Jump to content

Recommended Posts

:awesome: Onnea onnea vaan ! :happy:

 

..vielä tätäkin kautta, kiitos kovasti! :)

 

Ette usko kuinka helpottunut olin kun sain varmuuden lipusta!! Hmm, en muuten oo lukenu aiempia viestejä, toivottavasti kaikki muutkin jotka täyttivät hakemuksen saivat myös lipun.. :erm:

Link to comment
Share on other sites

Hui järkytys; Age: 29 :stunned:

:kiss: kyllä se kai siitä tai paraski tässä ku vuoden peräs mut lol joo :eek:

 

 

btw eikö kaikille pitänyt tulla viesti, myös jos ei saa lippua?

 

mut joo mulle ainakin suomen liput tuli jah jees :awesome:

 

guten nacht ny!

Link to comment
Share on other sites

:kiss: kyllä se kai siitä tai paraski tässä ku vuoden peräs mut lol joo :eek:

 

 

btw eikö kaikille pitänyt tulla viesti, myös jos ei saa lippua?

 

mut joo mulle ainakin suomen liput tuli jah jees :awesome:

 

guten nacht ny!

 

Juh, kyl kai kaikille piti tulla viesti onnistiko vaiko ei. Yay, hyvä myö! :happy:

 

Öitä vain! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kiitos! :) Kyllä oli hymy herkässä kun kesken työpäivän luin sähköpostistani lippu-uutiset! :happy: Varsinkin kun odotin saavani tiedon lipusta vasta huomisen puolella!

 

Nyt lasi punaviiniä ja sit nukkumaan!

 

:happy::awesome:

 

Öitä. :happy:

 

ja Minna myös :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Aika jännästi menee junia, puoli kymmeneltä viimenen ja sekin sellanen kallis ja Firenzen kautta. Sitte seuraava puoli kuus aamulla. :noey: Ei siitä kauaa mee lentokentältä, mut eikai tuohon puoli kymmenen junaan silti ehdi. Paska. Tietty jos tuun sua vastaan ja sit otetaan vaik hostelli tai otat ja tuun aamulla sinne ja turisteillaan siellä, ku en oo siellä vielä kunnolla käynyt ja se näyttää kivalta ja siellä on kaksi tornia :awesome: Musta vähän tuntuu et jokatapauksessa menee vähän hostellihommiksi, näyttää siltä.

 

Mut järkkäiltiin nyt noita kesäleirihommia ja tulen siis olemaan vapaalla tai korkeintaan joudun aukasemaan ja sulkemaan puutarhat mikä siis ei oo kova homma ni päästään tekemään Juttuja! :awesome:

 

tai sitten tietty couchsurfing! :awesome:

no voi kökkö, ei kyl mitenkään tommosee junaan kerkiä. :noey: koska en usko et oon tasan yheksält lentokoneesta ulos ja koko kentältä ja bussissa matkalla keskustaan.

ja en tiedä onko varaa hostelliin paljoa jos ei löydy mitään halpaa enkä usko et siihe aikaan vuodesta löytyykään. :facepalm: mut couch surffaus niin, oletko sää paljon kun mää en ole ikinä? :ninja: ja peloittaa.

 

mut jee et oot vapaalla! :dance: mut mitä kerkee paris päivässä tehdä, bolognaa olen nähny jo vähäsen haluisin ainaki siellä firenzessä keretä käymään! toisaalta niin hmm mun lento lähtee sieltä sit wieniin, jos lähtis aikasemmin jotenki sinä päivänä kun seon vasta iltapäivällä. :shifty: no mut pittää kattella. mut niin se pisa ois kiva! ainaki.

PLUS minna kerto jostain siit muurikaupungissa jossa oli turistikortti punasella comic sansilla onko se miten kaukana tahon ostaa sen kortin!!! :LOL: kuulosti niin hyvältä!

