Jump to content

Recommended Posts

ota se mikä vaihtaa väriä????? :awesome:

 

ps käy kinkussa ottamassa kantaa venetsia-asiaan. :yesey:

 

Mietin että otan josnvaan mahtuu, tarviin joka tapauksessa varmaan ruumalaukun kun pitää makuupussi painottaa.

 

Sori olen unojtakutnsirllä käydä käypä kathoo

Link to comment
Share on other sites

aaaaahhh tost videost tulee ehkä paras :chuckle: plus haluun ton mattin asukokonaisuuden. :shifty:

 

Mietin että otan josnvaan mahtuu, tarviin joka tapauksessa varmaan ruumalaukun kun pitää makuupussi painottaa.

 

Sori olen unojtakutnsirllä käydä käypä kathoo

 

HEI miten muuten meinaat ton laukkuasian kanssa yleensä, sitä vaan että roomaankinkokö meet sit ruumalaukulla`? kun kai sun pitää kaikki ottaa mukaan sit täältä lähtiessä kun etkö mee berliinist suoraan kotiin?

//plus sitten voi ottaa isommankin aurinkorasvaputelin mukaan??? :awesome:

ja voisi taas pitää sellaisen SuunniteluHetken täsä joskus jos oot vapaalla! puukattinko me jo junia, eikai?

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

aaaaahhh tost videost tulee ehkä paras :chuckle: plus haluun ton mattin asukokonaisuuden. :shifty:

 

 

 

HEI miten muuten meinaat ton laukkuasian kanssa yleensä, sitä vaan että roomaankinkokö meet sit ruumalaukulla`? kun kai sun pitää kaikki ottaa mukaan sit täältä lähtiessä kun etkö mee berliinist suoraan kotiin?

//plus sitten voi ottaa isommankin aurinkorasvaputelin mukaan??? :awesome:

ja voisi taas pitää sellaisen SuunniteluHetken täsä joskus jos oot vapaalla! puukattinko me jo junia, eikai?

 

Se video näyttää kyllä hyvältä. :awesome:

 

JOO kai mun on pakko, tai meinasin jos siskolle jättäisn, mutta milloin sieltä sit hakisin. nii ehkäpä. mut se lon-rom lento, niin en siihen vielä ole ruumalaukkua maksanut.

mutta eli luultavasti joo otan ruumalaukun tai siis isomman rinkan/repun, mutta ei ne makuupusseineen jne käsimatkatavaroihin mee. ja jees totta aurinkorasvapointsi.

 

ja tarvii joo sen suunnitteluhetken. noh iltasin on aikaa viikolla to-su olen varmaan huonosti netin tavoitettavissa ja sit on päivystys ja vappu. mutta pitäisi yrittää täs.

kävin siel kinkussa nyt sit kuiteskkiii

Link to comment
Share on other sites

ai että liina muistakko szigetissä meidän hienon messageboard-lakanakuvan ja ne random pojat kun tuli siihen kanssa :LOL: (ja kun chris hymyili) (ja bolognassa ja pesarossa) (ja vielä siinä lopussa!)

 

oon ihan 2010-tunnelmissa nyt sattuneista syistä.

Link to comment
Share on other sites

en eka tajunnu mitä toi biebermania nyt oli mut sit aattelin ehkä sillä oli suomessa keikka ja oli pakko sit kattoa hesarin sivulta pari videoo ja en tiiä mikä oli järkyttävämpää, ne tytöt vai marco bjurströmin uutisankkurius. :LOL::eek: plus mikä/miksi on se robin??? :LOL: täytyykö kaikissa maissa olla joku 100% piiperikopio?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hellou!! Eilen Brucen keikka ja oikiasti!!! Pomo on jotain 63vee ja vetää niin maan pilkulleen täysillä, ei tainnut pidempää taukoa pitää olleskaan ja hitto 27 biisiä :D

 

En tietenkään vertæa museen :LOL:

 

Mutta yleisöstä on ihan pakko sanoa. Kentällä näytti olevan ihan mahtava meininki, ei siellä paljon ihmiset seisoskelleet. Yleisössä nyt oli perus finnish way, istutaan aloillaan (ei oikein uskaltanut seistä). Mutta sitten yhdessä biisissä bändi lähes pakotti, niin sit vapautu tunnelma.

