Jump to content

Recommended Posts

heheh voidanko kirjoittaa muselle raccaus-runoja, kun on nyt sellainen olo, kun niin ilman sitä hömelöä bändiä ei kaikkia tällaisia olisi (LOL) ja ei osii tollaisia eeppisiä reissusuunnitelmia ja kaikkoja ja kaikki hassuja juttuja ja :'( :supersad::awesome: ja kaikkea.

 

Joo!!!!!! :awesome::supersad::awesome::supersad:

Link to comment
Share on other sites

:shifty: kaveri kyllä kutsui mua niille uv:n viettoon, mutta teidän pippalot kuulostaa niin paljon paremmalta :chuckle::awesome:

 

 

pirun flunssa kun pitikin tulla nyt ja päässä vaan humisee ja yhh haluan vaan jäädä sängyn pohjalle tekemään välikuolemaa :noey:

Tule käymään kanssa? :awesome:

 

Voi flunssa :(:(:(

Link to comment
Share on other sites

vuodenvaihde netiss

tumblr_lqn5x9VO4f1qa2g1t.gif

 

 

mul on ihan hirvekoti-ik :supersad: en oo vn aikaan ollu pitksreissussa joka ei oo ollu islanti tai musekiertue, semmosilla ei oo ollu aikaa ajatella muuta.

mut suonenjoki. :noey: ja en osaa sosialisoida edes oman perheeni kanssa. :facepalm:

 

voi ei ihana olet jja yh sosiaalisointi ja hyv. Uudet vuodet!!

 

Voi. Humalatila, mutta lol.

Link to comment
Share on other sites

Awwww no en nyt tarpeeksi ajoissa osannut vilkaista tänne et oisin tajunnut tulla sinne, mutta en kyllä jaksanut muutenkaan lähteä mihinkään :noey: toivottavasti oli hauskaa :awesome:

 

Hyvää uutta vuotta ja olkoon se kaikille mainio! :party:

 

oli kyllä kivaa!! :yesey:

 

toivottavasti voit jo paremmin :happy:

 

katsottiin musevideoita ja muita videoita. ja juotiin, vähän liikaa. ja aamulla kuudelta nukkumaan ja voi vaan kaikkea lol vähäsen :facepalm:

eka krapula evör allekirjoittaneella, ja en koske alkoholiin enää ikinä. yök. yök yök. niin ei kannata sellainen.

mutta oli mukavaa. mutta aamulla kun huvikseni selasin pahassa olossa musen ja muita vanhoja tweettejä ja oksetti ja päätä särki ja hyi olkoon nin lol.

mutta pizzaa, was-kuvia, videoita ja jee.

tällaiset tarinat on kyllä nii oleellisia ...:noey: ja hyvin kirjoitettua. mut. kun. ja. lol.

 

ja samoja mainioita uusia vuosia toivotan minäkin kaikille!! :yesey::awesome:

 

huomenna töiiiiiitääää :noey:

Link to comment
Share on other sites

awww

 

awwwwwwwwwww ittelles, pääsit ilm huonossa kelissä perille kuitenkin. hjuvahjuva.

 

äh miksen ole nukkumassa :facepalm:

miksi on tällainen kuvottava olo

miksei boardilla käy kettään

miksi kaikesta on niin pitkä aika

miksei ole jo kesä tai kevät tai ainakin helmikuun alku

 

öh nukkumaan siis

Link to comment
Share on other sites

Joo niin Minna kiitos kaikesta :happy: Toivottavasti huono olo meni ohi ja sitten oot jaksanut tehdä reippaasti töitä. :yesey:

 

 

Sit asiasta kukkapurkkiin: Toimiiko teillä livejournal? Mulla ei oo toiminut tänään eikä eilen :erm:

Link to comment
Share on other sites

Joo niin Minna kiitos kaikesta :happy: Toivottavasti huono olo meni ohi ja sitten oot jaksanut tehdä reippaasti töitä. :yesey:

 

 

Sit asiasta kukkapurkkiin: Toimiiko teillä livejournal? Mulla ei oo toiminut tänään eikä eilen :erm:

 

jormassa on jotain ongelmaa, mulla hirveän hidas mut siinä oli joku viesti että on yleisesti onkelmata ja voi olla joillain hidasta ja joillain jotka käyttää jotain juttua niin ei toimi ollenkaan.

 

mietin tossa taas vanhoja ja voiku chris hymyili vielä siinä lopussa. :')))

Link to comment
Share on other sites

jormassa on jotain ongelmaa, mulla hirveän hidas mut siinä oli joku viesti että on yleisesti onkelmata ja voi olla joillain hidasta ja joillain jotka käyttää jotain juttua niin ei toimi ollenkaan.