 

No ei hullumpi synttärilahja saada lippu Musen keikalle presalesta! :happy:

 

onnea! :D:party:

Link to comment
Share on other sites

no voi kökkö, ei kyl mitenkään tommosee junaan kerkiä. :noey: koska en usko et oon tasan yheksält lentokoneesta ulos ja koko kentältä ja bussissa matkalla keskustaan.

ja en tiedä onko varaa hostelliin paljoa jos ei löydy mitään halpaa enkä usko et siihe aikaan vuodesta löytyykään. :facepalm: mut couch surffaus niin, oletko sää paljon kun mää en ole ikinä? :ninja: ja peloittaa.

 

mut jee et oot vapaalla! :dance mut mitä kerkee paris päivässä tehdä, bolognaa olen nähny jo vähäsen haluisin ainaki siellä firenzessä keretä käymään! toisaalta niin hmm mun lento lähtee sieltä sit wieniin, jos lähtis aikasemmin jotenki sinä päivänä kun seon vasta iltapäivällä. :shifty: no mut pittää kattella. mut niin se pisa ois kiva! ainaki.

PLUS minna kerto jostain siit muurikaupungissa jossa oli turistikortti punasella comic sansilla onko se miten kaukana tahon ostaa sen kortin!!! :LOL kuulosti niin hyvältä!

 

 

 

onnea! :D:party:

 

Oon mä kerran virallisesti yksin Pisassa eikä se ollut ollenkaan peloittavaa koska aika hyvin sieltä sivustolta voi kattella sellasia ihmisiä ketkä oikeesti tuntuu luotettavilta. Voin kattella sun kaa ja ettiä joku sellanen sopiva, aina voi olla et joutuu kysymään moneltaki ennenku onnaa mutta voi sitä aina yrittää. Ja joo vähän hankala tuo systeemi tuon juna-asian kanssa nyt! Mutta eiköhän me keksitä joku hyvä ratkasu, onhan tässä vielä aikaa. :yesey: Tietty voisin käyttää suhteita hyväksi koska tiiän yhen pojan joka asu Bolognassa muttei enää mut jos silä olis jotain kavereita tai sit se ihana ihana Antonio :shifty: Toisalta siltä ei voi kysyä majapaikkaa koska se omistaa bedandbrekfastin ja se olis vähän kiusallista :chuckle: Joo. Mietitään.

 

Ja haha joo Monteriggioni, ihana se on ku mikä ja se kortti oli kyl hieno :LOL: On tästä jonkuverranmatkaa, tai siis pitää mennä ensin junalla firenzen kautta castellinainchiantiin josta sitten heinä suussa ahonlaitaa (ei oo pakko haha) tai sitten bussilla Sienasta, Siena on kyl kans hieno jos siltä tuntuu, mut sinnekin pitää mennä junalla ensin firenzenkautta ja sit sieltä ottaa bussi, vähän hankalia nää ku välimatkat ei oo pitkiä mutku kaikki on niin korvessa silti.

 

Firenzessä voi viettää niin paljon tai vähän aikaa ku haluaa, jos on vähän ni sit voi kierrellä kylillä ja kattella turisteja ja sekin on aina kivaa, mut sit jos on paljon ni sit voi kierrellä museoissa ja jokapaikassa. Hieno kaupunki se on joka tapauksessa ja jos jonku perus turismikierroskävelyn tekee ni ei siinä lopulta monta tuntia mee, ei se niin iso oo. Ja sit jos Pisaan ni sinne pitää mennä täältä Lucan kautta junalla (Luccacin on kyl hieno ku mikä) ja kestää joku puoltoista, riippuu mitä siellä haluaa tehdä mut jos sen perus torninalueen ni ei siinä mee kauaa, mut jos haluaa myös muita asioita ni kyl siellä päivän saa kulumaan.

 

Että kyllä tällä alueella aina tekemistä riittää! Ja sithän voi tehdä niinkin et tyyliin sit seuravaana aamuna ottaa heti junan Bolognasta tännepäin ja jatkaa vaikka heti matkaa sitten Pisaan tai mihinkä nyt haluaakaan. :yesey: Vähän mutkaa se tekee mutta kuitenkin.