 

Löysin selityksen seisojien hyvään meininkiin Brucen suomal. fanien messageboardilta, siellä oli ihan ohjeet, että miten käyttäydytään! Ne ois hyvät muillekin keikoille, suomeksi ja venäjäksi ;)

Link to comment
Share on other sites

oohh kuulostaa hyvältä! :awesome: uskon et bruce vois olla aikamoinen livenä, en oo niin hirveesti tutustunu mut on sillä pari ihan hyvää kappaletta. :yesey: mut kyl tollanen kokemusjuttu aina, ootan esmes rollareita aikapaljon glastossa! :awesome: SIKÄLI kun ollaan menossa, tulis ne vuorot jo! :facepalm:

 

mut nii vois muse ottaa oppia tollasista eikä jostain u2, ainaki setlistimielessä. :chuckle:

vähä jänskättää kyl kahen viikon päästä alkaaaa! :dance:

Link to comment
Share on other sites

oohh kuulostaa hyvältä! :awesome: uskon et bruce vois olla aikamoinen livenä, en oo niin hirveesti tutustunu mut on sillä pari ihan hyvää kappaletta. :yesey: mut kyl tollanen kokemusjuttu aina, ootan esmes rollareita aikapaljon glastossa! :awesome: SIKÄLI kun ollaan menossa, tulis ne vuorot jo! :facepalm:

 

mut nii vois muse ottaa oppia tollasista eikä jostain u2, ainaki setlistimielessä. :chuckle:

vähä jänskättää kyl kahen viikon päästä alkaaaa! :dance:

 

en minäkään oo oikeastaan koskaan kuunnellut-kuunnellut, mutta ostettiin matkalta kokoelmalevy ja sieltähän tunnisti kappaleita ja onhan ne hyviä :yesey: Ja varsinkin nyt ajattelee sitte tietty iha eri tavalla.

 

Meninkin jo uhoamaan, että ennen ku kuolen- listalle vois laittaa pomon keikan eturivin, mutta sitte kuulin, että yksikin nainen oli hengannu VIIKON sielä parkkialueella.. että ehkä jätän sen eturivin niille hc-faneille. Vaikka oli kyllä välillä katsomossa vähän ulkopuolinen olo kun niillä oli niin kiihkeetä sielä :chuckle:

 

Ja rollarit! Pakko kai nyt kaivaa niitä biisejä jostain, ettei oo ihan ummikko siel LOL:

 

ja mä en ymmärrä, että miksei niitä musen jonotuksia voi organisoida kun tuollakin oli niin hienot systeemit (numerot ja rannekkeet), ei kai se nyt NIIIIN iso homma olis ja siinä palkittais niitä tru fanittajia, eikä niitä röyhkeitä :ninja:

Link to comment
Share on other sites

en minäkään oo oikeastaan koskaan kuunnellut-kuunnellut, mutta ostettiin matkalta kokoelmalevy ja sieltähän tunnisti kappaleita ja onhan ne hyviä :yesey: Ja varsinkin nyt ajattelee sitte tietty iha eri tavalla.

