Jump to content

Recommended Posts

Haha no oon ainakin ite ruvennu joskus itkemään sitä kuunnellessa, kun oon miettiny kuinka ihanaa olisi jos joku laulaisi mulle noin. Aih, en ees huomannu. Johtui ehkä etten kerenny keskittymään sen kuvan kattomiseen :LOL:

 

tai ainakin ne oli kaikki ihan liikaa mukana follow me:ssä :chuckle::phu: olkoon miten onkin, mutta silti

voi awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :happy:

 

mä en tiedä mihin se mun heikko kohta perustuu, mutta siihen etten levyllä sitä oikein aluksi jaksanut niin nykyään se menettelee

 

(onko vähän surullista ettei kenelläkään oo nykyään enää mitäänsanottavaa paitsi nyt meillä tai siis meinaan ku on tällainen liveasia..niin)

Link to comment
Share on other sites

tai ainakin ne oli kaikki ihan liikaa mukana follow me:ssä :chuckle::phu: olkoon miten onkin, mutta silti

voi awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :happy:

 

mä en tiedä mihin se mun heikko kohta perustuu, mutta siihen etten levyllä sitä oikein aluksi jaksanut niin nykyään se menettelee

 

(onko vähän surullista ettei kenelläkään oo nykyään enää mitäänsanottavaa paitsi nyt meillä tai siis meinaan ku on tällainen liveasia..niin)

 

:chuckle:

 

No on :supersad: vaikka mun elämässä ei oikeasti tapahdu paljoakaan, mutta jotenkin tuntuu oudolta tulla tännekään mitään kirjoittelemaan. Varsinkaan kun ei ole mitään asiaa.

toisaalta Muse on se syy miksi ylipäätään on täällä niin kai se on ihan ymmärrettävää.

 

Mitä hele, pomppiko se pianon päällä? :LOL:taisin nähdä jotain omia harhoja

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

No on :supersad: vaikka mun elämässä ei oikeasti tapahdu paljoakaan, mutta jotenkin tuntuu oudolta tulla tännekään mitään kirjoittelemaan. Varsinkaan kun ei ole mitään asiaa.

toisaalta Muse on se syy miksi ylipäätään on täällä niin kai se on ihan ymmärrettävää.

 

Mitä hele, pomppiko se pianon päällä? :LOL:taisin nähdä jotain omia harhoja

Näköjään se tallustelee pianonsa päällä :LOL::happy: edit etkä nähnyt ku siinä se hyppis ja tallusteli, ja mua kikatutti :noey:

 

ja eiku sitä just et vaikka on musea niin miksei oo ketään missään elossa täällä :supersad: tai miksi olisi mut siis nostalgiaa, tällainen yöllä musen toljotus :happy:

Link to comment
Share on other sites

Näköjään se tallustelee pianonsa päällä :LOL::happy:

 

ja eiku sitä just et vaikka on musea niin miksei oo ketään missään elossa täällä :supersad: tai miksi olisi mut siis nostalgiaa, tällainen yöllä musen toljotus :happy:

 

Aa niin no joo! kaiketi ihmisillä on jotain perusarkea (?!)

 

voi kyllä olla, että tässä parin vuoden sisään tää paikka unohtuu ja jää :( mut toivottavasti ei yhteydenpito katkea täysin, en mä varmasti oisi tässä ilman teitä ihmisiä. Tai varsinkaan tehnyt puoliakaan niistä kivoista asioista, mitä tässä on tullut koettua :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Aa niin no joo! kaiketi ihmisillä on jotain perusarkea (?!)

 

voi kyllä olla, että tässä parin vuoden sisään tää paikka unohtuu ja jää :( mut toivottavasti ei yhteydenpito katkea täysin, en mä varmasti oisi tässä ilman teitä ihmisiä. Tai varsinkaan tehnyt puoliakaan niistä kivoista asioista, mitä tässä on tullut koettua :LOL:

 

noh niin varmaan kuoleekin hitaasti pois . Koska niin vaan käy, mutta

. Niin ei toivottavasti kokonaan kadota kaikki.

ja joo samat sanat niin paljon oisi asioita tekemättä. Mutta ei saa miettiä surullisia asioita :supersad:

 

Pib:happy:

 

edit ja kitaraansakin paiskoi :happy:

Link to comment
Share on other sites

noh niin varmaan kuoleekin hitaasti pois . Koska niin vaan käy, mutta

. Niin ei toivottavasti kokonaan kadota kaikki.