 

Ja kattele vaan mitä sun tekee mieli nähdä ni tuun sit mukaan. :yesey: Ja toimin matkaoppaana niinku Minnan kaa "musta tuntu että tää saatto olla joku sellanen joskus en oo ihan varma mutta ehkä se oli niin, luin joskus jostain". :yesey::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Oon mä kerran virallisesti yksin Pisassa eikä se ollut ollenkaan peloittavaa koska aika hyvin sieltä sivustolta voi kattella sellasia ihmisiä ketkä oikeesti tuntuu luotettavilta. Voin kattella sun kaa ja ettiä joku sellanen sopiva, aina voi olla et joutuu kysymään moneltaki ennenku onnaa mutta voi sitä aina yrittää. Ja joo vähän hankala tuo systeemi tuon juna-asian kanssa nyt! Mutta eiköhän me keksitä joku hyvä ratkasu, onhan tässä vielä aikaa. :yesey: Tietty voisin käyttää suhteita hyväksi koska tiiän yhen pojan joka asu Bolognassa muttei enää mut jos silä olis jotain kavereita tai sit se ihana ihana Antonio :shifty: Toisalta siltä ei voi kysyä majapaikkaa koska se omistaa bedandbrekfastin ja se olis vähän kiusallista :chuckle: Joo. Mietitään.

 

Ja haha joo Monteriggioni, ihana se on ku mikä ja se kortti oli kyl hieno :LOL: On tästä jonkuverranmatkaa, tai siis pitää mennä ensin junalla firenzen kautta castellinainchiantiin josta sitten heinä suussa ahonlaitaa (ei oo pakko haha) tai sitten bussilla Sienasta, Siena on kyl kans hieno jos siltä tuntuu, mut sinnekin pitää mennä junalla ensin firenzenkautta ja sit sieltä ottaa bussi, vähän hankalia nää ku välimatkat ei oo pitkiä mutku kaikki on niin korvessa silti.

 

Firenzessä voi viettää niin paljon tai vähän aikaa ku haluaa, jos on vähän ni sit voi kierrellä kylillä ja kattella turisteja ja sekin on aina kivaa, mut sit jos on paljon ni sit voi kierrellä museoissa ja jokapaikassa. Hieno kaupunki se on joka tapauksessa ja jos jonku perus turismikierroskävelyn tekee ni ei siinä lopulta monta tuntia mee, ei se niin iso oo. Ja sit jos Pisaan ni sinne pitää mennä täältä Lucan kautta junalla (Luccacin on kyl hieno ku mikä) ja kestää joku puoltoista, riippuu mitä siellä haluaa tehdä mut jos sen perus torninalueen ni ei siinä mee kauaa, mut jos haluaa myös muita asioita ni kyl siellä päivän saa kulumaan.

 

Että kyllä tällä alueella aina tekemistä riittää! Ja sithän voi tehdä niinkin et tyyliin sit seuravaana aamuna ottaa heti junan Bolognasta tännepäin ja jatkaa vaikka heti matkaa sitten Pisaan tai mihinkä nyt haluaakaan. :yesey: Vähän mutkaa se tekee mutta kuitenkin.

 

Ja kattele vaan mitä sun tekee mieli nähdä ni tuun sit mukaan. :yesey: Ja toimin matkaoppaana niinku Minnan kaa "musta tuntu että tää saatto olla joku sellanen joskus en oo ihan varma mutta ehkä se oli niin, luin joskus jostain". :yesey::LOL:

 

oukeli doukeli, voisi harkita :yesey: näitä kaikkkia vaihtoehtoja. ja katella sit sielläpäin justiinsa ja ja ja TUOTA! luuletko et saisit päivän tai pari vapaaksi sillon marraskuussakin? :chuckle: koska sit vois vähän kierrellä mitä jää näkemättä! :yesey:

 

 

hmhmmh miten helposti pääsee helsinki-vantaalta keskellä yötä pois su-ma? tos 9.päivä ois illalla halpa lento mut niin se on vast 23:30 perillä. sit ois tietty jo 8,päivä toi toinen joka ois iltapäivällä mut hmm onko kukaan tulos helsinkiin jo sillon ja missä oon sit yötä. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Hei immeiset, joilla on tietoutta Provinssista.. :D

Miten noita lippuja pystyy ostaan livenä, pystyykö niitä edes? meillä ei oo viel perjaille niitä lippuja ja mietin just, että pitääkö sittenkin ostaa verkkokaupasta vai saako niitä sieltä, joutuuko jonottaa tms.