 

Meninkin jo uhoamaan, että ennen ku kuolen- listalle vois laittaa pomon keikan eturivin, mutta sitte kuulin, että yksikin nainen oli hengannu VIIKON sielä parkkialueella.. että ehkä jätän sen eturivin niille hc-faneille. Vaikka oli kyllä välillä katsomossa vähän ulkopuolinen olo kun niillä oli niin kiihkeetä sielä :chuckle:

 

Ja rollarit! Pakko kai nyt kaivaa niitä biisejä jostain, ettei oo ihan ummikko siel LOL:

 

ja mä en ymmärrä, että miksei niitä musen jonotuksia voi organisoida kun tuollakin oli niin hienot systeemit (numerot ja rannekkeet), ei kai se nyt NIIIIN iso homma olis ja siinä palkittais niitä tru fanittajia, eikä niitä röyhkeitä :ninja:

 

kyl musella pelittää numeroinnit ainaki niin pitkälle kuhan se hulllu australian täti on jonossa. :chuckle: mut miten tuolla, oliko se siis jossain areenalla?

mua vähän peloittaa noi stadionkeikat kun kesä ja kaikki tulee moneksi yöksi jonottamaan ja miljoona sisäänkäyntiä ja sit on ne etuilijat aina kuitenkin. :facepalm: mut onneks venäläiset ja ranskalaiset on vähän jakautunu pohjoisemmille ja eteläisemmille keikoille, ois kyl NIIIN mielenkiintosta nähä miten ne ottais yhteen, kuka etuilis ketäkin. :LOL: ja miten ne diilais sen asian kanssa. ei siis mitään ketään vastaan mutta ihan vaan kokemuksen pohjalta ketkä on pahimmat...

ai että kyl hieman kyrpi shepherds bushissa kun se ranskan porukka siinä osa nyt oli ollu aamusta asti mut osa tuli millon huvitti sekin yks tyttö jokus iltapäivällä vasta ja eturiviinhän se meni. :noey: ja sit kun järkkärilläkin oli niitten kans ongelma niin vedetään sit se ei puhuta kieltä-kortti... onneksi se ei päästäny niitä osaa sit ohi kuitenkaan. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mietin tässä kesää, stadionia ja ehkä omppua ko köh? en tiedä kyllä itsekään, että miten ja mihin aikaan ja pöh, mutta oli joku tuollainen s-posti tullut että allennusta sais, jos 24.5. mennessä varaisi

Link to comment
Share on other sites

haluisin niin johonki kimppamajotukseen mut ei mulla taida olla rahaa :supersad: kun yks kaveri jo ainakin sano et mahdollisesti voisin olla sen luona.

 

 

HEI MINNA MUUTEN voisin maksaa sulle niit junia kun on nyt hetkellisesti rahaa! :chuckle: tuliko niistä hostellien depositeistä paljo?

 

plus, kenellä oli mun helsingin lippu??? en ite muista ostaneeni? onko niitä lähetelty ees vielä?

Link to comment
Share on other sites

mulla on ulpu sun ja minnan liput!

 

mun luo voi kyllä myös tulla yöks ainaki kolme ihmistä. Mulla on kahden hengen ilmapatja (ei mikään maailman mukavin mut kyllä siinä ehkä pystyy nukkumaan :LOL:) ja mun oma sänky on levee eli siinä mahtuu mun lisäks yks nukkumaan. Ja lisäks on muuten myös sohva, joka ei oo mikään vuodesohva mut ehkä siinäkin voi yön nukkua :chuckle: MUTTA en oo vielä yhtään varma ton viikonlopun ohjelmasta tai en tiiä yhtään et pitääks mun olla tolloin töissä joten vähä epävarmaa vielä tää yöpymisjuttu :erm: toivon nyt vaan ettei tolloin keikkailtana oo mitään pakollisia työjuttuja että pääsen keikalle! :eek:

Link to comment
Share on other sites

haluisin niin johonki kimppamajotukseen mut ei mulla taida olla rahaa :supersad: kun yks kaveri jo ainakin sano et mahdollisesti voisin olla sen luona.

 

 

HEI MINNA MUUTEN voisin maksaa sulle niit junia kun on nyt hetkellisesti rahaa! :chuckle: tuliko niistä hostellien depositeistä paljo?

 

plus, kenellä oli mun helsingin lippu??? en ite muista ostaneeni? onko niitä lähetelty ees vielä?

