Jump to content

Recommended Posts

Näin Matt Bellamysta semieroottista unta. :yesey:

Mut se oli niin ihana ja kaunis!

 

Sen käsi oli taas ihan pehmeä ja mukava ja sanoin sille että oon kerran ennenki pitänyt sua kädestä kii, Pesarossa :yesey::facepalm::LOL::supersad:

 

 

Hei Sanna, huomenna Olafur! Missä nähdään ja monelta? Sulla on kai meidän liput : )

 

:LOL:

 

Ihan hullua, että se on nyt jo. Tai että aika on mennyt näin nopiaa.

Pitäiskö nähdä joskus kuuden nurkilla jossain, esim. asemalla? Seittemältähän se alkaa itse konsertti. Ja on! :happy:

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

 

Ihan hullua, että se on nyt jo. Tai että aika on mennyt näin nopiaa.

Pitäiskö nähdä joskus kuuden nurkilla jossain, esim. asemalla? Seittemältähän se alkaa itse konsertti. Ja on! :happy:

 

Enkö mä vastannut tähän? Mutta pitäiskö nähdä vaikka puoli seittemältä siinä Savoy-teatterin eessä? Mulla loppuu neljältä luennot ja sit pitää käydä kämpällä viemässä tavaroita ni ehtis sit paremmin. Jes! Ihana! Mua varmaan itkettää koko ajan.

Link to comment
Share on other sites

Enkö mä vastannut tähän? Mutta pitäiskö nähdä vaikka puoli seittemältä siinä Savoy-teatterin eessä? Mulla loppuu neljältä luennot ja sit pitää käydä kämpällä viemässä tavaroita ni ehtis sit paremmin. Jes! Ihana! Mua varmaan itkettää koko ajan.

 

Juu, sopiihan se! :happy:

Odotan ihan mielenkiinnolla olisiko tää jo sellainen konsertti, jossa mä pääsisin en-itke-keikoilla -vammastani eroon. Edellytykset on ainakin ihan hyvät :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Juu, sopiihan se! :happy:

Odotan ihan mielenkiinnolla olisiko tää jo sellainen konsertti, jossa mä pääsisin en-itke-keikoilla -vammastani eroon. Edellytykset on ainakin ihan hyvät :chuckle:

 

Joo, no nähdään siinä sitten :happy:

 

Ja haha joo, katotaan nyt miten käy. Riippuu tottakai omastakin mielentilasta, että miltä sitten tuntuu. Ja jännä mennä näin ensinnäkin istumakonserttiin ja sitten vielä kun en sitä kuitenkaan niin paljon oo kuunnellut, mutta oon ihan varma että siitä tulee tosi ihanaa. :happy:

 

Nähhään!

Link to comment
Share on other sites

Kaikkea sinä Liina :LOL: ja miksi Keke? mut joo ei haittaa.

 

Äh oispa Olafur ohjelmistossa tänään mullekn,mutta nah.

 

Mutta itkekää, nauttikaa ja kaikkea ihanaa musiikki-iloa.

 

Ja Sigur Roskin lauantaina, ja tekisi niin mieli. Jotenkin aattelin ettei sinne saisi enää lippuja ja kun en oikein kun on kaikkea tullut niin ole ostanut tällaisiin. Ehkä olen jossain ajatellut, ettie kokoajan voi keikalla olla. Mutta MIKSEI? ja kaikkea.

Link to comment
Share on other sites

minna muuten jos meinaat sinne AF keikalle niin meillä on assin kaa sit jotkut piippuhyllypaikat vaan :LOL: tietty jos on mahollista niin lähempänä kenttäpaikat jos on ja jos on rahaa ja niin mut tällähetkellä näin. (traagisintahan tässä on tietty et ei pääse näkemään owenia läheltä. :yesey::supersad::chuckle:)

 

se monty pythonin eka myi loppuun kai 43 sekunnissa ja kai ne muutkin meni aika äkkiä :eek: tai ainaki mitä kokeilin ettiä niitä halppislippuja niin ei saanu. ja jossain seatwavessa jo tonniviissataa. :noey: yms. hyi.

Link to comment
Share on other sites

Kaikkea sinä Liina :LOL: ja miksi Keke? mut joo ei haittaa.

 

Äh oispa Olafur ohjelmistossa tänään mullekn,mutta nah.