 

Ja onnittelut vielä kaikille lipun varmistaneille :kiss:

Link to comment
Share on other sites

oukeli doukeli, voisi harkita :yesey: näitä kaikkkia vaihtoehtoja. ja katella sit sielläpäin justiinsa ja ja ja TUOTA! luuletko et saisit päivän tai pari vapaaksi sillon marraskuussakin? :chuckle: koska sit vois vähän kierrellä mitä jää näkemättä! :yesey:

 

 

hmhmmh miten helposti pääsee helsinki-vantaalta keskellä yötä pois su-ma? tos 9.päivä ois illalla halpa lento mut niin se on vast 23:30 perillä. sit ois tietty jo 8,päivä toi toinen joka ois iltapäivällä mut hmm onko kukaan tulos helsinkiin jo sillon ja missä oon sit yötä. :facepalm:

 

Kyl mä aattelin vähän siinä vapaata ottaa sitten myös. :yesey: Sillon pitäis olla rauhallisempaa muutenkin noitten töitten osalta et pitäis olla mahdollista. Mitä sä mietit siitä toisesta Italian keikasta? Se olis merellä, joku puoltoistatuntia junalla Bolognasta. Kun mun vähän tekis mieli. Mut sit taas jos sua ei kiinnosta ni en mä yksin lähde tai siis voisin lähtäkin mut jos sää oot Italiassa sillon ni tosi vieraanvaraista :LOL:.

 

Tohon helsinkivantaaeen en osaa vastata. :yesey:

 

Mun pitäis nyt miettiä vähän huomisen ohjelmaa ku on vapaapäivä ja mitä sitä tekis. Tai tiiän jo yhen mihin meen mutta sitku tuolaset vanhat linnotuskaupungit on ihania ku mitkä mut niin pieniä, mut toscanassa olis niin paljon helpompaa ku olis auto ku noitten julkisten kans on niin hirveetä säätämistä (Minna voi kertoa lol ku etittiin yhtä hemmetin bussia monta tuntia intter netistä, onko niin hankala laittaa Kunnon Aikatauluja nettiin, onkai). Tuntuu turhauttavalta matkustaa yli kaks tuntia kahdella junalla ja yhdellä bussilla johonkin paikkaan joka on niin pieni et sen kiertää tunnissa-parissa ja sit ajella sen yli kaks tuntia takas. Tietty parasta on kaupungeissa myös hengata ja kattella ihmisiä mut silti. Hmm.

Link to comment
Share on other sites

Kyl maattelin v siinvapaata ottaa sitten my. :yesey: Sillon pits olla rauhallisempaa muutenkin noitten ttten osalta et pits olla mahdollista. Mitsmietit siittoisesta Italian keikasta? Se olis merell joku puoltoistatuntia junalla Bolognasta. Kun mun v tekis mieli. Mut sit taas jos sua ei kiinnosta ni en myksin lde tai siis voisin ltin mut jos s oot Italiassa sillon ni tosi vieraanvaraista :LOL:.

 

Tohon helsinkivantaaeen en osaa vastata. :yesey:

 

Mun pits nyt miettiv huomisen ohjelmaa ku on vapaapvja mitsittekis. Tai tii jo yhen mihin meen mutta sitku tuolaset vanhat linnotuskaupungit on ihania ku mitkmut niin pieni mut toscanassa olis niin paljon helpompaa ku olis auto ku noitten julkisten kans on niin hirveetstist(Minna voi kertoa lol ku etittiin yhthemmetin bussia monta tuntia intter netist onko niin hankala laittaa Kunnon Aikatauluja nettiin, onkai). Tuntuu turhauttavalta matkustaa yli kaks tuntia kahdella junalla ja yhdellbussilla johonkin paikkaan joka on niin pieni et sen kiert tunnissa-parissa ja sit ajella sen yli kaks tuntia takas. Tietty parasta on kaupungeissa my hengata ja kattella ihmisimut silti. Hmm.