ja joo samat sanat niin paljon oisi asioita tekemättä. Mutta ei saa miettiä surullisia asioita :supersad:

 

Pib:happy:

 

No toivottavasti ei. Ainakin pitää aina kysellä onko porukka menossa samoille keikoille :awesome:

 

Haha, ihailen kyllä tuota tapaa että se kitara pitää saada säpäleiksi jos on jotain teknisiä ongelmia. Ja hajottaa bassorumpu samalla

Link to comment
Share on other sites

No toivottavasti ei. Ainakin pitää aina kysellä onko porukka menossa samoille keikoille :awesome:

 

Haha, ihailen kyllä tuota tapaa että se kitara pitää saada säpäleiksi jos on jotain teknisiä ongelmia. Ja hajottaa bassorumpu samalla

 

noh niinpä keikkaseuraa :happy: parasta.:yesey:

 

Ja lol sanopa muuta. rumpuparka.

 

Joo kohta voisi ollanukkumaan meno aika :chuckle:

ei starlightin takia, mut työpäivän :LOL:

 

edit minä en jaksa oottaa sinne heinakuulle :chuckle:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh niinpä keikkaseuraa :happy: parasta.:yesey:

 

Ja lol sanopa muuta. rumpuparka.

 

Joo kohta voisi ollanukkumaan meno aika :chuckle:

ei starlightin takia, mut työpäivän :LOL:

 

:yesey:

 

Awwww voi ei, toivottavasti ei ala työt kauhean aikaisin!

Menee kyllä kone kiinni tämän jälkeen, joten voisin toivottaa jo nyt öitä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

:yesey:

 

Awwww voi ei, toivottavasti ei ala työt kauhean aikaisin!

Menee kyllä kone kiinni tämän jälkeen, joten voisin toivottaa jo nyt öitä :kiss:

 

7.30 niinku joka aamu, voi sitä lähemmäs kahdeksaa venyttää mut silti...et jooh :chuckle: mut ei ees väsytä ku on nukkumisrytmit jotnekin pielessä

 

mut öitä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

7.30 niinku joka aamu, voi sitä lähemmäs kahdeksaa venyttää mut silti...et jooh :chuckle: mut ei ees väsytä ku on nukkumisrytmit jotnekin pielessä

 

mut öitä :kiss:

 

Voi eeeei :LOL:

 

awww Matt tuossa lopussa :happy: koskettelikohan se tyttöjäkin kun noin venytti kättään :awesome:

 

tää bändi on kyllä yks iso awww ja joo tuntuu etten osaa kirjoittaa mitään järjellistä. Mut ihanananaaa <3 ja nyt sinne nukkumaan!

Link to comment
Share on other sites

Voi eeeei :LOL:

 

awww Matt tuossa lopussa :happy: koskettelikohan se tyttöjäkin kun noin venytti kättään :awesome:

 

tää bändi on kyllä yks iso awww ja joo tuntuu etten osaa kirjoittaa mitään järjellistä. Mut ihanananaaa <3 ja nyt sinne nukkumaan!

 

NOH niin awwwwwww Matt ku vaan.ja siis mut siis awwww

munkin täytyy sanoa kans vaan iso awww ku en nyt pysty...aawwwww :happy:

 

nukkumaan indeed.

 

Oli varmaan tytöillä SIELLÄ KIVAAAAAAAAAAAAAAA toivottavasti ovat hengissä ja ruumiin ja sielun voimissa :happy:

Link to comment
Share on other sites

aaaaaah hhiihihihiii aaaa :awesome::dance::alsjdfjgjfdhkfggfj

ei taidettu näkyä kamerassa heli ehkä oli vähän lähempänä mahollisesti MUT!!!! SILTI AASJDFKJLGHJHDLGG :dance: DEAD STAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en nyt osaa koota ajatuxia mitenkään sen verran paremmin mut siis joo. joo.

 

PLUS!!! tietty cazecontacti chrisin kaa lopussa ja en tiedä hymyilikö, jonkun pienen ehkä. :chuckle: ja sen jälkeen se vilkutti sen perheelle :')) JA SE PUHUI!!! save men jälkeen sano thank you!!!! kuten varmaan ehkä videolta tuli ilmikin. :chuckle:

 

mut nii. ihan kiva.

Link to comment
Share on other sites

Airship hajoaa :'( :'( :'(

 

Joo näin kanssa, voi nyyh :'(

 

Ja moi ihmiset!