 

Awww ei se mitään mutta hengausta sitten!

 

Niistä depositeista tuli 24, 55euroa ja junalipuista ja niistä yhteensä 139 euroa. Mutta ei oikeasti mikään hätäkiire maksamisen kanssa ollenkaan.

 

mulla on ulpu sun ja minnan liput!

 

mun luo voi kyllä myös tulla yöks ainaki kolme ihmistä. Mulla on kahden hengen ilmapatja (ei mikään maailman mukavin mut kyllä siinä ehkä pystyy nukkumaan :LOL:) ja mun oma sänky on levee eli siinä mahtuu mun lisäks yks nukkumaan. Ja lisäks on muuten myös sohva, joka ei oo mikään vuodesohva mut ehkä siinäkin voi yön nukkua :chuckle: MUTTA en oo vielä yhtään varma ton viikonlopun ohjelmasta tai en tiiä yhtään et pitääks mun olla tolloin töissä joten vähä epävarmaa vielä tää yöpymisjuttu :erm: toivon nyt vaan ettei tolloin keikkailtana oo mitään pakollisia työjuttuja että pääsen keikalle! :eek:

Mä jotenkin olen unohtanut tämän kanssa, mutta jee, olenhan minä maksanut lipun...

 

Ja yöpaikka voisi olla jees, ihan vaan että olisi kiva et ihmisiä, mutta on ainakin PK-seudulla jotain ehkä majapaikan tarjoavia ystäviäkin, mutta ehtii näitä vielä suunnitella... :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mulla on ulpu sun ja minnan liput!

 

mun luo voi kyllä myös tulla yöks ainaki kolme ihmistä. Mulla on kahden hengen ilmapatja (ei mikään maailman mukavin mut kyllä siinä ehkä pystyy nukkumaan :LOL:) ja mun oma sänky on levee eli siinä mahtuu mun lisäks yks nukkumaan. Ja lisäks on muuten myös sohva, joka ei oo mikään vuodesohva mut ehkä siinäkin voi yön nukkua :chuckle: MUTTA en oo vielä yhtään varma ton viikonlopun ohjelmasta tai en tiiä yhtään et pitääks mun olla tolloin töissä joten vähä epävarmaa vielä tää yöpymisjuttu :erm: toivon nyt vaan ettei tolloin keikkailtana oo mitään pakollisia työjuttuja että pääsen keikalle! :eek:

ooh toi vois olla kyl kätevää! :awesome: jos siis et oo töissä tms. mut eikai ne nyt sua voi sillon töihin laittaa?? :eek: jos pyydät kivasti jo nyt vapaata. :chuckle:

 

Awww ei se mitään mutta hengausta sitten!

 

Niistä depositeista tuli 24, 55euroa ja junalipuista ja niistä yhteensä 139 euroa. Mutta ei oikeasti mikään hätäkiire maksamisen kanssa ollenkaan.

 

oolrait! :yesey: voin kyl ainaki osan maksaa, mielummin yritän saaha mahollisimman paljon alta pois ettei jää roikkumaan jonnekkin ja sitte unohan.

 

AINIIN ethä sää vielä huomenna ollu tulossa?? :LOL: pitäis puhdistaa esmes tää huone pölyvuoren alta ja olen sitäki tässä vain siirtäny ja siirtäny. :LOL:

 

 

 

PLUS miten hyvältä näyttää musen lava!!! :awesome: ei liikaa mitään härpäkkeitä (ainakaan toistaseks) ja kun on iso catwalkki niin on myös paljon eturivitilaa. :chuckle:

VIIKON PÄÄSTÄ AIJJAI!!!!!! :dance:

Link to comment
Share on other sites

 

Mä jotenkin olen unohtanut tämän kanssa, mutta jee, olenhan minä maksanut lipun...