 

NO SIIS mua kiinnostais kyllPaljon mut eeeen tiedei mulla taida olla rahaa :LOL::facepalm: vaikka italiankeikat on kyl kivoi koska SE YLEIS!!! mutta niin yhmmhhmhm emmtied :LOL: sanon nyt ei siihen vieltoistaiseksi. (mut eieieiei saa antaa ees pientmietintihetta!! :LOL:) mut niin voitha s sinne mennja m voin mennmatkustelemaan muualle, jokatapaukses sit prahaan menisin muutaman pv pstniin voinhan mennsinne aikaisemminkin taikka jos psee siskon/kummitin luo budapestiin/wieniin niinnniin. :yesey: ettei tarvii siitvieraanvaraisuusasiasta ottaa paineita. :happy:

Link to comment
Share on other sites

NO SIIS mua kiinnostais kyllPaljon mut eeeen tiedei mulla taida olla rahaa :LOL::facepalm: vaikka italiankeikat on kyl kivoi koska SE YLEIS!!! mutta niin yhmmhhmhm emmtied :LOL: sanon nyt ei siihen vieltoistaiseksi. (mut eieieiei saa antaa ees pientmietintihetta!! :LOL:) mut niin voitha s sinne mennja m voin mennmatkustelemaan muualle, jokatapaukses sit prahaan menisin muutaman pv pstniin voinhan mennsinne aikaisemminkin taikka jos psee siskon/kummitin luo budapestiin/wieniin niinnniin. :yesey: ettei tarvii siitvieraanvaraisuusasiasta ottaa paineita. :happy:

 

No siis mulla on v se et periaatteessa oliskin rahaa ja kaikkea mut sit tuntuu ettonko pakko nyt sitte ltsinne ku se on kuitenkin oma hommansa ja sitte se maksaaki niin paljon ku pit yolla bolognassa ja sit pesarossa ja kaikkea ja kaikkea ja siis enmnyt oo ku tuonne bolognaan vielmenossa ja sit helsinkiin ehkja muse ja kaikkea ja ne ku kerta on italiassa mut aaaaaaaaa. Koska sit taas toisaalta ni ei mun sinne oo pakko. Mut mitsit jos alkaa harmittaa et paska. Mut sit taas toisaalta onhan aina se Helsinki tulossa sitten mitodottaa. Noh mmietin tkans vielhuomisen. :chuckle:

 

Mutta Praha/Wien/Budapest kuulostaa hyvt:awesome: awww.

Link to comment
Share on other sites

No siis mulla on v se et periaatteessa oliskin rahaa ja kaikkea mut sit tuntuu ettonko pakko nyt sitte ltsinne ku se on kuitenkin oma hommansa ja sitte se maksaaki niin paljon ku pit yolla bolognassa ja sit pesarossa ja kaikkea ja kaikkea ja siis enmnyt oo ku tuonne bolognaan vielmenossa ja sit helsinkiin ehkja muse ja kaikkea ja ne ku kerta on italiassa mut aaaaaaaaa. Koska sit taas toisaalta ni ei mun sinne oo pakko. Mut mitsit jos alkaa harmittaa et paska. Mut sit taas toisaalta onhan aina se Helsinki tulossa sitten mitodottaa. Noh mmietin tkans vielhuomisen. :chuckle:

 

Mutta Praha/Wien/Budapest kuulostaa hyvt:awesome: awww.

no MENE hyvihminen jos on mahollisuus!!!! jos mulla ois ihan saatanasti rahhaa ja v selvillnmuut lippukuviot niin voisin sanoa t heti suoraan kyll (mut nyt m aloin jo miettimn v kuiteski. :facepalm::LOL:)

