Jump to content

Recommended Posts

eiku jatkanki vielä noloja viestejä! :awesome:

 

 

 

postaan nyt jokapaikkaan muttaku ei elämä kun en kestä!!!!!!!!!!! matt ja chris kun lukee mun hienon THANK YOU FOR DEAD STAR minkä kiireessä rustasin lipun toiselle puolelle siinä sen pienen tauon aikana sassum.png

 

https://www.youtube.com/watch?v=mr0wN4e4MFc

0:46 ->

 

https://www.youtube.com/watch?v=bdfBAZiFNuo

0:18 ->

 

miten ihana chris kun se tolleen hymyilee ja mattikin mut chris!!! kun sillon näytti että sillä oli taas

semmonen hehheh lol-ilme mut ihana! :happy::'(:awesome::supersad: en pääse tästä nyt hetkeen yli.

 

sassum.png

 

aaaahihihihi!

 

 

 

 

 

joo terve.

 

 

Link to comment
Share on other sites

eiku jatkanki vielä noloja viestejä! :awesome:

 

 

 

postaan nyt jokapaikkaan muttaku ei elämä kun en kestä!!!!!!!!!!! matt ja chris kun lukee mun hienon THANK YOU FOR DEAD STAR minkä kiireessä rustasin lipun toiselle puolelle siinä sen pienen tauon aikana sassum.png

 

https://www.youtube.com/watch?v=mr0wN4e4MFc

0:46 ->

 

https://www.youtube.com/watch?v=bdfBAZiFNuo

0:18 ->

 

miten ihana chris kun se tolleen hymyilee ja mattikin mut chris!!! kun sillon näytti että sillä oli taas

semmonen hehheh lol-ilme mut ihana! :happy::'(:awesome::supersad: en pääse tästä nyt hetkeen yli.

 

sassum.png

 

aaaahihihihi!

 

 

 

 

 

joo terve.

 

 

kieltämättä on aika sydäntä särkevän ihana ilme siinä Chrisillä!!Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! .happy: ja niin ihana ja AWW!!

Link to comment
Share on other sites

voisin lopettaa noittenn videoitten kattelun musta tuntuu että mun pää on pehmenny jotenkin. :facepalm:

 

mut en tykkää tästä toisesta olosta nyt, vituttais hieman tulla kipeeksi taas glastoon. :erm:

 

 

MUTTA oli mulla ihan asiaakin, ketkä on ollu olympiastadionilla keikoilla niin kuin monta entrancea siellä on? onko lippuja lähetelty jo ja mitä niissä lukee? tuolla sanottiin että vaan yks entrance oisi mut häh?

ressaan jo nytte tästäkin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

hei kiitti kaikille onnitteluista! :happy:

 

MUTTA oli mulla ihan asiaakin, ketkä on ollu olympiastadionilla keikoilla niin kuin monta entrancea siellä on? onko lippuja lähetelty jo ja mitä niissä lukee? tuolla sanottiin että vaan yks entrance oisi mut häh?

ressaan jo nytte tästäkin. :yesey:

 

mun muistaakseni noissa lipuissa ei oo kyllä mitenkään eritelty mitään eri sisäänkäyntiä :erm: voin tarkistaa et mitä niis lukee sit ku pääsen kotiin ja vaan muistan tarkistaa asian

Link to comment
Share on other sites

Hei Hanski onnea kaikesta tollaisesta hienosta! :awesome::dance:

 

voisin lopettaa noittenn videoitten kattelun musta tuntuu että mun pää on pehmenny jotenkin. :facepalm:

 

mut en tykkää tästä toisesta olosta nyt, vituttais hieman tulla kipeeksi taas glastoon. :erm:

 

MUTTA oli mulla ihan asiaakin, ketkä on ollu olympiastadionilla keikoilla niin kuin monta entrancea siellä on? onko lippuja lähetelty jo ja mitä niissä lukee? tuolla sanottiin että vaan yks entrance oisi mut häh?

ressaan jo nytte tästäkin. :yesey:

 

Awww no toi Chrisin ilme oli kyllä niin ihananana, että en ihmettele :chuckle:

 

Muistaakseni ainakin U2:n keikalle oli vaan yks sisäänkäynti kentälle. Kannattaa tarkistaa Sofialta jos sulla on se fb:ssa kaverina, saattaisi muistaa vähän paremmin, kun se taisi sinne jonottaakin vähän pidemmän aikaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Hei Hanski onnea kaikesta tollaisesta hienosta! :awesome::dance:

 

 

 

Awww no toi Chrisin ilme oli kyllä niin ihananana, että en ihmettele :chuckle:

 