 

mietin tossa taas vanhoja ja voiku chris hymyili vielä siinä lopussa. :')))

 

Ah ok kiitos. :yesey:

 

JA NIIN HYMYILI!!! :supersad::happy::awesome::stunned::happy: Ja muistatsä miltä se tuntu ku se hymyili, se tuntu niin ihanalta ja muistatsä miltä matin käsi tuntu ja sitte miten hienot kengät Kirkillä oli! Niistä kengistä puhuttiin Minnan kaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ah ok kiitos. :yesey:

 

JA NIIN HYMYILI!!! :supersad::happy::awesome::stunned::happy: Ja muistatsä miltä se tuntu ku se hymyili, se tuntu niin ihanalta ja muistatsä miltä matin käsi tuntu ja sitte miten hienot kengät Kirkillä oli! Niistä kengistä puhuttiin Minnan kaa :chuckle:

 

mää oon unohtanu kirkin kengät! :LOL: muistan vaan et sillä oli sellanen fancy matkalaukku. ja ne viixet<3465 mut ihana se oli silti ja miten ihana vielä joulukuun keikoillakin kun muisti :happy:

ja chris! :happy::supersad::awesome::happy: ja matin käsi ja toinenkin käsi hihihih!

 

ai että millon sitä ois taas tommosta ja matkailua ja kaikkea. ja mietin italianmaanruokia tossa yks ilta ja rupes vähän panettamaan. :yesey: esittelin tämän termin myös siskoille, ne arvosti kovasti.

Link to comment
Share on other sites

mää oon unohtanu kirkin kengät! :LOL: muistan vaan et sillä oli sellanen fancy matkalaukku. ja ne viixet<3465 mut ihana se oli silti ja miten ihana vielä joulukuun keikoillakin kun muisti :happy:

ja chris! :happy::supersad::awesome::happy: ja matin käsi ja toinenkin käsi hihihih!

 

ai että millon sitä ois taas tommosta ja matkailua ja kaikkea. ja mietin italianmaanruokia tossa yks ilta ja rupes vähän panettamaan. :yesey: esittelin tämän termin myös siskoille, ne arvosti kovasti.

 

Mä en muistanut sitä matkalaukkua! Mut se oli kyl fancy. Ja awwwwwww vaan ku oli niin ihana.

 

Panettaa :chuckle: Se on kyl hyvä sana. :yesey:

 

Mullakin on ikävä Italiaan. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

N'awww Chrisit ja Körkit ja asiat Muset.

Ja italian.

 

Töissä olen ahkeristi juuh, paha olo oli vel tännääkin. Ja lontoon liput tarttisin.

 

Ja kaikkea. niin.

oli jtn asiaakin internetille. mut en muista mitä.

ja juu lj möh ku ei toimi, ku oli asiaa sillekin.

Link to comment
Share on other sites

Mä en muistanut sitä matkalaukkua! Mut se oli kyl fancy. Ja awwwwwww vaan ku oli niin ihana.

 

Panettaa :chuckle: Se on kyl hyvä sana. :yesey:

 

Mullakin on ikävä Italiaan. :supersad:

 

no niinpä awwwww :happy: viimeyönä kun en saa unta niin mietin tässä näitä kirk kohtaamisia nyt syksyltä ja alkdjkflgöghljkghjdfhj!!!!!!!!!1 :awesome::happy::chuckle: äääääaaaAAA!!AA!!!!!111asd

joo.

 

:supersad: sun pitäs päästä sinne roomaan kyl jotenki! ois parasta!

 

 

 

Focaccia-Bread.jpg

 

116.jpg

 

bruschetta.jpg

 

:stongue:

 

 

tulipa nälkä. miksi guuglaan ruokaa.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

no niinpä awwwww :happy: viimeyönä kun en saa unta niin mietin tässä näitä kirk kohtaamisia nyt syksyltä ja alkdjkflgöghljkghjdfhj!!!!!!!!!1 :awesome::happy::chuckle: äääääaaaAAA!!AA!!!!!111asd

joo.

 

:supersad: sun pitäs päästä sinne roomaan kyl jotenki! ois parasta!

 

 

 

Focaccia-Bread.jpg

 

116.jpg

 

bruschetta.jpg

 

:stongue:

 

 

tulipa nälkä. miksi guuglaan ruokaa.

 

 

 

Noh niin mun tekiskin mieli tulla sinne niin paljon! Ihana ihana Rooma!

 

Ja sit tuli nyt kans kauhee panetus nyt! :stongue:

Link to comment
Share on other sites

voi jessus noita leipiä tuossa yllä :stongue:

olen ihan huonosti syönyt tänään

 

ja onko NITOMANASTA oikeasti suomenkielen sana NIITEILLE...tai siis en meinannut ensin osata edes koko sanaa lukea

 

/jamitenniinyritänvältellänukkumaanmenoakunklo0.30selailentoimistotavaroita

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...