 

voi ettu osais tyytyvaan yhteen tai kahteen tai neljnn keikkaan niin ois elhyv mul on jotenkin limanen olo villmiksi pit nn monta. :erm: en sit viitti mennruikuttamaan mihinkn ku byhyy kun ei tullu lontooseen lippua kun on jo kaikkialle muuallekkin. :facepalm:

mut vaikeaa on lopettaa kun on kerran makuun pssy!! :LOL: ja eikmul mit muutakaan ktt elli ole. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

no MENE hyvihminen jos on mahollisuus!!!! jos mulla ois ihan saatanasti rahhaa ja v selvillnmuut lippukuviot niin voisin sanoa t heti suoraan kyll (mut nyt m aloin jo miettimn v kuiteski. :facepalm::LOL:)

 

voi ettu osais tyytyvaan yhteen tai kahteen tai neljnn keikkaan niin ois elhyv mul on jotenkin limanen olo villmiksi pit nn monta. :erm: en sit viitti mennruikuttamaan mihinkn ku byhyy kun ei tullu lontooseen lippua kun on jo kaikkialle muuallekkin. :facepalm:

mut vaikeaa on lopettaa kun on kerran makuun pssy!! :LOL: ja eikmul mit muutakaan ktt elli ole. :shifty:

 

No hmm. Mnyt mietin tviel Koska joo ja jee mut sit taas toisaalta hmm. No katotaan. Ja joo, mitenempi ni sitenempi sitte pit. Mutta ei siinmitn vikaa oo, koska :awesome: vaan kaikki sellaset. Koska aina kaikki sitmisttykk. Ja ihmiset tykk eri asioista. :yesey: aww.

Link to comment
Share on other sites

Hei vaan kaikille, tarkottaako tuo Please Note: Printed tickets will usually be despatched 14 days before the event. todellakin sitmitsiinlukee? Lett liput vasta 14 pv ennen tapahtumaa? Miks pid tota ttenmahdottomuutena ja miks oon kuitenkin vainoharhainen asiasta D; herraiskoska sittenh yhy mit en vtttasu en samassa osoitteessa silloin!

 

En normaalisti ole nn herkkpanikoimaan mutta kun! Tarkottaako se, ett~tulostettavat liput letetn s-posteihin 14 pv ennen? Miksi ne niin tekis! Eih siinees voinut valita mitn PDF-vaihtoehtoa D; Ei mee mun kaaliin nyt, jelppiks aivotykentelyss/p>

 

:D god, miten hriintynyt viesti

Link to comment
Share on other sites

Hei vaan kaikille, tarkottaako tuo Please Note: Printed tickets will usually be despatched 14 days before the event. todellakin sitmitsiinlukee? Lett liput vasta 14 pv ennen tapahtumaa? Miks pid tota ttenmahdottomuutena ja miks oon kuitenkin vainoharhainen asiasta D; herraiskoska sittenh yhy mit en vtttasu en samassa osoitteessa silloin!

 

En normaalisti ole nn herkkpanikoimaan mutta kun! Tarkottaako se, ett~tulostettavat liput letetn s-posteihin 14 pv ennen? Miksi ne niin tekis! Eih siinees voinut valita mitn PDF-vaihtoehtoa D; Ei mee mun kaaliin nyt, jelppiks aivotykentelyss/p>

 

:D god, miten hriintynyt viesti

niin joo neh on crowdsurgen lippuja, ne yleenslett tolleen. oon joskus jotain lippuja niiltostellut ja en kyl muista tuliko ne noin viimetipassa vasta, kyl muistaakseni jotkut tuli v aikasemminkin. mut nn englanninmaalla, en tiedmiten ne diilaa kaikkien ntten kansainvisten lippujen kanssa.

 

ja eikai tossa ollut edes mitn pdf-lippuja, eik ne ihan oikeat liput kaikille let jos tied ettet tuu asumaan samassa osotteessa niin sit vaan kiosotteenmuutosta sinne heti kun on uus osote tiedossa, muistaakseni m tein kerran nn ja ihan hyvin meni. kun on niin kauan aikaa vielkeikkaan niin on niillaikaa vaihtaa my kaikki tiedot.

Link to comment
Share on other sites

No hmm. Mnyt mietin tviel Koska joo ja jee mut sit taas toisaalta hmm. No katotaan. Ja joo, mitenempi ni sitenempi sitte pit. Mutta ei siinmitn vikaa oo, koska :awesome: vaan kaikki sellaset. Koska aina kaikki sitmisttykk. Ja ihmiset tykk eri asioista. :yesey: aww.

