mä ikinä rupesinkaan unelmoimaan että lähtisin Coachellaan kattomaan Musea. Löysin tässä jonkun paketin missä oli liput kolmeks päiväks sinne+kuljetukset paikalle+majotus, joka oli ~2100 euroa ja sit lennot kahdelle ~1900 euroa. Siis jos jostain repäsis 4k nii pääsis a. Kaliforniaan ja sitäkin parempi b. kattomaan Musea (+muita esiintyjiä).

 

Mut miksi raha ei kasva puussa?? :facepalm::supersad::noey:

Edited by pwoperem
Link to comment
Share on other sites

Voi miks mä ikinä rupesinkaan unelmoimaan että lähtisin Coachellaan kattomaan Musea. Löysin tässä jonkun paketin missä oli liput kolmeks päiväks sinne+kuljetukset paikalle+majotus, joka oli ~2100 euroa ja sit lennot kahdelle ~1900 euroa. Siis jos jostain repäsis 4k nii pääsis a. Kaliforniaan ja sitäkin parempi b. kattomaan Musea (+muita esiintyjiä).

 

Mut miksi raha ei kasva puussa?? :facepalm::supersad::noey:

no aijjaa. ranskassa ois joku kilpailu missä voi voittaa koko paketin mut vittu miksi kaikki aina ranskassa ja ranskaksi. riittääkö jos osaan sanoa merde.

Link to comment
Share on other sites

no aijjaa. ranskassa ois joku kilpailu missä voi voittaa koko paketin mut vittu miksi kaikki aina ranskassa ja ranskaksi. riittääkö jos osaan sanoa merde.

 

Joo mäkin osaan muutaman hyvin valitun ei niin kauniin sanan ranskaksi, luulis riittävän! Tollanen kilpailu kyllä kelpais loistavasti jos tosiaan ois muualla kun ranskassa ja ranskaksi. Mut eipä ole ei.

 

Noh ehkäpä mä vielä joskus hamassa tulevaisuudessa nään taas musen livenä. Vittu jos ykskään ehkä tuleva 20v juhlakeikka tulee eurooppaan mihinkään paikkaan johon on realistiset mahollisuudet ja hinnat mennä, nii taatusti meen. Oon sen kyllä tästä lukiohelvetistä suoriutuneena ansainnut. :eek:

Link to comment
Share on other sites

miksi owen pallett näyttää daruden ja waldon tms risteytykseltä :LOL::LOL:

 

 

 

022714-owen-pallett-04.jpg

 

 

Haahha ymmärrän kyl ehkä mitä meinaat :LOL:

MUT NE BIISIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :awesome:

 

mulla on niin mukava tietokoneen / telkkarinkin eessä lauantai-iltaa. Kun nyt seuraavaksi National streamia jeeeeee niin täää tästä mukavasti mennee!

 

Kelpais Coachellat mullekin, mutta niin ei vaan ku töitäkin pitää, mut siis kelpais.

Link to comment
Share on other sites

Joo mäkin osaan muutaman hyvin valitun ei niin kauniin sanan ranskaksi, luulis riittävän! Tollanen kilpailu kyllä kelpais loistavasti jos tosiaan ois muualla kun ranskassa ja ranskaksi. Mut eipä ole ei.

 

Noh ehkäpä mä vielä joskus hamassa tulevaisuudessa nään taas musen livenä. Vittu jos ykskään ehkä tuleva 20v juhlakeikka tulee eurooppaan mihinkään paikkaan johon on realistiset mahollisuudet ja hinnat mennä, nii taatusti meen. Oon sen kyllä tästä lukiohelvetistä suoriutuneena ansainnut. :eek:

no ei varmaan tuu, en jotenki usko enää. :noey: tai jos tulee niin 1)johonkin tosi ahtaaseen paikkaan 2)liian lyhyellä varotusajalla 3)liian kalliit liput 4)semmoseen aikaan ettei sinne voi päästä :awesome: ainakaan minä, koska siis minun kaikki jututhan ja minäminäminä on tässä tärkeintä. :yesey:

 

Haahha ymmärrän kyl ehkä mitä meinaat :LOL:

MUT NE BIISIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :awesome:

 

mulla on niin mukava tietokoneen / telkkarinkin eessä lauantai-iltaa. Kun nyt seuraavaksi National streamia jeeeeee niin täää tästä mukavasti mennee!

