Jump to content

Recommended Posts

Miksei Glastonburystä kuulu mitään?

Ja tajusin et se Berliinin keikka on sunnuntai, joten tarviin vielä maanantain vapaaksi, ja paskaaaaa heh, mutta eikö glastoon lähdetä torstaina vai miten se on, et keskiviikkona voi lentää? Noh ei kyl raiskilla ees ole ti lentoja. Mut äääh ahdistaa vähän nyt lomat, pienet tuskat mutta silti.

Link to comment
Share on other sites

Miksei Glastonburystä kuulu mitään?

Ja tajusin et se Berliinin keikka on sunnuntai, joten tarviin vielä maanantain vapaaksi, ja paskaaaaa heh, mutta eikö glastoon lähdetä torstaina vai miten se on, et keskiviikkona voi lentää? Noh ei kyl raiskilla ees ole ti lentoja. Mut äääh ahdistaa vähän nyt lomat, pienet tuskat mutta silti.

 

jaa-a :erm:

mut niin siis torstaina lähdetään jos saa ne samat shiftit.

Link to comment
Share on other sites

jaa-a :erm:

mut niin siis torstaina lähdetään jos saa ne samat shiftit.

 

Alright :..mut eiks viimeksi tähän mennessä olluttai sitten ei kun ainakin urputin huhtikuussa -11 ettei glastosta tullutkaan mitään, eli kai tässä sit ehtii vielä

Link to comment
Share on other sites

Tulinpas tänne pyörähtämään :shifty:

Joo_o, ei oo Glasto ilmoitellut itsestään, mutta en kyllä yhtään muista, että miten ne viimeks tuli ne ilmootukset. Ehkä se on vaan taas odottavan aika pitkä. Mielenkiintoisia spessuja pyörii myös esiintyjistä.. millonkahan niitä sitten varmistelevat.

 

Eiköhän se Fiona taas homman hoida himaan. In Fiona we trust.

 

Jokos ootte ostellu provinssiin lippuja? Mä taidan ostaa lipun perjantaille :yesey: ja sitte tietenkin kaikki menee ihan päällekkäin, mutta mew :awesome:

Link to comment
Share on other sites

AIJAIJ tekispä mieli vähän szigettiin ku blur ja editors!

 

jos ne sattuis jotenki kätevästi esmes viikonlopulle tms niin voisin mennä. :shifty: ja voisin olla mun siskon luona yötä hmmhmm. on vähä perinteeksi jo muodostunu olla mun synttäreiden aikaan budapestissä sitäpaitsi. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

tihihih :awesome: :awesome:

 

ja voi kolokolo :supersad: niin.

 

pitäisi ostaa ne provinssiliput,mutta kun ei siellä kiinnosta mikään paitsi perjantai, mut jos kuitenkin jotain julkaistaan ja öäääh sit harmittaa jos on van yhden päivän lippu ...hmmmmmh

 

kävelin tänään paikkoihi ku auto on lumipenkan alla ja takana ja keskellä.....ja mitä sitä turhaan niitä suojateiden kohtia aukaisemaan :erm: noh mutha

Link to comment
Share on other sites

tihihih :awesome: :awesome:

 

ja voi kolokolo :supersad: niin.

 

pitäisi ostaa ne provinssiliput,mutta kun ei siellä kiinnosta mikään paitsi perjantai, mut jos kuitenkin jotain julkaistaan ja öäääh sit harmittaa jos on van yhden päivän lippu ...hmmmmmh

 

kävelin tänään paikkoihi ku auto on lumipenkan alla ja takana ja keskellä.....ja mitä sitä turhaan niitä suojateiden kohtia aukaisemaan :erm: noh mutha

 

Niin munkin ja niin muakin mut niin joo en tiedä oikein mistään! Mut jos päätän tulla Provinssiin ni pääseekö sun kämpälle yöksi vai onko se jo ihan täynnä ihmisistä? :happy: Mä en nyt oikeesti yhtään varma oo en osaa ajatella nyt elämää noin pitkälle.

Link to comment
Share on other sites

Mä ainakin taidan provinssin hengata suosiolla koulumajotuksessa ku kerran oon töihin menossa :yesey: Vaikka olis kyllä siistiä jos kaikki mahuttais Minnalle :shifty:

 

Lennot Suomeen bookattu ja hyeeeee. Onks pakko jos ei haluu hei?