 

Mutta itkekää, nauttikaa ja kaikkea ihanaa musiikki-iloa.

 

Ja Sigur Roskin lauantaina, ja tekisi niin mieli. Jotenkin aattelin ettei sinne saisi enää lippuja ja kun en oikein kun on kaikkea tullut niin ole ostanut tällaisiin. Ehkä olen jossain ajatellut, ettie kokoajan voi keikalla olla. Mutta MIKSEI? ja kaikkea.

 

Noh mut nii Kekehän on niin kuuma ja aivan liian kauan aikaa siitä kun viimeksi kekeä on tänne postattu :chuckle:

 

Ja kiitos kiitos, kyllä varmasti! :happy:

 

Ja niin Sigur Ros, se olis ihanaa, mutta liput oli niin kalliita etten sitten kyllä raaski :supersad:

Link to comment
Share on other sites

minna muuten jos meinaat sinne AF keikalle niin meillä on assin kaa sit jotkut piippuhyllypaikat vaan :LOL: tietty jos on mahollista niin lähempänä kenttäpaikat jos on ja jos on rahaa ja niin mut tällähetkellä näin. (traagisintahan tässä on tietty et ei pääse näkemään owenia läheltä. :yesey::supersad::chuckle:)

 

se monty pythonin eka myi loppuun kai 43 sekunnissa ja kai ne muutkin meni aika äkkiä :eek: tai ainaki mitä kokeilin ettiä niitä halppislippuja niin ei saanu. ja jossain seatwavessa jo tonniviissataa. :noey: yms. hyi.

 

AI niin tulikonekin myytäväksi tänään, miksi hitossa muistin 29.pv? voi köh

vai onko siitä ollut joku presale? Onpi varmaan...mun täytyy ehkä kuitenkin miettiä asiaa koska tämäkin siihen, ettämiten se kesä oikeasti koostuu siitä. vaikka olisikin niin ihanaaaaaaaa

(ja on kyllä traagista, koska owen :'( :supersad: jne.)

 

ja oho 43 sek, selittänee siis ettei mun netillä päässyt minnekään ikinä. ja onpas hurjaa. Noh onneksi sitten kuitenkin oli emppu ostaas ne toiset silti

 

ja oho 1500.hyi ja ärsyy ja :noey: ja kaikkea

 

 

ja en osaa enää multiquotata mut Liinalle, joo totta boardia vaivaa Kekettömyys :yesey:

Link to comment
Share on other sites

AI niin tulikonekin myytäväksi tänään, miksi hitossa muistin 29.pv? voi köh

vai onko siitä ollut joku presale? Onpi varmaan...mun täytyy ehkä kuitenkin miettiä asiaa koska tämäkin siihen, ettämiten se kesä oikeasti koostuu siitä. vaikka olisikin niin ihanaaaaaaaa

(ja on kyllä traagista, koska owen :'( :supersad: jne.)

 

ja oho 43 sek, selittänee siis ettei mun netillä päässyt minnekään ikinä. ja onpas hurjaa. Noh onneksi sitten kuitenkin oli emppu ostaas ne toiset silti

 

ja oho 1500.hyi ja ärsyy ja :noey: ja kaikkea

 

 

ja en osaa enää multiquotata mut Liinalle, joo totta boardia vaivaa Kekettömyys :yesey:

joo tännään oli presale ilmeisesti ketkä oli ennakkotilannu sen levyn sillon.

 

hitto mää haluun QI yleisöksi, ens keväänä/kesänä kuvataan seuraava, ja mää just tajusin missä se studio on ja oon kävelly siitä monesti ohi :LOL: pitäs nyt vaan muistaa päivystää sitä sivua millon alkas tulla päivämääriä ja jotain että voi hakea niitä lippuja. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
saattaa sillä olla vähän ikävä. :yesey:

 

 

yritän täs järkätä huonetta uuteen uskoon ja käteen sattui Kirja ja aaaww meidän suomi-baltia-saksa kierros vuoden takaa! :happy::supersad: miksei elämä olle aina semmoista.

 

N'awww miksei voisi olla elämä kokoajan sellaista? Silloin oli niin mukava ja talvista ja KYLMÄ, ja kaikkea.

Kirjan jutut kyllä muutenkin <3

 

tänään olin katsomassa paulakoivuniemi-musikaalia ..melkein sama....:erm::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...