Jump to content

Recommended Posts

no en tiedä siinä oli kolme tyyppiä ja ne teki jotain muistiinpanoja kokoajan :facepalm: eli varmaa tarkkaili mun paniikkijuttuja ja muuta. mut tosi kivoja oli se manageri ja se toinen (jolla oli niin jumalaisen väriset hiukset!!) ja kaiken suhteen tosi rentoja, minä taas sit en ollu ja tiettykin tuli se kysymys et kerro itsestäsi jotain ja lol osaanko sitä, sanoin kyl että heh on eka työhaastis kolmeen vuoteen, en tiedä mitä silläki yritin sitte pelastaa siinä. :rolleyes: tän viikon ne kuulemma haastattellee eli loppuviikost pitäs saada tietää? mut odotan minä hetkenä vaan et postiin kilahtaa sellanen että sori mut ei.

 

ja hirvee romaani taas. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Voi kun tulisi hyväksyvä viesti Ulpuskalle jostain :kiss:

 

Voi tämä kolo :supersad: surullista, jos en edes minä ole täällä käynyt mitään sanomassa päiviin :chuckle:

 

aina joskus tajuan ettei muitten ihmisten fanityttöilytaso ole ihan samaa luokkaa, kun sisko laittoi viestin että oli ollut 8 out 10 cats nauhoituksessa, niin mun eka kysymys oli et mitä niillä oli päällä :facepalm::noey: kylläsitäjoskusaikuiseksikin.

 

voisko joku tsimtsalabim taikoa kesän vaikka tähän niin oisi jotain tekemistä, viakka postissa tuli Patrick Wolfin keikalle liput, jonnekin parvekkeelle mut ihan sama. ensi viikolla jo :dance:

 

toiv. kolonaisilla nniillä entisilläkin :supersad: on kivaa noin yleisesti.. niih.

Link to comment
Share on other sites

Dizzee Rascal on just kova :yesey: BONKERSSS aka ainoo piisi jonka oikeesti tiiän. joo.

 

täällä on kivaa, oon majotusta ja ruokaa vastaa hostelli/motelli/resortilla töissä ja joka ilta ravintola-annos ja kaks ilmasta juomaa, juu-u terve

ja yleisesti liikaa viiniä koska malborough mikälie. ja viinifestarit ja ukulelekonsertti ja kaikki on kaunista

ja ilmesesti mun miestyyppi onki kaikkie odotuste vastasesti ruotsalaise fruittarit

onko fruittari vielä sana jota sopii käyttää? käytän silti.

 

mutta nii, oon Rahaton

ja edessä kallis kesä koska nick cave flowssa, soad jurassicissa, blur provinssissa ja mjyyyyyyyyyski vielä! eijei!

 

hyi en haluu miettiäkää kotiutumista, onneks on asioita joita odottaa

 

huoh ärsyttävintä yksin reissaamisessa on se ettei oo ketää kenen kanssa jakaa KAIKKI koska niiii paljo kaikkea pientä kerrottavaa ja niiii

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

mukava tällä tavalla vaan tänne purkaa kuulumisia, kaikkia kiinnosti varmaa mielettömästi :chuckle:

 

eteläsaari on aika muikea, varsinki länsirannikko

 

haluisko joku muuttaa mun kanssa jonneki syrjäselle farmille tänne ja elellä onnellisesti duo-erakkoina? kovasti hakusessa mulle vielä kiivimies ettei ikinä tarvitte lähteä :yesey: kaikki potentiaaliset paikalliset on joko semmosia limasia baarikärpäs(maori)miehiä, liian vanhoja, varattuja tai vaa käyttää crocseja. tai ei kenkiä lainkaa. en ymmärrä

Link to comment
Share on other sites

Dizzee Rascal on just kova :yesey: BONKERSSS aka ainoo piisi jonka oikeesti tiiän. joo.

 

täällä on kivaa, oon majotusta ja ruokaa vastaa hostelli/motelli/resortilla töissä ja joka ilta ravintola-annos ja kaks ilmasta juomaa, juu-u terve

ja yleisesti liikaa viiniä koska malborough mikälie. ja viinifestarit ja ukulelekonsertti ja kaikki on kaunista

ja ilmesesti mun miestyyppi onki kaikkie odotuste vastasesti ruotsalaise fruittarit

onko fruittari vielä sana jota sopii käyttää? käytän silti.