Link to comment
Share on other sites

Mitä meinaako Liina muuttaa Helsinkiin? Jeeeee :awesome:

 

Ja Hannalle tsemppiä! Eikös ainaki hoasin asukit vuokraa kesäksi niitä? Ja tori.fi on aina olemassa mut nekin kämpät on vähän mitä on

 

Mua peljättää, kun haluaisin saada nää kuviot elämässä selväksi niin tietäisin ruveta kattomaan sieltä kämppää ja irtisanoa nykyisen. Toisaalta kaverin kans on ollu puhetta yhteisen kämpän ettimisestä mut koska se sitten tapahtuisi... ja ilman töitä tai harjoittelupaikkaa ei oo mitään järkeä muuttaa yhtään mihinkään. Paitsi en halua Sjoelle, kun kuolen sinne vaan pystyyn :noey:

Link to comment
Share on other sites

Mitä meinaako Liina muuttaa Helsinkiin? Jeeeee :awesome:

 

Ja Hannalle tsemppiä! Eikös ainaki hoasin asukit vuokraa kesäksi niitä? Ja tori.fi on aina olemassa mut nekin kämpät on vähän mitä on

 

Mua peljättää, kun haluaisin saada nää kuviot elämässä selväksi niin tietäisin ruveta kattomaan sieltä kämppää ja irtisanoa nykyisen. Toisaalta kaverin kans on ollu puhetta yhteisen kämpän ettimisestä mut koska se sitten tapahtuisi... ja ilman töitä tai harjoittelupaikkaa ei oo mitään järkeä muuttaa yhtään mihinkään. Paitsi en halua Sjoelle, kun kuolen sinne vaan pystyyn :noey:

 

Joo no monet ihmiset vuokraa vasta kesäkuun eikä toukokuun alusta lähtien :/ laitoin kyllä myös hoasille hakemuksen mut en usko et saan niitten kautta ku niille hakee kuitenki niin moni ihminen... ja en haluis kämppää kuitenkaan mistään kovin kaukaa tai pitäis olla ainaki hyvät liikenneyhteydet myös yöllä koska mun pitää varmaan olla monilla keikoilla mukana avustamassa ni voi illat aina vähän venähtää pitkiks ni ei oo sit kovin kiva jos matka kämpälle kestää ihan liian kauan... miks tää on näin vaikeeta? ja sit mua ärsyttää ku täältä jkylästä on helsinkiin kuitenkin jonkin verran matkaa ja kiva lähtee kattomaan jotain yhtä kämppää helsinkiin asti ja jollei sitä sitten kuitenkaan ees saa :LOL:

 

etkö sä saanu sitä harjottelupaikkaa? :(

Link to comment
Share on other sites

Mitä meinaako Liina muuttaa Helsinkiin? Jeeeee :awesome:

 

No enmä tiedä, en mä oikein keksi mihin muuallekaan muuttaisin ja Helsinki on kiva. Kaikella todennäköisyydellä mä syksyllä sielläpäin oon mut en nyt jotenkaan osaa aatella vielä sinne asti. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

...en oo täälläkään käyny ikuisuuksiin ja ei mua varmaan kukaan edes muista niiltä ajoilta kun kävin, en oikeastaan koskaan ollu kauheen aktiivinen mutta uus yritys, eh?

 

En nyt lähiaikoinakaan aka tän vuoden puolella, koko joulukuunhan varsinki oli vaan musemusemusemusemuse koska Hartwall, oo ollu kauheen... suurissa fanituksissa? (osaan melkein suomea), mitä nyt joskus kuunnellu, mutta nyt kun Matt tweettas mulle keskiviikkona (...en oo vieläkään päässy sen yli bye) nii jotenki aktivioiduin ja nyt on viimeset pari päivää ollu kauheet Muse feelsit ja 133 päivää keikkaan ja asdfjdhgdjkshfdsk

 

idk idk oon ihan outsider teidän joukossa mutta hello?

Link to comment
Share on other sites

buuu savossapäin on ilmeisesti näkyny eeppisiä revontulia tänään. ja minen ikinä pääse ees näkemää sitä pyrstötähtee. :supersad:

 

Miksen mä ikinä näe revontulia tai mitään tähdenlentoparvia tai mitään muutakaan :'(

 

 

Ja koska olen huono boardin käyttäjä minäkin nykyään, niin

saa tulla kaikki yöksi Provinssin aikaan, kyllä mulla on lattiaa, aj sohva ja se patjakin. mutta miten ihmiset tykkää, mut saa ja oisi kiva jos tuutte =)

 

ja mitä te kaikki siellä Helsingissä...mä kans. haluan eteläsuomeen, en ehkä helsinkiin, ku en oiekin ymmärrä sitä kaupunkia..tai joku sisäänrakennettu turkulaisen antipatia sitä kohtaan :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

buuu savossapäin on ilmeisesti näkyny eeppisiä revontulia tänään. ja minen ikinä pääse ees näkemää sitä pyrstötähtee. :supersad:

 

Täällä oli kans mahtavia, ensin saunatakissa pihalla hytisin ja sit lähettiin iskän kaa oikeen ajelulle tuonne vähänmatkanpäähän pellonlaitaan ja yritettiin ottaa kuvia, hienon näköistä oli! Kun tähdet ja revontulet ja kuu ja kaikki.

 

edit, niin piti Minnalle vielä et jeee! :awesome: Mä vielä mietin ja katon tätä mut olispa kyl ihana.

Link to comment
Share on other sites

aaahh mun sieluun sattuu mulla on niin ikävä taivaalletuijjottelua. :supersad:

 

Mä kyl just tänään mietin et vaikka tuota talvea en voi sietääkään, ni kyllä yks juttu mikä on mieletöntä tässä kylmässä pohjolassa, on kirkkaat pakkasyöt ja tähdet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...