 

nnniin niinkai sit! :yesey: mut oikeesti mene mene koska kadut sitmuuten ja m varmaan kadun kanssa mut joo. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

niin joo neh on crowdsurgen lippuja, ne yleenslett tolleen. oon joskus jotain lippuja niiltostellut ja en kyl muista tuliko ne noin viimetipassa vasta, kyl muistaakseni jotkut tuli v aikasemminkin. mut nn englanninmaalla, en tiedmiten ne diilaa kaikkien ntten kansainvisten lippujen kanssa.

 

ja eikai tossa ollut edes mitn pdf-lippuja, eik ne ihan oikeat liput kaikille let jos tied ettet tuu asumaan samassa osotteessa niin sit vaan kiosotteenmuutosta sinne heti kun on uus osote tiedossa, muistaakseni m tein kerran nn ja ihan hyvin meni. kun on niin kauan aikaa vielkeikkaan niin on niillaikaa vaihtaa my kaikki tiedot.

 

No mitBS: sellanen on, haluun lippuni turvaan nyt heti saman tien! .....deep breaths, deep breaths. Niin no en tosiaan ole varma, ja koska kyseesson opiskelun persmuuttaminen niin osoite mahdollisesti vaihtuu sitten vasta syyskuussa.. onhan siinsilti vielkuukausia aikaa tehilmoitus. Tosin on hyvin arsesta ettei niitlippuja voida vaan lett asap, miki toi on jotain yleistprotokollaa CrowdSurgelle. ):

 

Siinvaiheessa ois varmaan mieluisa yllys kun kppi uuden asukin postiluukusta tipahtais kaks ~ilmaista~ lippua Musen keikalle haha, compliments of the former resident lol, nbd

Link to comment
Share on other sites

No mitBS: sellanen on, haluun lippuni turvaan nyt heti saman tien! .....deep breaths, deep breaths. Niin no en tosiaan ole varma, ja koska kyseesson opiskelun persmuuttaminen niin osoite mahdollisesti vaihtuu sitten vasta syyskuussa.. onhan siinsilti vielkuukausia aikaa tehilmoitus. Tosin on hyvin arsesta ettei niitlippuja voida vaan lett asap, miki toi on jotain yleistprotokollaa CrowdSurgelle. ):

 

Siinvaiheessa ois varmaan mieluisa yllys kun kppi uuden asukin postiluukusta tipahtais kaks ~ilmaista~ lippua Musen keikalle haha, compliments of the former resident lol, nbd

eiks postin kautta voi tehsen knntisjutun? vai miksi sitsanotaan. se varmaa kyl maksaa jonkun verran mut saanee mielenrauhan. :yesey:

 

Joo, no mmietin tviel muttamutta.

 

t :kiss:

 

t :kiss:

 

vois kanssa irrottautua koneelta ehkhuomenaamuna tsekkaan et onhan tullu unsuccessful email. :noey:

Link to comment
Share on other sites

eiks postin kautta voi tehä sen käännättämisjutun? vai miksi sitä sanotaan. se varmaa kyl maksaa jonkun verran mut saanee mielenrauhan. :yesey:

joo, postin kautta voi tehä semmoisen-semmoisen. ja eiks ne Denver-liputki tullu joku kaks viikkoo ennen keikkaa mut loppujen lopuks tuli ajoissa et pääs lähtee maasta lippu mukana :shifty: liittykö toi ees mihkään? syytän räkää täynnä olevia aivojani, kiitos ja kumarrus :yesey:

Link to comment
Share on other sites

No ei hullumpi synttärilahja saada lippu Musen keikalle presalesta! :happy:

 

onnea!!1 :awesome: näin myöhässä vissiin mut kuitenki :yesey:

 

 

 

musta tuntuu et tonne suomee ei oo ostettu presalesta kauheesti koska ei mulla muuten ois käyny tuuri :LOL:

 

aaaaaa party huomisen kolminkertanen paniicci laski kaksinkertaseks :dance:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...