Jump to content

Recommended Posts

joo ja alakatsomon kanssa sama juttu! oon ihan varma et ne jotenki ei laittanu niitä ees myyntiin vielä ja joo. :shifty:

Mul kävi sama mieles. :LOL: Mut noh, kattoo ny miten täs käy.

 

kohta niit on sit huutonetti täynnä ku trokarit on vähä vetässy välistä :noey: :noey:

:happy: :happy:

Link to comment
Share on other sites

miksei voinnu olla normaali fanpresalee murrrrrrrrrrrr.

 

ja jee trokareille vitu jees.

 

No niinpä! Ja sen pitäis kans olla semmonen, että sen linkin saa vaan, jos on ollu mailing listillä ENNEN ku koko keikasta on tiedotettu! :noey:

Link to comment
Share on other sites

Voin heti maksaa sulle sen erotuksen, nuo Bolognaliput oli 110,50 kahdelta, paljonko mulle tuli maksettavaa noista suomenlipuista ja maksanko mihin. :happy:

 

no suomiliput on 116e kahdelta et niin jos haluat kolme euroo maksaa niiin mun nordeaan voi :LOL: tai sit voit tarjota gelatot joskus, sekin on vaihtoehto. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

No niinpä! Ja sen pitäis kans olla semmonen, että sen linkin saa vaan, jos on ollu mailing listillä ENNEN ku koko keikasta on tiedotettu! :noey:

niimpä. ja sit et kukaa vitu inisijä ei mee levittää sitä jonnekki voice.fi ihihih :)

Link to comment
Share on other sites

...Pitäisköhän ny sit ostaa Gaga-lippu. "Lohdutukseksi". Vaikkei oikeesti harmita yhtään. :LOL: Mut olin henkisesti valmistautunu mun tilin saldon totaaliseen hupenemiseen ja nyt kun niin ei käynykään, niin... en osaa olla! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Noh ostin sit alakatsomopaikan, katsomo 113 eli tuolla mahdollisimman kaukana lavasta ja sillee. En sitten voinut siinä vaiheessa tajuta kattoa mitään parempaa paikkaa :LOL::facepalm:

 

näkyillään ainakin ennen ja jälkeen keikan sitten :awesome: lippu.fissä on enää saatavilla näköesteellä varustettuja yläkatsomopaikkoja, että aika hyvin toi myi :(

Link to comment
Share on other sites

no suomiliput on 116e kahdelta et niin jos haluat kolme euroo maksaa niiin mun nordeaan voi :LOL: tai sit voit tarjota gelatot joskus, sekin on vaihtoehto. :yesey:

 

No jos ostan gelatot tai pari sitten. :yesey:

 

Ja joo printtilippu on myös oikein hyvä.

 

Ja nyt voisin mennä takas nukkumaan. Aamuja ja onnitteluja lipunsaaneille ja kaikille! :party::dance::awesome:

 

Kymmeneltä tulis ne italian toisen keikan liput myyntiin. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

että mua ällötttääää tuolla jo joku kiskoo kenttälipuista 200 per lippu :vomit:

yli asdcgggdsaasffgh joo -o en arvosta maailmaa!

No jos ostan gelatot tai pari sitten. :yesey:

 

Ja joo printtilippu on myös oikein hyvä.

 

Ja nyt voisin mennä takas nukkumaan. Aamuja ja onnitteluja lipunsaaneille ja kaikille! :party::dance::awesome:

 

Kymmeneltä tulis ne italian toisen keikan liput myyntiin. :ninja:

 

jos menet nukkuu niin kivoja unia :kiss: mut liput hei :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mjaa näköjään lippupisteessä on taas muitakin lippui myynnissä

Ja kuitenkin niitä kenttäpaikkoja tulee vielä myyntiin ihan hirvee määrä ja sit harmittaa kun on jo lippu eikä viitti toista ruveta ostamaan :chuckle::noey:

 

Ainii Eerikinkadun ja Lönkan omppuihin maksais yks yö 55,90 10.-11.12. eli ~ 14 € per henkilö :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mjaa näköjään lippupisteessä on taas muitakin lippui myynnissä

Ja kuitenkin niitä kenttäpaikkoja tulee vielä myyntiin ihan hirvee määrä ja sit harmittaa kun on jo lippu eikä viitti toista ruveta ostamaan :chuckle::noey:

 

Ainii Eerikinkadun ja Lönkan omppuihin maksais yks yö 55,90 10.-11.12. eli ~ 14 € per henkilö :awesome:

 

joo omppu joo!

Link to comment
Share on other sites

haluun sen olon mikä mul on yleensä ku ostanu liput ja vaan pomppii ja tanssii ja saköjfsajföks! ja nyt vaan "möhh kahveeta"

 

sama olo. tosin ei tee mieli kahvia, mutta ruokaa kylläkin. Tyhmää, mutta kun ei menny putkeen niin ei kauheesti tee mieli riemuita :chuckle:

 

ja mun pitäis soittaa töihin möh ja käydä tekemässä työsoppari. En haluu ajatella :noey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...