 

mutta nii, oon Rahaton

ja edessä kallis kesä koska nick cave flowssa, soad jurassicissa, blur provinssissa ja mjyyyyyyyyyski vielä! eijei!

 

hyi en haluu miettiäkää kotiutumista, onneks on asioita joita odottaa

 

huoh ärsyttävintä yksin reissaamisessa on se ettei oo ketää kenen kanssa jakaa KAIKKI koska niiii paljo kaikkea pientä kerrottavaa ja niiii

 

Hei hauska kuulla kuulumisia :yesey:

mmmmviintä ja :chuckle: sun miestyypillesi :chuckle:

ja mä en ehkä tiedosta fruittari sanaa mutta olen liian vanha :chuckle:

 

hei joos meet flow:hun saanko hengata sun perässä, kun en tiedä tuleeko kukaan munkaa niin ettei tartte yksin niitten kaikkien ...en käytä sitä sanaa...joukossa siellä olla :chuckle: koska ehkä vähän niin.

Ja provinssi :awesome:

ja muutkin kaikki :awesome:

 

awwwww ja kuulostaa muutenkin ihanalta kaikki, ja arvostan tota crocsien mainintaa tuossa toisessa viestissä, on hyvä excluusio -kriteeri se...mut awww oisipa varmaan kiva (sielläkin) käydä joskus. :happy:

 

 

 

:happy: olen toivottoman laiska. ei kukaan haluaisi tulla siivoomaan mun sotkuja :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

kuka sellaisen hihitys/virneilyn aiheutti :chuckle: ja saa olla nolo

 

ja jeeeeeeeeeee onnea haastatteluun!! :happy:

 

 

 

Lol, ihanaa ku vastaan niin ajoissa

 

 

 

Ahem. No jos sua tarpeeksi kiinnostaa niin saatat nähdä sen mun twitteristä. Kaiketi? :chuckle:

 

ja awwwww se toimisto ja ne ihmiset, ei varmaan ikinä oo ollu noin kivaa haastattelutilanteessa :awesome: ja mä arvostin eräitä asioita mitä siellä seinillä ja ihmisten tavaroissa oli, mutta en nyt viitsi niistä sen enempää mainostaa täällä :chuckle:

 

 

 

Dizzee Rascal on just kova :yesey: BONKERSSS aka ainoo piisi jonka oikeesti tiiän. joo.

 

täällä on kivaa, oon majotusta ja ruokaa vastaa hostelli/motelli/resortilla töissä ja joka ilta ravintola-annos ja kaks ilmasta juomaa, juu-u terve

ja yleisesti liikaa viiniä koska malborough mikälie. ja viinifestarit ja ukulelekonsertti ja kaikki on kaunista

ja ilmesesti mun miestyyppi onki kaikkie odotuste vastasesti ruotsalaise fruittarit

onko fruittari vielä sana jota sopii käyttää? käytän silti.

 

mutta nii, oon Rahaton

ja edessä kallis kesä koska nick cave flowssa, soad jurassicissa, blur provinssissa ja mjyyyyyyyyyski vielä! eijei!

 

hyi en haluu miettiäkää kotiutumista, onneks on asioita joita odottaa

 

huoh ärsyttävintä yksin reissaamisessa on se ettei oo ketää kenen kanssa jakaa KAIKKI koska niiii paljo kaikkea pientä kerrottavaa ja niiii

 

Awwwwwwww kaikkeen :LOL:

 

Ja fruittarit! :awesome: ne oli ainakin mun miesihanne jossain vaiheessa :LOL: ei nyt enää niinkään, mutta jjoo sellaista kaikkea löytyy kyllä hämärästä menneisyydestä

 

Ja mää oisin niin valmis muuttamaan sinne!

Link to comment
Share on other sites

Lol, ihanaa ku vastaan niin ajoissa

 

 

 

Ahem. No jos sua tarpeeksi kiinnostaa niin saatat nähdä sen mun twitteristä. Kaiketi? :chuckle:

 

ja awwwww se toimisto ja ne ihmiset, ei varmaan ikinä oo ollu noin kivaa haastattelutilanteessa :awesome: ja mä arvostin eräitä asioita mitä siellä seinillä ja ihmisten tavaroissa oli, mutta en nyt viitsi niistä sen enempää mainostaa täällä :chuckle:

 

 

 

 

 

Awwwwwwww kaikkeen :LOL:

 

Ja fruittarit! :awesome: ne oli ainakin mun miesihanne jossain vaiheessa :LOL: ei nyt enää niinkään, mutta jjoo sellaista kaikkea löytyy kyllä hämärästä menneisyydestä

 

Ja mää oisin niin valmis muuttamaan sinne!

