Jump to content

Recommended Posts

Oikeasti miksei voisi roikkuakin, ei meilä ennenkään ollut parempaa sanottavaa :chuckle: mut niiin

kai on aika sen kolo-nostalgia-postauksen...niin

 

ja vanhoja kolojakaa ei ole enää ollenkaan :supersad:

 

no mut ennen oli sentään monta ihmistä joilla ei ollu paljon sanottavaa. :supersad::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

no mut ennen oli sentään monta ihmistä joilla ei ollu paljon sanottavaa. :supersad::chuckle:

 

Noh niinpä paskaa on kivempi jauhaa porukassa, kun jokaisella on vuorollaan jotain annettavaa :yesey:

 

kinkkulaakin selaisn ja siitt on 3v tekisi mieli sellainen uusi peli ihan et näkisi kuka voittais mutta ei siinä äänestäis kettään :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Noh niinpä paskaa on kivempi jauhaa porukassa, kun jokaisella on vuorollaan jotain annettavaa :yesey:

 

kinkkulaakin selaisn ja siitt on 3v tekisi mieli sellainen uusi peli ihan et näkisi kuka voittais mutta ei siinä äänestäis kettään :LOL:

 

NOJOO NIINPÄ!!! :awesome: tehään oma äänestys! :chuckle: (joskus kävin lueskelemassa jotain niit ketjuja ja siis huhhuh :LOL: saa niin hyvän ja kypsän ja taspainoisen kuvan meistä. :yesey:)

Link to comment
Share on other sites

NOJOO NIINPÄ!!! :awesome: tehään oma äänestys! :chuckle: (joskus kävin lueskelemassa jotain niit ketjuja ja siis huhhuh :LOL: saa niin hyvän ja kypsän ja taspainoisen kuvan meistä. :yesey:)

joo ei kannata lukea sellaisia.. :chuckle:

Joo siis voihan sitä mut siis siinä varmaan äänestäisi tämä nelikko tässä sivulla :LOL: (ja siis ikä mitä missä mitä, tai siis niin :noey: ) :phu: jos tekisi sellaisen pienimuotoisemman...voisi ainakin jättää urheilijat välistä ...

voisi tulla erilaisempi top 3

Link to comment
Share on other sites

joo ei kannata lukea sellaisia.. :chuckle:

Joo siis voihan sitä mut siis siinä varmaan äänestäisi tämä nelikko tässä sivulla :LOL: (ja siis ikä mitä missä mitä, tai siis niin :noey: ) :phu: jos tekisi sellaisen pienimuotoisemman...voisi ainakin jättää urheilijat välistä ...

voisi tulla erilaisempi top 3

 

joo :chuckle:

mut ihan siis tieteellisessä tutkimusmielessä! :yesey: olisi oikein mielenkiintoista. ei mitään ranccaa eliminointia.

Link to comment
Share on other sites

joo :chuckle:

mut ihan siis tieteellisessä tutkimusmielessä! :yesey: olisi oikein mielenkiintoista. ei mitään ranccaa eliminointia.

 

JUST NIIN TIETEENNIMESSÄ, maailman täytyy saada tiettäää :yesey: Maailman on oikeus tietää!!!

Mutta angstissa liioittelin eihän siitä kuin 2 vuotta ole...

en ole ihan varma mikä noista ketjuista on pahin!

Link to comment
Share on other sites

tää sivun loppu on kyl kaunis.

onko kaikkiin science for girlssss juttuihin värvätty Brian Cox...miks tää ärsyttää mua :noey:

mut hei jos ette tajunneet niin tytötkään ei van tykkää meikeistä ja ihmissuhteita ja kaikkea. Ja ainakin jos laittaa jonkin Coxin jotain selittämään niin sit.

:LOL:

 

ja glittermies voisi olla meidän uuden äänestksen joku osa jotain ...:yesey:

Link to comment
Share on other sites

voidaan tehä joku tiedekategoria. :yesey:

 

 

http://static.fjcdn.com/pictures/Nikola+Tesla.+I+think+it+s+funny+but+if+you+re+upset_d5cea5_3741427.jpg

 

 

jjjoo. :facepalm:

 

-----

 

IN OTHER NEWS, koloedustus päätyi musefilmiin! :awesome: anteexi spoilasin sen nyt kaikilta. ei sentään mitenkään tunnistettavasti ja zuumatusti varsinkaan jos ei tiedä mihin kohtaan katsoo. :yesey:

 

:chuckle:

 

Jee koloedustus, rintamiehet! :awesome: Minkälainen se muuten oli, kannattaako siitä maxaa kakskymppiä? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

Jee koloedustus, rintamiehet! :awesome: Minkälainen se muuten oli, kannattaako siitä maxaa kakskymppiä? :awesome:

