Jump to content

Recommended Posts

no mulla ei ole elämää niin etsiskelen aina välillä jotain eeppisiä hetkiä juutuupista. :chuckle:

 

ai että kun oli eilen illalla vähän Olo kun mietin tota ja kaikkia muitakin chris-juttuja ja joitain futismatseja keväältä ja aaaiaihi en kestä kun chris on vaan niin ihana! :happy:sassum.png ettäs kehtaakin! :')

 

 

//no vielä tämä

http://www.youtube.com/watch?v=A7iAYJpzHW8

tossa n.5:10 kohalla toi peukku! :LOL: voi että sentään. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

no mulla ei ole elämää niin etsiskelen aina välillä jotain eeppisiä hetkiä juutuupista. :chuckle:

 

ai että kun oli eilen illalla vähän Olo kun mietin tota ja kaikkia muitakin chris-juttuja ja joitain futismatseja keväältä ja aaaiaihi en kestä kun chris on vaan niin ihana! :happy:sassum.png ettäs kehtaakin! :')

 

 

//no vielä tämä

http://www.youtube.com/watch?v=A7iAYJpzHW8

tossa n.5:10 kohalla toi peukku! :LOL: voi että sentään. :chuckle:

 

Heh ei mullakaan oo, mut mä aina unohdan kaiken!

 

ja awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :happy:

 

Ja tän peukun oon unohtanut kyl niin :LOL::thumbsup: voi että.

Link to comment
Share on other sites

Ai että keke näyttää hyvältä tuossa kuvassa :stongue:

 

noh kyllähä se, vaikka spoiler!

 

 

musta keke on nykyään jotenkin tylsä, lol, tai siis vaan MEH!

 

vakava asia

 

 

 

pitäisi katsoa se joku haastattelu ku oli niiden fb:ssä. aloitin mutta en päässyt pitkälle siinä ku jotain, ja Keken hiukset on jotenkin hassut

 

 

mitä kaikille kuuluu?

Link to comment
Share on other sites

noh kyllähä se, vaikka spoiler!

 

 

musta keke on nykyään jotenkin tylsä, lol, tai siis vaan MEH!

 

vakava asia

 

 

 

pitäisi katsoa se joku haastattelu ku oli niiden fb:ssä. aloitin mutta en päässyt pitkälle siinä ku jotain, ja Keken hiukset on jotenkin hassut

 

 

mitä kaikille kuuluu?

 

 

ja mää oon nyt niin päässyt siitä jo yli mut jos joskus aina näkee jotain vanhoja kuvia........ muistan taas miks oon alkanut kuuntelemaan we are scientistsiä :chuckle:

 

 

Ei mulle ainakaan kuulu mittään!

Link to comment
Share on other sites

pengoin tänään laatikoita ja löysin mun hienon quarter life crisis-ruletin ja sit siellä oli myös tää ja nauratti. :chuckle:

 

 

 

tumblr_liy0ylRSWk1qaf27zo1_400.jpg

 

voi että oli joskus kinkussa meno ja meininki, varsinki conor threadi järkyttää mun mieltäni nyt, siis omat juttuni lähinnä :LOL:

 

mut silti toi kuva! :awesome::happy:

 

 

Link to comment
Share on other sites

pengoin tänään laatikoita ja löysin mun hienon quarter life crisis-ruletin ja sit siellä oli myös tää ja nauratti. :chuckle:

 

 

 

tumblr_liy0ylRSWk1qaf27zo1_400.jpg

 

voi että oli joskus kinkussa meno ja meininki, varsinki conor threadi järkyttää mun mieltäni nyt, siis omat juttuni lähinnä :LOL:

 

mut silti toi kuva! :awesome::happy:

 

 

Minäkin selasin eilen tuota kinkkulaa ja siis voi ihana conor. :happy:

 

mutta siis eniten kaikkea niin ne JUTUT; siis oikeasti mitä sitä on tullut napsittua kun sellaista menoa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

MIKSI OI MIKSI on niin ihanaa haalia itselleen (turhanpäiväistä) kimaltavaa ja värikästä krääsää johon voi itsensä pukea. :rolleyes: help.

Millasia ihania kimaltavia asioita?

mutta koska kimaltavat asiat <3 ja ne näyttää hyvältä ja niistä tulee hyvä mieli.

Link to comment
Share on other sites

Millasia ihania kimaltavia asioita?

mutta koska kimaltavat asiat <3 ja ne näyttää hyvältä ja niistä tulee hyvä mieli.

 

esim sellainen mustaturkoosi kimaltava paita! *____________* niin kaunis! plus muuta, kolmellakmypillä oon jo vaatteita haalinut nyt kun ostolakko loppui. :facepalm: 4 uutta takkia (oikeest...) ja pari muuta juttua. :LOL: mutta siis keskimääräinen hinta per asia ei paha. mut silti pitäis rajoittaa.

Link to comment
Share on other sites

esim sellainen mustaturkoosi kimaltava paita! *____________* niin kaunis! plus muuta, kolmellakmypillä oon jo vaatteita haalinut nyt kun ostolakko loppui. :facepalm: 4 uutta takkia (oikeest...) ja pari muuta juttua. :LOL: mutta siis keskimääräinen hinta per asia ei paha. mut silti pitäis rajoittaa.

NELJÄ takkia :chuckle::eek: mutta ihanat asiat <3

kimaltava paita kuulostaa kyllä kauniilta, voit elvyttää muotsiblogsin :yesey:

tipaton tammikuu muilla, takiton tammikuu sulle?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...