 

Kelpais Coachellat mullekin, mutta niin ei vaan ku töitäkin pitää, mut siis kelpais.

:chuckle:

no mut AIJJAA!!!!!!!!! ja hei sähän tuut kohta tänne! :awesome: ootko mitenkä yötä (tai ootko ees miettiny vielä), meillä vai siskollas? mulle siis käypi kyllä ihan miten vaan. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

no mut AIJJAA!!!!!!!!! ja hei sähän tuut kohta tänne! :awesome: ootko mitenkä yötä (tai ootko ees miettiny vielä), meillä vai siskollas? mulle siis käypi kyllä ihan miten vaan. :yesey:

piti viel muutten sanoa et varsinkin se Waldo pointsin :chuckle:

 

 

En mä oo kunnolla meittinyt, pitää jutella siskollekin millaiset vuorot sillä on :yesey:

MUT EHKÄ silleen, et voisin ainakin esmes WAS keikan jälkeen palata teidän nurkkiin?

Tulisi muuten ne liput jo, stressaa vähäsen jo ku ei oo kuulunut :erm:

ennakkotilasin niitten levynkin, tulisi niin ehtisi vähän virittäytyä...en oo aikoihin kuunnellut, mut tumblrissa on vähän niidne kuvia ollut ja :happy: /asiat tärkeysjärjestykseen.........

 

mut alkuviikosta varmaan siskool, ku sil on synttäriä ja niiden "juhlallisuuksia" eli kakun yms kaiken maailmassa syömistä :yesey:

mut pallaan kyllä asiaa

en ees oikein tajua et se on 2vko, tai tajuan mutta en oo..."valmistautunut"

Link to comment
Share on other sites

piti viel muutten sanoa et varsinkin se Waldo pointsin :chuckle:

 

 

En mä oo kunnolla meittinyt, pitää jutella siskollekin millaiset vuorot sillä on :yesey:

MUT EHKÄ silleen, et voisin ainakin esmes WAS keikan jälkeen palata teidän nurkkiin?

Tulisi muuten ne liput jo, stressaa vähäsen jo ku ei oo kuulunut :erm:

ennakkotilasin niitten levynkin, tulisi niin ehtisi vähän virittäytyä...en oo aikoihin kuunnellut, mut tumblrissa on vähän niidne kuvia ollut ja :happy: /asiat tärkeysjärjestykseen.........

 

mut alkuviikosta varmaan siskool, ku sil on synttäriä ja niiden "juhlallisuuksia" eli kakun yms kaiken maailmassa syömistä :yesey:

mut pallaan kyllä asiaa

en ees oikein tajua et se on 2vko, tai tajuan mutta en oo..."valmistautunut"

niin en määkään tiedä mun vuoroista yhtään mittään :chuckle: mut yritän saaada ainakin sen was-illan vapaaksi, just torstaisin meillä on aina late night shopping (eli kaheksaan asti lol) niin jos oon sulkemassa niin en kerkiä. :/ mut joo. mut joo tuu toki sillon tänne voidaan pitää taas joku aivoja tyhjentävä SWHM-maratooni! :awesome:

mää en oo saanu sitä uutta levyä kuunneltua, eikä oo rahaakaan ostaa. :(

 

mut hei hei! sitte sitä stoke newington hengailua ainaki jossain vaiheessa! :yesey: laitoin asalle kans viestin jos sillä oisi sillä viikolla vapaita.

Link to comment
Share on other sites

ei hitto onko mun kuitenki pakko käydä wasin levy huomenna ostamassa koska jos osttan rough tradesta niin pääsisin sinne keikalle sit parin päivän päästä :eek::awesome:

 

ja tuli tässä vaan mieleen että PAKKOHAN niitten on soittaa glastossa. uus levy ja kaikkee. ja kaikki muutkin festarit varmaan niillä aikataulussa.

Link to comment
Share on other sites

ei hitto onko mun kuitenki pakko käydä wasin levy huomenna ostamassa koska jos osttan rough tradesta niin pääsisin sinne keikalle sit parin päivän päästä :eek::awesome:

 

ja tuli tässä vaan mieleen että PAKKOHAN niitten on soittaa glastossa. uus levy ja kaikkee. ja kaikki muutkin festarit varmaan niillä aikataulussa.