Muistaakseni ainakin U2:n keikalle oli vaan yks sisäänkäynti kentälle. Kannattaa tarkistaa Sofialta jos sulla on se fb:ssa kaverina, saattaisi muistaa vähän paremmin, kun se taisi sinne jonottaakin vähän pidemmän aikaa :chuckle:

 

hmm okei! eli sinne pitää mennä ihan juuttaan aikasin! :LOL: (koska lol PAKKO on päästä eturiviin eihän siitä muuten tule mittään ihanniinkun en ois tarpeeksi jo ollu MUTTAKUN! mulla on Suunnitelmia. :yesey:) toisaalta hyvä jos vähemmän ovia koska sit ei ainakaan 10 eri ovesta juokse porukkaa sisään niinku pariisissa ja lontoossa, ehkä jollain tasolla paremmat tsäänssit päästä eteen. :yesey: plus se barrier on niin iso et kyl nyt melkein 100 ensimmäistä pitäs siihen ainaki mahtuu.

 

niin ellei ne katkase sitä jonoa taas puolesta välistä tuntia ennen ovien aukeemista niinku kalsariniemessä. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Tuo hymy oijoijoijoi :chris:

 

Oliko kukaa ruissiin menossa? Meinasin että mun pitää nyt tuoreena turkulaisena alottaa perinne ja raahautua sinnekin.. Ne huoli mut talkoisiinki tämmösellä varotusajalla mut en kerkiä millää duunista ajoissa infoon, pitänee pulittaa lipusta siis.

Link to comment
Share on other sites

Tuo hymy oijoijoijoi :chris:

 

Oliko kukaa ruissiin menossa? Meinasin että mun pitää nyt tuoreena turkulaisena alottaa perinne ja raahautua sinnekin.. Ne huoli mut talkoisiinki tämmösellä varotusajalla mut en kerkiä millää duunista ajoissa infoon, pitänee pulittaa lipusta siis.

 

koska sä oot turkuun muuttanu? :eek: multa on jotenki ihan menny tää tieto ohi... eiku niin joo pääsiks sä sinne jotain opiskeleen?

Link to comment
Share on other sites

koska sä oot turkuun muuttanu? :eek: multa on jotenki ihan menny tää tieto ohi... eiku niin joo pääsiks sä sinne jotain opiskeleen?

:chuckle: Juuuu, siis enkkua mut huolittiin yliopistoon lukee jo ennen reissua, mut kämpän Turusta löysin tossa runsas viikko sitte. Ei siellä vielä oo ees sänkyä tai mitää..

 

Ja Raumalla tosin menee vielä suurin osa kesästä ko pitää töissä käydä, seuraavat neljä viikkoa ainakin 5.00-13-00, jee :facepalm:

 

Nyt ne pisti mulle sieltä talkoista työvuorot ja ne on täydelliset, voi höh. Eikä tietenkää ehtiny vastata tohon mun infokysymykseen...

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: Juuuu, siis enkkua mut huolittiin yliopistoon lukee jo ennen reissua, mut kämpän Turusta löysin tossa runsas viikko sitte. Ei siellä vielä oo ees sänkyä tai mitää..

 

Ja Raumalla tosin menee vielä suurin osa kesästä ko pitää töissä käydä, seuraavat neljä viikkoa ainakin 5.00-13-00, jee :facepalm:

 

Nyt ne pisti mulle sieltä talkoista työvuorot ja ne on täydelliset, voi höh. Eikä tietenkää ehtiny vastata tohon mun infokysymykseen...

 

hei onnee kämpästä! :awesome: millanen se on?

 

ja hyi kivat seuraavat neljä viikkoo :noey:

Link to comment
Share on other sites

 

En ole läheskään tarpeeksi innoissani täst mut... PERHANA ONHAN SE MEW enkä mä oo sitä ny NIIN monesti nähny ja onhan se vaan eeehana. :awesome: Jeeeeeeeeeeeee ny voi ostaa liput! Jos uskallan. :chuckle:

 

...Öhöm, mahtuuko jonnekin Helsinkiin yöksi...? Semisti myöhään kyselen mutku en oikeesti ollu varma lähöstäni ennen tätä, heh. Tokihan sitä yön pihallakin hilluu, jos ei vaa kylymä oo. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ohhoh! Jee mewille ku provinssissa jouduin missaa mut jösses french films :chuckle: oon vähä yli jo niistä. Varsinki provinssikeika jälkee koska a) ne ei soittan new zealandia b)MITEN on fyysisesti edes.mahdollista laulaa kaikki taustan kimiät uu-u-uuu-u kohdat nii juron näkösesti? Ei käsitä.

 

Marse essää karnivoolia oo miettiny? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

hei onnee kämpästä! :awesome: millanen se on?