 

no jos on rahaa kun roskaa niin mikäjottei, omassa tilanteessani olisin saattanu käyttää ne 14 puntaa paremminkin. :erm: mut ehkä siksi että jo näin sen keikan, en tiiä? plus että se setlisti oli aikamoinen yawnfest kuitenkin. :noey: MINUN MIELESTÄ ehkä kököin noista kaikista, jopa haarppia tylsempi ja mää en jotenki siitäkään oo koskaan syttyny.

olihan tietty hienoja jotain missä koko yleisö hyppii plug in babya jne mut ööh en tiiä.

olkaatten hyvä tästä oikein informatiivisesta vastauksesta. :yesey:

(mut ehkä oon vaan pettynyt kun mun charles ei näkynyt kun puol sekunttia parissa kohtaa. :phu: lol)

Link to comment
Share on other sites

no jos on rahaa kun roskaa niin mikäjottei, omassa tilanteessani olisin saattanu käyttää ne 14 puntaa paremminkin. :erm: mut ehkä siksi että jo näin sen keikan, en tiiä? plus että se setlisti oli aikamoinen yawnfest kuitenkin. :noey: MINUN MIELESTÄ ehkä kököin noista kaikista, jopa haarppia tylsempi ja mää en jotenki siitäkään oo koskaan syttyny.

olihan tietty hienoja jotain missä koko yleisö hyppii plug in babya jne mut ööh en tiiä.

olkaatten hyvä tästä oikein informatiivisesta vastauksesta. :yesey:

(mut ehkä oon vaan pettynyt kun mun charles ei näkynyt kun puol sekunttia parissa kohtaa. :phu: lol)

 

Kiitos tiedosta! Pitää kattoo nyt mutta että tekis kyllä silti vähän mieli! :happy:

Link to comment
Share on other sites

^Voi nyt että :happy: vaikka tässä just et möh Muse, mutta niin kyl tuollainen silti <3 saisko tuollaisen uudestaan, ollut kyllä hyvät hetket siinä! :yesey:

 

Ja voisiko joku kertoa mulle bimbolle, mistä ne Biffy liput oikein noudetaan huomenna :chuckle: .... Ja missä nähdään ihmiset? Toki voidaan jossain muuallakin sopia kun tässä tälleen

Link to comment
Share on other sites

no niinpä! :awesome::chuckle:

 

[media]

[media]

hih

 

Hyi että mua meinas jännittää kattoo tota, kikatutti, aww voi ei aawwawaawaw aawww ja vielä tuossa näkyy tuo sun sininen pää ja koko se tilanne voin nähdä missä se meidän kättä puristaa (tai sun kättä ja mun kahta sormee) ja voi ei mua nyt jotenki, hihihihi voi ei!!!!11 ASDASDASDasd

Link to comment
Share on other sites

Hyi että mua meinas jännittää kattoo tota, kikatutti, aww voi ei aawwawaawaw aawww ja vielä tuossa näkyy tuo sun sininen pää ja koko se tilanne voin nähdä missä se meidän kättä puristaa (tai sun kättä ja mun kahta sormee) ja voi ei mua nyt jotenki, hihihihi voi ei!!!!11 ASDASDASDasd

:chuckle: hhihhiiihi mää muistan kun katoin ton ekan kerran, olin vielä kaverin luona kylässä :LOL:

mut AI ETTÄ SENTÄÄN SITÄ HETKEÄ! :awesome: ja en vieläkää käsitä miten tossa kaikki tapahtuu niin nopeesti, musta tuntuu että mulla jotenkin vintti pimeni useaksi sekunniksi ton kättelyn jälkeen ja sit seuraava asia minkä muistan oli sun ilme :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: hhihhiiihi mää muistan kun katoin ton ekan kerran, olin vielä kaverin luona kylässä :LOL:

mut AI ETTÄ SENTÄÄN SITÄ HETKEÄ! :awesome: ja en vieläkää käsitä miten tossa kaikki tapahtuu niin nopeesti, musta tuntuu että mulla jotenkin vintti pimeni useaksi sekunniksi ton kättelyn jälkeen ja sit seuraava asia minkä muistan oli sun ilme :LOL:

 

 

Mikä ilme mulla on ollut : : : : : DDDD Mutta joo se oli kyl jännistä jännin hetki maailmassa ja se olo ku jalat ei kantanut (joo lol :facepalm:) ja ku tuli pluginbaby eikä voinut hyppiä eikä mitään ku oli vaan sellanen et voi paska. JA SE OLO ku näki et matti lähestyy ja sit kattoo meitä/sitä kylttiä/mitä nyt kattookaan (mä edelleenkin oon varma et meillä oli caztztekonztztakti) ja sit sen käsi lähenee ja sit vaan joo huitomista ja sit se vaan lähtee, mullakin on sellanen olo et se olis kestänyt niin paljon kauemmin! Ku muistan kaiken sen hien ja muun :LOL: :LOL: tai no sen pehmeyden!!! Nyt meni niin noloksi että laitan spoilereihin kyllä

 

Mut niin, vuosi. ja sen jälkeen tomppa körkki ja juttelut ja kaikki ja pesaron yö ja rekan tööttäyxet.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...