 

Ja yöpaikka voisi olla jees, ihan vaan että olisi kiva et ihmisiä, mutta on ainakin PK-seudulla jotain ehkä majapaikan tarjoavia ystäviäkin, mutta ehtii näitä vielä suunnitella... :yesey:

 

kyllä oot maksanu lipun :yesey:

 

ooh toi vois olla kyl kätevää! :awesome: jos siis et oo töissä tms. mut eikai ne nyt sua voi sillon töihin laittaa?? :eek: jos pyydät kivasti jo nyt vapaata. :chuckle:

 

saan tuolta kyllä todella helposti vapaata ja mun mielestä tolloin ei oo ees mitään suurta keikkaa joten enköhän oo tolloin vapaalla :yesey:

Link to comment
Share on other sites

kyllä oot maksanu lipun :yesey:

 

 

 

saan tuolta kyllä todella helposti vapaata ja mun mielestä tolloin ei oo ees mitään suurta keikkaa joten enköhän oo tolloin vapaalla :yesey:

 

hei oonko mää maksanu :eek: en muista Yhtään näitä asioita.

 

ja hyvä jos saat! :awesome:

tota voisinkohan näin alustavasti varata jotain pientä nurkkaa teiltäpäin. :ninja: jos en pääse toisaalle. ja kivempi oisi jos voisi yhtämatkaa sieltä keikalta tulla takaisin ettei eksy tms! (vaikka tässä olevinaan suurkaupugissa asun niin helsingissä jotenki aina maalaistolloudun. :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

ooh toi vois olla kyl kätevää! :awesome: jos siis et oo töissä tms. mut eikai ne nyt sua voi sillon töihin laittaa?? :eek: jos pyydät kivasti jo nyt vapaata. :chuckle:

 

 

oolrait! :yesey: voin kyl ainaki osan maksaa, mielummin yritän saaha mahollisimman paljon alta pois ettei jää roikkumaan jonnekkin ja sitte unohan.

 

AINIIN ethä sää vielä huomenna ollu tulossa?? :LOL: pitäis puhdistaa esmes tää huone pölyvuoren alta ja olen sitäki tässä vain siirtäny ja siirtäny. :LOL:

 

 

 

PLUS miten hyvältä näyttää musen lava!!! :awesome: ei liikaa mitään härpäkkeitä (ainakaan toistaseks) ja kun on iso catwalkki niin on myös paljon eturivitilaa. :chuckle:

VIIKON PÄÄSTÄ AIJJAI!!!!!! :dance:

 

En ollut tosiaan eilen tulossa, kuten varmaan huomasit :chuckle: mut tänään tuun. Mun puhelin on hajoamispisteessä mut yritän soittaa/laittaa tekstaria. Mutta joskus iltapäivällä siellä ison repun kanssa :yesey:

jos btw soppii niin oon varmaan pe-la yön ja sitten sen su-ma yön

 

jee jee :awesome:

 

uuuh aah muse oisi jo mullakin keikkaa jo! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

En ollut tosiaan eilen tulossa, kuten varmaan huomasit :chuckle: mut tänään tuun. Mun puhelin on hajoamispisteessä mut yritän soittaa/laittaa tekstaria. Mutta joskus iltapäivällä siellä ison repun kanssa :yesey:

jos btw soppii niin oon varmaan pe-la yön ja sitten sen su-ma yön

 

jee jee :awesome:

 

uuuh aah muse oisi jo mullakin keikkaa jo! :awesome:

 

okei! koita joku viesti saada laitettuu ainaki viimestään kun oot täällä kun meillä ei edelleenkään toimi toi ovikello! :chuckle: tai no voihan tota ovee hakata. oon tässä varmaan kyl kotosalla. :yesey:

ja yöt passaa, mun pitää lauantaina lähtä puolenpäivän jälkeen _töihin_ (..ootan niin innolla tätä... :facepalm:) nii pääsetkö samalla ovenaukasulla sit kanssa lähtemään johonki?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...