 

ja hyi kivat seuraavat neljä viikkoo :noey:

 

Kaksio ni mulla hilluu siellä peräti yks kämppis, semne kiva valosa huone siis :awesome: vau mite yksityiskohtane kuvailu... ja eerikinkadulta ni ei ainakaa keskustaa tarvii kauheita matkoja vaellella.

Tärkeimmäks kriteeriks osottautu yllättäen sittenki hinta, vuokra 340e vesi mukana ko yksiöt tuppas olee sellasia 400+ :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ohhoh! Jee mewille ku provinssissa jouduin missaa mut jösses french films :chuckle: oon vähä yli jo niistä. Varsinki provinssikeika jälkee koska a) ne ei soittan new zealandia b)MITEN on fyysisesti edes.mahdollista laulaa kaikki taustan kimiät uu-u-uuu-u kohdat nii juron näkösesti? Ei käsitä.

 

MITÄ ei vai?! Noooooooou, paree ois soittaa tuolla :phu:

 

Öhöm niin ja marse ja muutkin, jos on yöpaikkaa vailla niin mun luokse Espooseen saa kyllä tulla jos vaan jaksaa matkustella puol tuntia junassa yöllä ja maksaa seutulipusta :yesey: Se kämppä nyt vaan tosiaan on keskellä korpea ja lisäksi erittäin karu, koska mulla ei oo tällä hetkellä varaa sisustaa sitä sitten yhtään :chuckle:

Tosin jos siinä keikan jälkeen jossain porukalla hengaillaan niinniin en nyt tiiä kuinka myöhään tai aikaisin sitä sitten pääsee kämpille asti :LOL: mut ei nyt ainakaan tarvii taivasalla yöpyä

Link to comment
Share on other sites

Jee Mew <3<3<3 AWWwwwwwwwwwwwww! :dance:

 

Ei mullakaan oo yöpaikkaa Helsingissä, en oo ees miettinyt koko asiaa! Mulla on siinä edellisinä päivinä tulossa korealainen kaveri käymään, varmaan hengaan Helsingissä siis jo siinä ennen keikkaa. Pitää siis miettiä tätäkin!

 

Ja ni mä nyt vielä en kestä jos ja kun nään Jonaksen toisen kerran tänäkesänä ihan kohta pian<3

Link to comment
Share on other sites

hei kaiffarit hei miitataanko myö jossain vaiheessa ennen/jälkeen keikkaa? tuleeks kaikki jonottelemaan? mää tuun pe helsinkii jossain vaiheessa ja sunnuntaina lähen vasta iltalennolla joskus 11 aikaan vai millon se oli, ois kiva joku kollektiivinen joku!

Link to comment
Share on other sites

Marse essää karnivoolia oo miettiny? :shifty:

Eeeenpä oikeestaan, en mä missään vaiheessa alkanu sitä kuunnella niin kovasti, vaik taisinki tykätä siitä vähästä mitä joskus kuulin..?

 

Öhöm niin ja marse ja muutkin, jos on yöpaikkaa vailla niin mun luokse Espooseen saa kyllä tulla jos vaan jaksaa matkustella puol tuntia junassa yöllä ja maksaa seutulipusta :yesey: Se kämppä nyt vaan tosiaan on keskellä korpea ja lisäksi erittäin karu, koska mulla ei oo tällä hetkellä varaa sisustaa sitä sitten yhtään :chuckle:

Tosin jos siinä keikan jälkeen jossain porukalla hengaillaan niinniin en nyt tiiä kuinka myöhään tai aikaisin sitä sitten pääsee kämpille asti :LOL: mut ei nyt ainakaan tarvii taivasalla yöpyä

Ooooo oikein hyvin käy! :awesome: Kiitoksia kovasti!

 

hei kaiffarit hei miitataanko myö jossain vaiheessa ennen/jälkeen keikkaa? tuleeks kaikki jonottelemaan? mää tuun pe helsinkii jossain vaiheessa ja sunnuntaina lähen vasta iltalennolla joskus 11 aikaan vai millon se oli, ois kiva joku kollektiivinen joku!

 

Kyllä mä ainaki haluun kaikki nähä, ku pitkästä aikaa on mahollisuus. :awesome: Jonottamista tuskin jaksan harrastaa kun ei oo kauheen eteen tarvetta päästä... Jonkunnäkööset etkot ja jatkot pitää kyl olla! :LOL:

 

 

NIIN JOO, on pitäny tätä jo useemman kerran tulla sanomaan: aattelin lahjottaa sen meidän Bliss pl0x -lakanan jollekki halukkaalle. Ihania muistoja siihen tietysti liittyy ja mielelläni sitä seinälläni pidän, mut kelasin et on ehkä kumminkin kivempaa jos se on jollakin joka vielä Musea tosissaan fanittaa. :yesey: Et juuuuu, otan sen Helsinkiin matkaan niin joku sen sit saa viedä mukanaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...