 

:awesome:

 

Vois kyl Suomeenki tulla. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mää saan pitää mun työn!!! :dance::dance::dance: vaikkaki vielä part time mut jos oon superhyvä jossain niin saan lisää tunteja mut siis jeeeeeee! :dance:

 

ja ostin wasin uuden levyn pitää laittaa se kohta kuulumaan :awesome: ja meen kai sit kattoo niit rough tradeen keskiviikkona hehhehhehehhehe. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

ei hitto onko mun kuitenki pakko käydä wasin levy huomenna ostamassa koska jos osttan rough tradesta niin pääsisin sinne keikalle sit parin päivän päästä :eek::awesome:

 

ja tuli tässä vaan mieleen että PAKKOHAN niitten on soittaa glastossa. uus levy ja kaikkee. ja kaikki muutkin festarit varmaan niillä aikataulussa.

 

NOH PITTÄÄHÄ

 

JA EIKÖ pidäkin!! :yesey:

 

Milloin huolestun et niitä lippuja ei oo vieläkään tullut? :erm:

mää saan pitää mun työn!!! :dance::dance::dance: vaikkaki vielä part time mut jos oon superhyvä jossain niin saan lisää tunteja mut siis jeeeeeee! :dance:

 

ja ostin wasin uuden levyn pitää laittaa se kohta kuulumaan :awesome: ja meen kai sit kattoo niit rough tradeen keskiviikkona hehhehhehehhehe. :awesome:

ONNEA :kiss::happy::dance:

 

ja aaah hauskaaa rough trade-keikkaa myöskin.

Link to comment
Share on other sites

NOH PITTÄÄHÄ

 

JA EIKÖ pidäkin!! :yesey:

 

Milloin huolestun et niitä lippuja ei oo vieläkään tullut? :erm:

 

ONNEA :kiss::happy::dance:

 

ja aaah hauskaaa rough trade-keikkaa myöskin.

 

no hui :eek: onko lipuista tullu mitään sellasta ilmotusta että ne ois ees lähetetty? pystyyköhän sen vielä vaihtamaan esim mun osotteeseen?

 

ja kiitos :kiss:

Link to comment
Share on other sites

no hui :eek: onko lipuista tullu mitään sellasta ilmotusta että ne ois ees lähetetty? pystyyköhän sen vielä vaihtamaan esim mun osotteeseen?

 

ja kiitos :kiss:

 

NOh joo jospa laitan sähköpostia ja kysyn ku stressaa vähän ei sellaistakaan viestiä oo tullut et oisi lähtenyt......:eek:

Link to comment
Share on other sites

NOh joo jospa laitan sähköpostia ja kysyn ku stressaa vähän ei sellaistakaan viestiä oo tullut et oisi lähtenyt......:eek:

 

aa no sit voi olla ettei se tosiaankaan oo vielä lähtent, joskushan tulee tilauksen yhteydessä se että vasta viikkoa ennen saattaa tulla, sit jos sen jälkeenkään ei kuulu niin pitää huolestua. mut ota ihmeessä yhteyttä sinne, varsinkikö kun kuitenki tuut jo sen viikon alussa? ettei jää liput suomenmaahan! meinaan että jos ne ihan myöhässä on.

mmistä ne ees on tilattu? jos se oli joku crowdsurge niin lol. must tuntuu että niillä aina kestää...

Link to comment
Share on other sites

aa no sit voi olla ettei se tosiaankaan oo vielä lähtent, joskushan tulee tilauksen yhteydessä se että vasta viikkoa ennen saattaa tulla, sit jos sen jälkeenkään ei kuulu niin pitää huolestua. mut ota ihmeessä yhteyttä sinne, varsinkikö kun kuitenki tuut jo sen viikon alussa? ettei jää liput suomenmaahan! meinaan että jos ne ihan myöhässä on.

mmistä ne ees on tilattu? jos se oli joku crowdsurge niin lol. must tuntuu että niillä aina kestää...

 

Crowaurge joo, ja siinä lukee et lähettää 14 vrk ennen et eihä se oo viel edes, mut laitan viestiä et siasko muutettua, kun en oo tääl niitä ees ottamassa vastaan....

Tracking Status: Marked as Despatched on 2014-03-03

mut eiks tää meinaa et ne o tänään lähtenyt, toivottavasti nyt kerkee tulla :erm: onha täs 2 vko aikaa mut SILTI :eek: ehkä oisi pitänyt tajuta aiemmin asian suhteen reipastua :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...