 

 

koska olin utelias niin stalkkasin jo silloin ja ai että niin :chuckle:

 

ja :awesome: kuulostaa hienolta, milloin saat tietää jos tärppää?

 

 

 

ah niin tänään oisi kaikkea muse asiaakin illanratoksi, ei tartte mennä nukkuu :awesome::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

koska olin utelias niin stalkkasin jo silloin ja ai että niin :chuckle:

 

ja :awesome: kuulostaa hienolta, milloin saat tietää jos tärppää?

 

 

 

ah niin tänään oisi kaikkea muse asiaakin illanratoksi, ei tartte mennä nukkuu :awesome::facepalm:

 

 

Haha no ajattelinkin :chuckle: ja aihe oli todella hieno ja sitä rataa!

 

öööy no ihan tässä lähiaikoina, luultavasti ens viikon lopulla viimeistään. Vähän pelottaa, kun ei mulla oo oikein muuta suunniteltuna. Ja oon niin laiska hakemaan mihinkään, vaikka pitäisikin jos meinaan omillani elää :noey:

 

 

awww haha no niinpä!

Link to comment
Share on other sites

Haha no ajattelinkin :chuckle: ja aihe oli todella hieno ja sitä rataa!

 

öööy no ihan tässä lähiaikoina, luultavasti ens viikon lopulla viimeistään. Vähän pelottaa, kun ei mulla oo oikein muuta suunniteltuna. Ja oon niin laiska hakemaan mihinkään, vaikka pitäisikin jos meinaan omillani elää :noey:

 

 

awww haha no niinpä!

 

 

 

:chuckle: noh oli oli

 

ja toivottavasti tärppää!! :awesome:ehtii kai sitä vielä jotain ens viikon jälkeenkin :happy:

 

Mun tekis kyl mieli kattoo se keikka mut huomenna on aikanen töihinmeno ja kamala väsy : ( Toivottavasti Ulpukalla on kuitenkin ihana keikka :awesome: Tai no varmasti on ku Muse mut nii.

 

minä vähän ajattelin et voisi katsoo, kun en osaa nukkua kuitenkaan ajoissa...ja ku on sellainen olo.

 

tää twitter q & a, en tiedä miksi mutta aina välillä puhun ääneen koneelle kun tätä seuraan

 

 

edit ja siellä ulpu sit eturivissä, voi :happy:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh niin awwwwwwwww!

 

Öitä ja kivoja kaikkea sellasia :happy:

ollapa ittekin musea katselemassa

eturivissä

tai muutenki

 

Öitä :kiss:ja kivoja kaikkia itsellesikin!

väsyttää kyll niin, mutta tekisi mieli valvoa, onpa sitä tullut tällaiseksi...väsyneeksi

Link to comment
Share on other sites

Voi juma meinaako ne oikeasti soittaa Dead Starin... :stunned::awesome:

 

edit: awwwww tuli ikävä :supersad: ja Matt on käyny Domin vaatekaapilla :chuckle:

 

noh niii-iiiii!! :eek::awesome: jne

 

ja lol niin minullekin sellainen :supersad: ikävä :facepalm: voi awww ja varmaan ihan jännää muse tuolla siis oikeasti.

 

ja hahahah saman ajattelin minäkin paidan nähdessäni :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

noh niii-iiiii!! :eek::awesome: jne

 

ja lol niin minullekin sellainen :supersad: ikävä :facepalm: voi awww ja varmaan ihan jännää muse tuolla siis oikeasti.

 

ja hahahah saman ajattelin minäkin paidan nähdessäni :chuckle:

 

jotenkin en ollu ees ajatellu, että mulla voisi olla niitä ikävä tai että tässä olisi mikään keikka tuloillaan tai mitään, mut ääääää kuulostaa niin hyvältä :awesome::supersad:

 

ja tuolla näyttää ihan HIRVEÄN ahtaalta, mutta kuinka siistiä varmasti noin pienessä paikassa :awesome:

Link to comment
Share on other sites

jotenkin en ollu ees ajatellu, että mulla voisi olla niitä ikävä tai että tässä olisi mikään keikka tuloillaan tai mitään, mut ääääää kuulostaa niin hyvältä :awesome::supersad:

 

ja tuolla näyttää ihan HIRVEÄN ahtaalta, mutta kuinka siistiä varmasti noin pienessä paikassa :awesome:

 

Mutta kuulostaa kyllä niin hyvältä korviin.

ja ääh vaaan Muse <3 MÄ EN KESTÄ!! <3

DEAD STAR!