 

En kestä näitä mun musetuntemuksia just nyt, asaadisjgsahi eilinen oli ihan täydellinen :awesome: ja dead star ja hevosenpäädom ja kaikki hassut asiat ja eeppisyydet :awesome:

 

Ja heiluttelin Mattin kanssa sormia, olin vissiin viiminen jolle se kurotteli siinä lopussa ja sit se vaan virnisteli ja heiluteltiin sormenpäitä yhteen kun ei yletytty kätteleen kunnolla ja awww :3

 

Tää on just siitä hetkestä ja en kestä :LOL:

http://25.media.tumblr.com/8ae93e28821ee9b75538efa7e69a846d/tumblr_mihals1L2j1qbofv0o8_250.gif

Link to comment
Share on other sites

Joo näin kanssa, voi nyyh :'(

 

Ja moi ihmiset!

 

En kestä näitä mun musetuntemuksia just nyt, asaadisjgsahi eilinen oli ihan täydellinen :awesome: ja dead star ja hevosenpäädom ja kaikki hassut asiat ja eeppisyydet :awesome:

 

Ja heiluttelin Mattin kanssa sormia, olin vissiin viiminen jolle se kurotteli siinä lopussa ja sit se vaan virnisteli ja heiluteltiin sormenpäitä yhteen kun ei yletytty kätteleen kunnolla ja awww :3

 

Tää on just siitä hetkestä ja en kestä :LOL:

http://25.media.tumblr.com/8ae93e28821ee9b75538efa7e69a846d/tumblr_mihals1L2j1qbofv0o8_250.gif

moi moi voisin tännekin joskus kirjottaa enkä vaa ninjailla

aawwaaww :awesome::awesome:

katoin just Dead Starin (ja tyhmä netti ni en pysty ainakaa ny kattoo enempää) ja oi voi ihanaa ja muuta kaikkea ja nyt harmittaa ku en pääs kesäl keikalle mut ei se mitää koska Japanin matka :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Joo näin kanssa, voi nyyh :'(

 

Ja moi ihmiset!

 

En kestä näitä mun musetuntemuksia just nyt, asaadisjgsahi eilinen oli ihan täydellinen :awesome: ja dead star ja hevosenpäädom ja kaikki hassut asiat ja eeppisyydet :awesome:

 

Ja heiluttelin Mattin kanssa sormia, olin vissiin viiminen jolle se kurotteli siinä lopussa ja sit se vaan virnisteli ja heiluteltiin sormenpäitä yhteen kun ei yletytty kätteleen kunnolla ja awww :3

 

Tää on just siitä hetkestä ja en kestä :LOL:

http://25.media.tumblr.com/8ae93e28821ee9b75538efa7e69a846d/tumblr_mihals1L2j1qbofv0o8_250.gif

 

Aaaaaaawwwww ja toi gif on niin söpö :awesome::happy:

 

Ja awwwwww noi Mattin tweetit tubesta :chuckle:

 

(fanityttöilytuntemuksia, iik!)

Link to comment
Share on other sites

mulla on kovasti fanaattinen suhtautuminen myös tubeen ja varsinki jubilee line on kaikista läheisin ja kotoisin minulle henkilökohtaisesti en kestä nyt jottain :LOL::OL::LOL::LOdfg aAAAA :LOL:

 

ja kattelin tossa että mitä jos oisin tsekannut twitterin tossa ennenkö rupesin syömään oisin ehkä kerenny tonne noin :LOL: osumaan samaan junaan matin kans tai jotain en tiiäää äaaaaa :LOL:

 

en tiedä nyt anteeks.

Link to comment
Share on other sites

Minä en jotenkin kestä musea tällä hetkellä.... Liikaa sellaista <333-olotilaa, en nyt tiedä miksi .. Fanitytötytti ne tweetitkin niin että näytin varmaan pöljältä kun niitä jumppasalissa selasin. Voi aww.

 

 

Voikohan ne britsit jostain kathoo

Link to comment
Share on other sites

HEI MINNA mitä patrick soitti kerro kaikkea?! :awesome:

 

kaikkea!!! :D oli ihana. Tuntui jotenkin lyhyeltä.yhden biisin encore. Piti sellaisen 3 biisin mitä te haluatte kuulla siinä keskellä ja soitti ne. Ja sievät vaattet. Ja sellaista <3<3<3<3 :'( :supersad: oli kaikki. En nyt muuta tässä kännykällä jaksa naputtaa...mytta ihanaa oli. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...