 

oleellista näin boardilla, mutta jeesus.

Link to comment
Share on other sites

MIKÄ ON TÄMÄ MUSE?!! :LOL::eek::pope::awesome:

 

Minkä biisin haluatte kuulla, voi video :LOL:

 

<3 :'(

 

ei saatana ei mua ees itketä, kun tää on vaan niin EEPPINEN!

 

Mua oikeasti itkettää, kun niiiiiiiiii mikä hiton muse kysyy just noin ja ihan kaikkea. Mua tärisyttää kotonakin voi joooooo. <3333

 

:eek:

 

mitä antikliimaksista tohon perään, noh ei sentään... Mut jäi lause kesken edit :chuckle:

 

kaikki on niin kauniin kuuloista

soittakaa nyt jotain kamalaa tähän niin ei oo liian tällaista

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Mua oikeasti itkettää, kun niiiiiiiiii mikä hiton muse kysyy just noin ja ihan kaikkea. Mua tärisyttää kotonakin voi joooooo. <3333

 

:eek:

 

mitä antikliimaksista tohon perään, noh ei sentään... Mut

 

haha mä vaan elin ja eläydyin mukana :LOL: ei hele, miksei ne soita sitä kun kerran osaavat ja kun se on vaan niin huikee livenä! Ja Domin hymy siinä lopussa kerto varmaan kaiken olennaisen :awesome:

 

No aijaa kunnon mood-kill tämä, vaikka loppu onkin eeppinen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

haha mä vaan elin ja eläydyin mukana :LOL: ei hele, miksei ne soita sitä kun kerran osaavat ja kun se on vaan niin huikee livenä! Ja Domin hymy siinä lopussa kerto varmaan kaiken olennaisen :awesome:

 

No aijaa kunnon mood-kill tämä, vaikka loppu onkin eeppinen :LOL:

 

noh niii-iiiiii ihan kaikkeen ja niin minäkin, ja kappaleen ihanuus itketti enempi kuin se että tuolla jossain

 

Ja animals on musta ihana, mutta silti.

 

Pätkii prkleen stream

 

Miksi ihmiset reagoi noin reippaasti follow me hen????

 

 

Knights tässä...niin kai se nykyään Mut jännää

 

Edit ja niin joo ei tämä ehkä täyttä settiä tänään. Jooo

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh niii-iiiiii ihan kaikkeen ja niin minäkin, ja kappaleen ihanuus itketti enempi kuin se että tuolla jossain

 

Ja animals on musta ihana, mutta silti.

 

Pätkii prkleen stream

 

Miksi ihmiset reagoi noin reippaasti follow me hen????

 

 

Knights tässä...niin kai se nykyään Mut jännää

 

no mut Follow Me on :awesome:

 

Knightsistä tai tuosta MWAHista tulee aina se lopun alun tunne, mikä on ihan kamalaa :LOL: tuli heti sellainen fiilis, että tää loppuu ny.

 

Ihana, kun voi vapaasti riehua tässä sängyllä biisien tahtiin :LOL:

Link to comment
Share on other sites

no mut Follow Me on :awesome:

 

Knightsistä tai tuosta MWAHista tulee aina se lopun alun tunne, mikä on ihan kamalaa :LOL: tuli heti sellainen fiilis, että tää loppuu ny.

 

Ihana, kun voi vapaasti riehua tässä sängyllä biisien tahtiin :LOL:

 

mulla on sellainen heikko kohta siihen, Mut ihmiset oli enempi siihen mukana kun dead stariin. :(

 

Ja joo tää sohvalla makuulla fiilistely :awesome:

 

tää piisi on kyllä niin urpo rallatus ettei määrääkään...freee meeee free meeeeee...anteeksi :chuckle:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

mulla on sellainen heikko kohta siihen, Mut ihmiset oli enempi siihen mukana kun dead stariin. :(

 

Ja joo tää sohvalla makuulla fiilistely :awesome:

 

Haha no oon ainakin ite ruvennu joskus itkemään sitä kuunnellessa, kun oon miettiny kuinka ihanaa olisi jos joku laulaisi mulle noin. Aih, en ees huomannu. Johtui ehkä etten kerenny keskittymään sen kuvan kattomiseen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...